Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-09, 17:32   #701
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei
Går det ikke å få utslag på sticks ved eorodietten?
Fryktelig ånde nå i hvertfall, og vekta går nedover!
2.uka på diett nå etter jul(startet 10 des.09, men spiste julemat i jula). Når vil sulten avta? Er så fryktelig sulten!!!

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 19:49   #702
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Så lenge du går nedover har det jo ingen betydning om det er utslag eller ikke. Men jo så vidt jeg vet så får man utslag på eurodietten.

Ang sult kan eg ikke svare på, på ketolyse har eg kanskje vært sulten to ganger siden eg begynte i mai.)

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 22:57   #703
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Hei
Går det ikke å få utslag på sticks ved eorodietten?
Fryktelig ånde nå i hvertfall, og vekta går nedover!
2.uka på diett nå etter jul(startet 10 des.09, men spiste julemat i jula). Når vil sulten avta? Er så fryktelig sulten!!!

Jeg har ikke brukt sticks, så akkurat det aner jeg ikke... Men spiser du nok grønnsaker og sånn ved siden av? Og drikker masse vann? Vann fyller jo opp en del i magen Jeg har ikke hatt noe særlig problemer med sult før nå, hadde litt vel mye pause med julekaker og godteri i jula :s

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 10:11   #704
nissemor
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 76
nissemor er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Takk for svar.
Kan variere med å mye grønnsaker jeg får i meg, men stort sett er jeg flink der, må ha noe å tygge på når jeg er på jobb. Savner gullerøtter, noe som ikke står på lista over tillatt grønt.
Væskeinntaket skal også være ganske bra. Løsningen blir vel å øke litt på begge deler for å se om det hjelper.
Kjenner ingen som har prøvd eorodiett, så det er kjempebra dette nettverket her da!
Et annet spørsmål: i fase 1, går man opp igjen i vekt om man skeier ut med kylling/fisk en dag, eller står man stille? Tøft å holde seg til dietten, men går helt greit om jeg gir meg lov til å kose meg en dag i uka.
Har vært sulten.slapp og litt kvalm, slik at det har blitt lite trim. Tenker å starte trening i dag, enten treningssenteret eller ski.

__________________
nissemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eurodiet Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 13:14   #705
kikja
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Skjetten (Nedre Romerike)
Innlegg: 193
kikja er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av nissemor, her.

Et annet spørsmål: i fase 1, går man opp igjen i vekt om man skeier ut med kylling/fisk en dag, eller står man stille? Tøft å holde seg til dietten, men går helt greit om jeg gir meg lov til å kose meg en dag i uka.

Jeg gikk bare 14 dager i fase 1, så slapp på en måte unna det verste sånn sett, klarte å holde meg til dietten, så har ikke noe svar der dessverre...

__________________
~ Kikja ~
... har pause ...


kikja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ingen for øyeblikket... Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 18:54   #706
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Nissemor:
Om du går opp eller står i ro er umulig å svare på, nå kan ikke eg så masse om Eurodietten, men tipper den er lik alle andre kurer på en måte, nemlig at ingenting virker på samme måte på alle. Vi er alle forskjellige og noen tåler det ene men ikke det andre og omvendt.
Er dessverre litt prøving og feiling som må til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 20:58   #707
Elizabethcita
Seniormedlem
 
Elizabethcita sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nordmøre
Alder: 45
Innlegg: 501
Elizabethcita har en fantastisk aura rundt segElizabethcita har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei!

Jeg er helt ny her inne, og gleder meg til å ta i bruk forumet.

Jeg er 29 år, og skal ned fra nåværende 120,9 (!!) til målet på 75 kg. Dvs ca 45 kg.

Jeg har gått med lavt stoffskifte uten diagnose i åtte år, og gått jevnt oppover i vekt. Etter diagnose og dosering fra april 08 har vekten i det minste stått rimelig stille. Står i tillegg i fare for å utvikle diabetes 2, så jeg og lege følger nøye med der.
Har satt igang noen tiltak med kosthold den siste uka, og gleder meg til å se resultater! Trening er dessverre utelukket foreløpig, da jeg fortsatt er veldig syk med stoffskiftet. Trenger krykker for å holde meg oppreist og ikke sose rundt i grøftekantene, men håper jeg snart kan kaste dem og starte opp litt aktivitet! Foreløpig er butikktur mitt personlige maraton, men jeg gjør nå iallefall det da...

__________________


Elizabethcita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I samarbeid med lege Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 21:00   #708
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Velkommen så masse og lykke til

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 22:51   #709
øyertbærto
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 7
øyertbærto er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg er også rimelig ny her.
Skal ikke ned 30 kg nå, men har vært der. Gikk ned 35 kg for ca 2 år siden, etter lavkarbokosthold og masse trim.
Etter den tid har jeg vært nede i en depresjon. Det har resultert i vektøkning på 10 kg, pga medisin, problemer med å komme meg ut og trøstespising (Da ikke på lavkarbo-mat:-))
Jeg er nå på bedringens vei, og målet mitt er nå å komme meg ned de 10 kiloene igjen.......og kanskje 1 kg til bare for å ha vært der;-D

øyertbærto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: I tvil......men lavkarbo e bra førr PCOS Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 12:31   #710
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av øyertbærto, her.

