Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Rensekurer

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 20-01-09, 18:43   #1
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Rensekurer

Nok en gang leser jeg om ei som har gått ned 25kg ved å bruke Bio-drain rensekur.

Men det står jo også at ho fulgte rådene som stod på pakken. Slutte med godteri og drikke mye vann....

Hadde ho ikke fint klart seg UTEN kuren da?

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 18:54   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Rensekurer

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Nok en gang leser jeg om ei som har gått ned 25kg ved å bruke Bio-drain rensekur.

Men det står jo også at ho fulgte rådene som stod på pakken. Slutte med godteri og drikke mye vann....

Hadde ho ikke fint klart seg UTEN kuren da?

Om man har lyst til å rense opp FØR man starter på en diett er det greitt nok å ta en kur, men å bruke det som en slankekur til å gå ned 25 kg er på trynet. Dessuten hadde sikkert resultatet vært det samme uten også ! Slutte med godteri og drikke mye vann er faktisk nok til å gå ned for veldig mange !

....verden vil bedras !

Gammel 21-01-09, 18:30   #3
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
QueenConnie er ny på veien

jaaaaa. jeg og vil bedras! helt til jeg kom på bedre tanker

QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 13:44   #4
Labomba
Seniormedlem

Labomba sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 61
Labomba er en juvelLabomba er en juvelLabomba er en juvel

Har hørt om rensekurene, og det er en del som lider av muskelsmerter og relaterte vondter som har hatt veldig godt av det. Men at det skal være slankende, utenom at du jo mister en del vann tror ikke jeg heller er riktig.
Men, har noen av dere hørt om sånn trommel du ligger inni?
Er det noe av det samma tru? Man svetter jo bare, men de lover at man skal ta av opp til 20-25 cm på hver trdje gang Og det uten noen som helst slags kur??
Skjønner ikke helt prinsippet....
Jeg er veldig glad i sterk mat og salt. Vet jo at det binder vannet i kroppen, men jeg vil jo heller være mere obs på å kutte ned på det enn å betale mange penger for å vli kvitt bare vann.
Kanskje noen har prøvd? Dele litt erfaringer om forskjellige ting?
Hørt masse om bailine her, og det ser ut som det funker for de fleste.

Labomba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rensekurer virker ikke Nille Kosttilskudd 4 04-01-06 21:00
rensekurer nøtta Lavkarbo generelt 12 23-09-05 12:34

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.