![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jun 2006
![]() |
AlkoholEr alle alkoholfrie hele tiden? Eller kan dere tillate dere et glass el to en sjelden kveld ...?
![]() |
![]() |
#2 |
Gjest
|
Sv: Alkohol...
er nok det, ja. men det er ikke lavkarboen sin skyld, jeg er festbrems året rundt! |
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkohol...Tar et rødvinsglass eller 2 en sjelden kveld. Litt usikker på om jeg betaler med å stå stille et par dager. Det ødelegger ikke så lenge i alle fall.
:sa Nalana Replace one worry with another, thats the secret of life ![]() Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste ![]() |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.
![]() |
![]() |
#4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Sv: Alkohol...Jeg har lest at flere her inne koser seg med et glass rødvin om kvelden. Sist jeg var på ketolyse kunne jeg drikke meg full 1-2 ganger i måneden og fortsatt gå ned i vekt, samt beholde ketosen. Men jeg drakk jo de rette tingene, som lavkarbo rusbrus/sprit med light brus/ lavkarbo øl ol. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Alkohol...Dette lurer jeg på også...har ikke drukket på 2 år..mye gravid.. he he, skal på julebord i helga og kunne tenkt meg et par drinker
![]() |
![]() |
#6 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trøndelag
Alder: 59
![]() |
Sv: Alkohol...For meg har en sjelden kveld på byen - eller et glass i godt selskap ført til vektnedgang - hver gang. (Har kanskje drukket alkohol 4-5 ganger siden midten av desember). Men, drikk lavkarbo. Rusbrus uten karbo, vodka og sukkerfri brus, lavkarboøl (husk ca 1 karb per dl, så en halvliter gir 5 jarbs) eller tørr vin. Kos deg |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- egendefinert
![]() |
![]() |
#7 |
Gjest
|
Sv: Alkohol...Jeg tar et glass rødvin eller to de fleste dager. Merker ingen forskjell på vektnedgangen de gangene det går noen dager uten. Men jeg har ikke forsøkt å være beruset i ketose. |
![]() |
![]() |
#8 |
Juniormedlem
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Alkohol...Hvilke rusbrus er lavkarbo? Kan noen anbefale lavkarbo vin? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#9 |
Gjest
|
Sv: Alkohol...Veldig mange her inne har anbefalt Ken Creek (1g kh per liter). Den er helt grei, men ikke noe mer. Andre viner har 1-6 gram kh per liter. Men det er vel de færreste som drikker litervis, så jeg tenker mer på smak enn kh når jeg velger vin. |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Fagerstrand Nesodden
![]() |
Sv: Alkohol...Jeg drikker 9 flasker tørr hvitvin i mnd. Av og til bytter jeg ut med litt kraftig usøt rødvin. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Atkins
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
![]() |
Sv: Alkohol...Nå var jeg teit, jeg fikk ikke med meg at dette var ketolyseforum? Jeg går ikke på ketolyse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gjest
|
Sv: Alkohol...Det gjør ikke jeg heller, men jeg går på et ketogent kosthold. Ketolyse er det samme som Atkins induksjon. |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
![]() |
Sv: Alkohol...ok, da var jeg ikke så fjern likevel |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
![]() |
Sv: Alkohol ...Vikingfjord har forskjellige lavkarbo rusbrus. De som inneholder sukker og de som ikke gjør det ser veldig like ut, så bare husk å lese på etikketten. Under "vikingfjord" logoen står det om det er lavkarbo eller ei. Mener å huske at jeg har funnet en blå lavkarbo og en gul lavkarbo. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Alkohol | Kokkå | Spørsmål og svar | 7 | 23-02-09 15:30 |
Ang alkohol | Hønemor | Ketolysekuren | 21 | 18-07-08 11:06 |