Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Luftsmerter - hvordan lindre?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 21-03-05, 12:50   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Luftsmerter - hvordan lindre?

Jeg plages av luftsmerter i dag, på høyre siden av magen, rett til høyre og litt ned fra navlen. Sikkert fordi jeg spiste 2 ss linfrø idag tidlig.. (?)

Anyway - det er så inni hel.... vondt, akkurat som å bli knivstukket.. (ikke at jeg har blitt det noen gang, men..)..

Også lurte jeg på om det var noen lure hoder inne som hadde noen kjappe enkle råd?

Prosjekt: Hvordan få ut luften av mofes tarmer.

Gammel 21-03-05, 13:05   #2
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

les her du mofe

http://www.lommelegen.no/art/art609.asp

Gammel 21-03-05, 13:13   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mila

les her du mofe

http://www.lommelegen.no/art/art609.asp

Tusen takk, Mila! Nå har jeg lest linken.. og jeg tror jeg har mye luft i magen pga. to ting: for mye linfrø (fiber) til frokost - samt at smoothien jeg laga var innmari fluffy - så jeg slukte nok endel luft der.

Men så er atlså løsningen at man skal bevege seg litt, da? Hm.. får prøve det, da

Forresten - sånn helt utenom alt - jeg ønsker meg hoppetau!

Gammel 21-03-05, 13:28   #4
Mila
:)

Mila sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Versågod

Håper luftmertene dine blir bortevekk på ett blunk!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan bruker dere Cocosa? Iset Atkins kosthold 33 02-09-12 14:21
Herpesutbrudd - hvordan behandle? mofe Fysisk og mental helse 54 12-12-07 20:26
Hvordan bli kvitt de siste umulige kiloene Marianne Nyheter / media 8 12-01-05 19:53
Hvordan følge fase 2 - vedvarende vekttap HP Vedvarende vekttap 0 29-02-04 21:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.