Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 45
![]() |
Dronning Maud puddingEndelig kan jeg dele en oppskrift med dere....
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
![]() |
Sv: Dronning Maud puddingDette er en liten oppskrift....
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Dronning Maud puddingHørtes deilig ut, men i min mors versjon av denne så er det lagvis med røre, jordbær, revet sjokolade avsluttes medet lag med røre og masse revet sjokolade på toppen, og i røra er der konjakk eller lignende godsaker.....
![]() "Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams "Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dronning Maud puddingÅh, dette er nok godt med en skvett cognac eller portvin i, ja... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Hvor: Bergen
![]() |
Sv: Dronning Maud puddingHar aldri prøvd med bringebær men det er sikkert godt! Lønner seg å røre bæra med litt gelatin så de også stivner.
![]() "Don't believe anything you read on the net. Except this. Well, including this, I suppose" -Douglas Adams "Hey, who wouldn't want to find a frog in their coffee? It's not like the stuff is good to drink anyway, and now you have a frog to play with." Hurog-Kyria |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Neris and India's Idiot Proof Diet
![]() |
![]() |
#6 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 54
![]() |
Sv: Dronning Maud puddingDenne var helt nyyyyyydelig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
![]() |
Sv: Dronning Maud pudding
så bra
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dronning Maud puddingJeg lagde den med en skvett cognac og serverte friske bringebær til (er ikke så glad i tunge kremdesserter for seg selv), og det ble en "voksen" og nydelig dessert |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Jæren
![]() ![]() |
Sv: Dronning Maud puddingDette blir dessert på nyttår altså- namis
![]() |
![]() |
#10 |
Ubekreftet Medlem
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Dronning Maud puddingJeg er vant med noen dråper rom essens, det er det som gjør susen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#11 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2011
![]() |
Sv: Dronning Maud puddingDenne er utrolig god. I alle fall den opprinnelige, dog jeg vanligvis har brukt bare en halv plate med sjokolade - altså ca 50 g - når jeg har laget dette. Det er mer enn nok sjokolade, og jeg er opprinnelig ekstremt godterivrak! Hørtes fantastisk godt ut med jordbær da... Skal se om jeg finner noe jordbær med lite karbo seinere |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Foreløpig uvisst :p
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dronning Maud's fromasj | Zincite | Kake/dessert og snacks | 9 | 16-05-08 14:46 |