Jeg er også rimelig ny her.
Skal ikke ned 30 kg nå, men har vært der. Gikk ned 35 kg for ca 2 år siden, etter lavkarbokosthold og masse trim.
Etter den tid har jeg vært nede i en depresjon. Det har resultert i vektøkning på 10 kg, pga medisin, problemer med å komme meg ut og trøstespising (Da ikke på lavkarbo-mat:-))
Jeg er nå på bedringens vei, og målet mitt er nå å komme meg ned de 10 kiloene igjen.......og kanskje 1 kg til bare for å ha vært der;-D

Velkommen! WOW, du har gått ned 35 kg?! gratulerer! det skal du være sykt stolt av dette klarer du! 10 kg er bare barnemat iforhold <3

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 13:52   #711
msb
Juniormedlem
 
msb sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20
msb er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Nytt år og nye muligheter, ikke sant? Startet på Ketolyse 12.01.09 og gikk ned 3,2 kg den første uken (forrige uke). Jeg gjør dette sammen med mannen min, og vi finner motivasjon av å lese på denne siden. Personlig skal jeg ned ca 45 kg før jeg syns det er akseptabelt (!)... har litt igjen DA;-)

msb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 19:42   #712
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Gratulerer med vel gjennomført første uke msb, velkommen og lykke til
Så flott at dere er sammen om livsstilendringen, det må være flott å ha en partner å støtte seg til!

Stå på

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 00:36   #713
momsi
Juniormedlem
 
momsi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Nord-Trøndelag
Innlegg: 18
momsi er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei
Jeg har da mange kilo som skal av.. Faktisk over 50! Helt utrolig merkelig å skrive det ned...
Har slitt med spiseforstyrrelser i flere år, overspising. Men får nå fantastisk hjelp av fastlegen min og en psykolog med videreutdanning i spiseforstyrrelser.
Jeg har kutta ut alle karbohydratene, og det er nesten så jeg fråtser i bacon for tiden! Utrolig deilig å slanke seg/legge om livsstilen og være god og mett.
Foreløpig er jeg blid og fornøyd med denne "kuren", men det kommer vel noen dager da jeg ikke ser så positivt på dette. Så håper dere kan hjelpe meg gjennom alle kiloene

__________________


momsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo oppstart 24.08.09 Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 00:57   #714
QueenConnie
Medlem
 
QueenConnie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
Innlegg: 314
QueenConnie er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av momsi, her.

Hei
Jeg har da mange kilo som skal av.. Faktisk over 50! Helt utrolig merkelig å skrive det ned...
Har slitt med spiseforstyrrelser i flere år, overspising. Men får nå fantastisk hjelp av fastlegen min og en psykolog med videreutdanning i spiseforstyrrelser.
Jeg har kutta ut alle karbohydratene, og det er nesten så jeg fråtser i bacon for tiden! Utrolig deilig å slanke seg/legge om livsstilen og være god og mett.
Foreløpig er jeg blid og fornøyd med denne "kuren", men det kommer vel noen dager da jeg ikke ser så positivt på dette. Så håper dere kan hjelpe meg gjennom alle kiloene

Så utrolig bra du får hjelp , er ikke alle som får det
Har slitt så utrolig selv. men har endelig kommet meg igjennom det!!
så dette klarer du!

her får du motivasjon og støtte så mye du orker
Håper å få se mer av deg her og velkommen

__________________


QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 09:02   #715
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av momsi, her.

får nå fantastisk hjelp av fastlegen min og en psykolog med videreutdanning i spiseforstyrrelser.

Så utrolig bra at flere og flere av helsepersonell stiller seg mer positive og ikke minst engasjerte til lavkarbo som både en livsstil og en behandlingsform. Bare for få år siden var det nesten ingen som visste om det engang. Men det hjelper vel at de ser resultater, og at det har blitt mye mer forskning på området.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 09:13   #716
vito
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 16
vito er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei, er ny er inne. Jeg og dama holder på med og ta av oss noen killo. tilsammen skal vi ta av oss ca 60 kg. Av disse 60 kg er 50 kg mine

Jeg veier utrolige 130 kg, og før og komme i normalvekt (bmi skalaen) så burde jeg gå ned til 80 kg.

Jeg bryr meg ikke noe om kg, om jeg veier 100 eller 140 kg så er ikke det farligt. Bare at disse kg stammer fra muskler og ikke fett. Liker og trene og skal ta dette opp. Så mitt kosthold blir og bestå av lavkarbo og proteintilskudd og kreatin. men er ikke sikkert at jeg gidder kreatin siden dette binner jo opp mye vann, smaker piss og jeg har god muskel minne. Det vil si at musklene "husker" hvordan dem har vært og bygger seg fort tilbake.

