Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Medlemsområdet > Min journal > Åpne dagbøker

4everliving med sunnere livsstil

Åpne dagbøker Har du lyst å kunne linke til dagboken din fra hjemmesiden din? Da er her plassen! Dagbokforumet ligger ikke synlig for uregistrerte brukere, men en kan ved å følge en direkte lenke lese dem uten registrering. OBS, dagboken kan gi treff via google ;)

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 04-04-05, 18:52   #26
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Rart det der med sånne dyre klesstativ... Vi har et på soverommet vårt også...
Hvilken smak du har på aloeveran din da?
Jeg liker best den i naturell, mens mamman min måtte ha peach og HP den lilla,- med tranebær ikke sant?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-04-05, 16:41   #27
4everliving
Juniormedlem

4everliving sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
4everliving har en fantastisk aura rundt seg4everliving har en fantastisk aura rundt seg

Vi har alle variantene i bruk i vår familie også Lise. Jeg bruker den med tranebær siden jeg har litt urinveisplager, samt at den absolutt er best på smak. Min datter liker best fersken, mens sønnen og katten helst vil ha den originale.

Vi blir så sunne atte

Gammel 09-04-05, 16:45   #28
4everliving
Juniormedlem

4everliving sin avatar

4everliving har en fantastisk aura rundt seg4everliving har en fantastisk aura rundt seg

I går var jeg ferdig med 1. uke av introduksjonen. Det ble - 4 og en halv kilo. Det er ny rekord, og jeg er veldig spendt på fortsettelsen. Har spist som før, men litt mer grønnsaker, var faktisk redd det ble for mye. (For dere som ikke kjenner meg, så har jeg prøvd dette ørten ganger før )

Liker å tro at det kan være aloen som har gjort utslaget. At jeg har fått renset godt ut før jeg begynte, samt at den virker blodsukker-regulerende.

Takk for meg for denne uken.

PS: Har skrevet ned det jeg har spist, men glemt å ta med notatene....

Gammel 09-04-05, 16:45   #29
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Merker du bedring?

Jeg har ikke brukt siden jeg gikk gravid tror jeg... Jeg hadde forsåvidt vldig god virkning da, sånn når jeg tenker meg om.... Kansje det er på tide å prøve igjen nå?

Hvordan går det med deg om dagene da?

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-04-05, 16:47   #30
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

å, der la du jammen meg inn en oppdatering akkurat samtidig som jeg la inn...

Gammel 09-04-05, 19:28   #31
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

GRATULERER
med flott resultat !!

4.5 kg
Woooooowwww !!

Gammel 09-04-05, 19:33   #32
Alfie
Seniormedlem

Alfie sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Byen ved Ælva
Alder: 66
Alfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastiskAlfie er bare helt fantastisk

Steike meg - 4,5 kilo? Det e'kke verst

Gammel 15-04-05, 16:00   #33
4everliving
Juniormedlem

4everliving sin avatar

14 dager gjennomført

Nå er de første 14 Atkins-dagene gjennomført, og resultatet i uke 2 ble 2,5 kg. Det vil si en nedgang på 7 kg på 14 dager. Det er jeg fornøyd med, og vil takke dere som har bakket meg opp her inne. Det er bra å ha et sted å skrifte.

Denne gangen har jeg gjennomført nesten helt uten smerter også, tror det er fordi jeg har spist mere grønnsaker denne gangen, eller på grunn av det nye kosttilskuddet mitt.

Jeg tar en omgang til med 14 dager, så får vi se om det går like lett.

Gammel 15-04-05, 16:11   #34
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo

sommerfugl sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 40
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

gratulerer med kjempebra resultat!

Gammel 15-04-05, 18:11   #35
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Å jøss så flink du har vært !!

Imponerende !!

GRATULERER
med atter et flott resultat !!

2.5 kg !!

Kjempeflott

Gammel 22-04-05, 14:06   #36
4everliving
Juniormedlem

4everliving sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Lise

å, der la du jammen meg inn en oppdatering akkurat samtidig som jeg la inn...

