Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Gjest
|
Rådløs, maktesløs, valgets kvalNå er jeg lei altså. innser at jeg ikke kan gjøre noe halvhjertet. Har siden 1 januar spist lavkarbo ispedd med eurodiett produkter. + unnet meg litt frukt og div. Har gått ned litt, men i dag visste vekta opp alt sammen + 0.5 kg til. Ser jo at jeg må være mye mere striks i kosthodet. Jeg er insulinresistent så tåler visst karbs dårligere enn jeg egnetlig trodde. |
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: rådløs, maktesløs, valgets kval...Penger ut av vinduet å bruke edpulvergreier samtidig som du ikke er i ketose.... altså hvis du spiser frukt! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat
![]() |
![]() |
#3 |
Gjest
|
Sv: Rådløs, maktesløs, valgets kval ...Har nok hatt pause for lenge og jeg går bare oppover, må ta i et tak, Ja enig med du at ed produkter er for dyrt til å sløses bort sånn som jeg har holdt på. |
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rådløs, maktesløs, valgets kval ...Husker jeg feil, eller gikk du på Skaldeman en periode?
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 49
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rådløs, maktesløs, valgets kval ...Du - hva med å gjøre ED uten produktene da? Funker veldig fint det også
![]() |
![]() |
#6 |
Gjest
|
Sv: Rådløs, maktesløs, valgets kval ...Forsøkte skaldeman ja men gikk bare nd 0,6 kg eller noe sånnt, så etter 3-4uker gav jeg opp. |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
valgets kvaler, hehe... | cilemora | Lavkarbo generelt | 2 | 27-10-07 21:36 |