Kan gi et lite eksempel før dem som vil lese det da.
Jeg er jo helt ute av form og tenkte at no må det gjøres noe. Jeg startet med og løfte 30 kg i benk. Dette var jævelsk tungt! Jeg passet på og ta meg en dag vile mellom vær treningsåkt, og økte med 5 kg vær gang til jeg kom opp i 100 kg. Dette fikk en venn av meg som driver og trener mye og jobber som personlig trener til og få hekselipp. Dette skulle ikke være normalt før en feit slaske som meg

Uansett, gleder meg til og fjerne mine fett kg og få mer muskler og mer overskudd. Rett og slett bli litt mer glad i kroppen min.

Kan foresten si at forbrenningen er jo helt syk på denne kuren. Mister jo litt over 1 kg dagen. (dette er ikke veske, før jeg var nesten helt uttørket før jeg startet, hadde vært syk og fått i meg alt før lite veske). Så håper jeg får i meg mer veske no, siden kroppen trenger dette. Og ikke minst miste mindre kg. Ser før meg ca 1-1.5 kg uken er det som vil være det beste før kroppen.

vito er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 12:42   #717
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Vito; Det kan være vann likevel, kroppen kan binde vann som den ikke frigjør, og det har ikke noe med om du er dehydrert eller ikke å gjøre
Det er en viss forskjell mellom intracellulær og ekstracellulær væske.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 14:03   #718
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei, jeg hører hjemme sammen med dere

Jeg er en 36 år gammel Oslojente (fortsatt jente ) som har bosatt seg i Drammen. Både sambo og jeg jobber med å ta av noen (!?) kg. Vi har, heldigvis, startet sammen og det gjør det enklere er hjemme. Om jeg klarer minus 30, tja, men håper på hvertfall minus 25.

Trening og vårens utenlandsturer blir den største utfordringen tror jeg . Har kommet delvis i gang med trening,- håper jeg klarer å holde det i gang. Første tur til det store utlandet er i vinterferien (4 uker til ), håper jeg er trygg nok på mat og spiserutiner at jeg klarer å holde meg til de lure valg. (går på ketolyse, har holdt på i 3 uker snart og er veldig fornøyd med vekttapet hittil )

Prøver å sette meg noen delmål, men drømmer om det ultimate store vekttapet. (og at jeg ikke føler meg som en hval på strand i påsken).

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 17:45   #719
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye


lykke til med "kuren"

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:59   #720
starlight
Nytt Medlem
 
starlight sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 6
starlight er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei alle sammen. Skal ned over 30 kg og gjør en innsats. Startet med lavkarbo kost i ca 14 dager før ED. Er nå i gang med ED og er nå ferdig med min 3 dag. Har vært veldig slapp. Helt gå'en. Syns maten smaker pyton. Har spist omelett og brekt meg samtidig, Usj.. Barene smaker godt, varm sjokolade var også god. Pasta'en lagde jeg til middag i går. Klarte ikke å spise opp alt i en pose Det var mye mat og jeg savnet tomatsaus. Neste gang skal jeg lage det. Fant noen tips her. Siklet på små godt posen til barna når de koste seg i går.. har gått ned over 6 kg så må jo holde ut .. ser at det nytter.. Lykke til alle sammen

__________________


starlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: EURODIETT Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 21:59   #721
Lizzi
Medlem
 
Lizzi sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 112
Lizzi er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Takk

__________________
Sometimes the dreams that come true are dreams you never even new you had
Lizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 13:19   #722
2ne
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Alder: 54
Innlegg: 20
2ne er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jepp, her hører jeg hjemme ;-) Er ei heavy snuppe på snart 133 kg og skal begynne på Ketolysedietten i midten av februar. Lykke til alle sammen !! Gleder meg til å høre fra dere

2ne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon/Atkins/Eurodiett Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 18:09   #723
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei og Velkommen 2ne!
Du har kommet til helt rett sted og funnet en super kur. Dette kan du glede deg til
Lykke til!

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-01-09, 18:12   #724
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Og velkommen til Lizzi, Starlight, Vito, Momsi, msb, øyertbærto, elizabethcita og alle andre også Heier på dere allesammen

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 15:02   #725
Kreta
Medlem
 
Kreta sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 171
Kreta er ny på veien

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Jeg er Kreta, jente på 36 år. Samboer og 2 barn på 7 og 4 år.
Jeg har overspist i mange år, middag, brødskiver, godteri, is, kaker osv osv....resulatet vises på badevekta . 126 kilo veide jeg på mandag. Er nå på dag 4 av ketolysekuren, som jeg håper skal hjelpe meg ned i vekt.

Har gått ned med Grete Roede 2 ganger før...ca 10 kg, men har ikke klart å holde meg til lite nok mat i etterkant - og dermed har vekten hoppet opp igjen ++

Såååå..her er jeg, skal prøve å holde på fram til sommeren. Første mål er ned til 90 kg. Dvs 36 kilo ned. Herrefred det er mye! 4-åringen min veier 20...det setter det litt i perspektiv, hva man går og bærer på hver dag.

Så det var meg, veldig greit å ha dette forumet, og "snakke" med andre i samme situasjon.

Ha en fin dag videre alle sammen

__________________
Kreta




Kreta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra 26/1-09 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no