Sånn som skjer, regner med at du også har fått svar på spørsmålet ditt da...
Jeg føler i hvert fall at jeg merker god forskjell. Du burde prøve igjen selv, og gi det litt tid, for du kan jo risikere å føle deg mye bedre du også

Gammel 22-04-05, 14:19   #37
4everliving
Juniormedlem

4everliving sin avatar

Hei,

nå har jeg litt tid med internett igjen, og tenkte jeg skulle få lagt inn måltidene mine, i hvert fall for den 1. uken. Jeg har nemlig lovet en venninde av meg å renskrive notatene mine, siden hun også vil prøve ut lavkarbo-kosthold. Da tenkte jeg at jeg like godt kunne renskrive det her inne.

1. dag:

Frokost: Shake av proteinpulver med olivenolje og kanel

Lunsj: 156 gram sei gratinert i ost med blomkål og erter + deilig krydder

Mosjon: 10 min trampoline + 45 min rask gange + 10 min trampoline

Middag: 200 g nakkekotelett og 150 gram blomkål gratinert i ost

Mosjon: 30 min mag-bike (trimsykkel)

Kvelds: Shake av proteinpulver med 1 egg, olivenolje og kanel

2. dag

Lunsj: Shake av proteinpulver med olje og kanel + 1 tomat

Mosjon: 1t + 14 min rask gange

Middag: Omelett av 2 egg, 75 gram paprika og 75 gram tomat

Kvelds: 165 gram sei med ost, 70 gram broccoli og 70 gram blomkål

3. dag:

Lunsj: Omelett av 2 egg, 60 gram broccoli og 60 gram paprika

Mellommål:

Proteinshake (Uten tilskudd)

Mosjon: 35 min gange

Middag: 150 gram kotelett, 100 gram hodekål og 1 ss smør (smørdampet hodekålen)

Mosjon: 13 min mag-bike

Kvelds: Kjøttsaus m salat av tomat, issalat, agurk og rød paprika

4. dag:

Frokost: Shake av proteinpulver uten tilskudd

Lunsj: Shake av proteinpulver med olivenolje, kanel og 1 egg

Middag: halv laksefilet med salat av blomkål, issalat, agurk og tomat (var på besøk, og spiste lite fordi jeg nettopp hadde hatt lunsj)

Mosjon: 30 min rask gange (turen ble litt kort pga gnagsår ; (

Kvelds: 165 gram sei + 100 gram blomkål og noen skiver ost til gratinering

Senkvelds: Proteinpulver m olje (10 ml) og fløte (20 ml)

Dag 5:

Frokost: Proteinpulver med olje, fløte og kanel

Lunsj: Proteinpulver med olje, fløte og 1 egg

(Ingen mosjon i dag, mest pga veldig rask mage)

Middag: Kotelett med smørstekt broccoli og blomkål

Kvelds: Taco med 2 puppodums, salat, tomat, løk, kjøttsaus, ost og seter-rømme

Dag 6:

Frokost: Shake med ojle og fløte

Lunsj: Litt kjøttsaus og to egg + 1/2 tomat (lagde omelett av dette)

Middag: taco som i går

Kvelds: Shake uten tilskudd

Dag 7:

Frokost: Shake med fløte og olje

Lunsj: Kotelett med smør og fløte og 150 gram kokt kål (lagde en slags kålstuing)

Middag: Shake med olje og fløte

Kvelds: Sei gratinert i smør, ost og fløte sammen med blomkål og broccoli

Mosjon: 1 times rask gange

Kosttilskudd hele uken: Aloe vera juice 60 ml, 2 stk kaleroid 750 og 2 stk pikasol

Husk at dette bare er ment som forslag, og at du ikke behøver å veie maten. Grønnsakene kan det kanskje være lurt å veie. Tror egentlig jeg har spist litt mye grønnsaker denne uken, så det kan du kanskje passe på, at du ikke får i deg mer enn det jeg har spist. Jeg kunne nok også vært flinkere til å variere, men det var nå dette jeg hadde i hus denne uka. Tror allikevel sammensetningen må være ganske bra jeg, siden jeg tross alt gikk ned 4,5 kg på disse første 7 dagene.

Husk å drikke mye vann. Du skal få Kaleroid av meg for 1 uke, og en smaksprøve på proteinpulveret. Hvis du liker det, og som meg synes det er praktisk å "jukse" litt av og til, så kan jeg skaffe deg pulver også : )

Sist redigert av 4everliving : 24-04-05 kl 14:10.
4everliving er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
Lavt stoffskifte MHM Stoffskifte / hormonproblemer 64 18-03-07 15:58

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.