Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Kom meg inn i bunaden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-04-09, 09:13   #1
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Kom meg inn i bunaden

Hadde bare litt behov for å dele at jeg endelig kom inn i bunaden i går, som var hovedgrunnen til at jeg satte i gang dette slankeprosjektet. Den er fortsatt litt trang, men til 17. mai tror jeg den sitter perfekt.

Må innrømme at jeg skeia litt ut i matveien i konfirmasjonen i går, er desverre ikke et grunnfjell av prinsipper og selvdisiplin... Men jeg henter meg fort inn igjen, og er supermotivert til videre keto-liv i en måned eller to til. Og så er det over på vedlikehold

Og forresten, de selger Ketolyse bakemiks og soyamel på Meny,Oslo City pluss en del andre Ketolyse-produkter (for dere som bor i Oslo-området og ikke visste det fra før)

Ha en flott mandag alle sammen!

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 09:22   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Kom meg inn i bunaden

Grattis!
Må være deilig!

Tittelen på journalen min er: Kitt skal inn i bunaden!

Så vi er flere som har det som motivasjon!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 09:24   #3
Reiseglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 50
Innlegg: 47
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Kom meg inn i bunaden

Grattis Mona. Så deilig det må føles og endelig passe bunaden. Jeg har ikke prøvd min enda, men er ganske sikker på at den passer til 17 mai.

Takk for tips om bakemix etc. på Oslo City. Jeg skal til Oslo neste helg, så da skal jeg ta en tur innom og kjøpe litt forskjellig. Hvor i butikken finner jeg bakemixen? Blandt andre melprodukter eller er det egen hylle med ketolyseprodukter. Hva annet spennende har de? Jeg vet ikke hva som finns av produkter da vi her oppe i gokk ikke har noe særlig utvalg for oss som ønsker og spise lavkarbo.

Ha ei super uke

__________________




Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 09:44   #4
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Kom meg inn i bunaden

Opprinnelig lagt inn av Reiseglad, her.

Grattis Mona. Så deilig det må føles og endelig passe bunaden. Jeg har ikke prøvd min enda, men er ganske sikker på at den passer til 17 mai.

Takk for tips om bakemix etc. på Oslo City. Jeg skal til Oslo neste helg, så da skal jeg ta en tur innom og kjøpe litt forskjellig. Hvor i butikken finner jeg bakemixen? Blandt andre melprodukter eller er det egen hylle med ketolyseprodukter. Hva annet spennende har de? Jeg vet ikke hva som finns av produkter da vi her oppe i gokk ikke har noe særlig utvalg for oss som ønsker og spise lavkarbo.

Ha ei super uke

Hei! De står i en egen hylle innerst i butikken. Når du kommer forbi ferskvare/ostedisken står du rimelig rett foran dem, tror jeg. De har Ketolysepølser også, i et eget fryseskap rett til venstre for den hylla der du finner bakemiksen. Men de er jo frosne, da, så passer vel ikke så godt hvis du har lang vei hjem. Ellers har de godt utvalg av sukkerfri sjokolade. Og det har de i den helsekosten rett ovenfor Meny også

God tur til Oslo!

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 09:44   #5
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Kom meg inn i bunaden

Så flott! grattis

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 10:14   #6
Reiseglad
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Alder: 50
Innlegg: 47
Reiseglad er på en erverdig vei

Sv: Kom meg inn i bunaden

Opprinnelig lagt inn av Mona S, her.

Hei! De står i en egen hylle innerst i butikken. Når du kommer forbi ferskvare/ostedisken står du rimelig rett foran dem, tror jeg. De har Ketolysepølser også, i et eget fryseskap rett til venstre for den hylla der du finner bakemiksen. Men de er jo frosne, da, så passer vel ikke så godt hvis du har lang vei hjem. Ellers har de godt utvalg av sukkerfri sjokolade. Og det har de i den helsekosten rett ovenfor Meny også

God tur til Oslo!

Takk for det Skal se om jeg ikke finner noe spennende.

__________________




Reiseglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert - Ketolyseinspirert Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 12:51   #7
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Kom meg inn i bunaden

Gratulerer! Så herlig det må føles.
Vi hadde selv konfirmasjon på lørdag for guttungen vår - og med 7 kaker, Gome, kransekake, lefser osv så må jeg innrømme at jeg har spist ENORME MENGDER i løpet av helga.....
Det er lenge siden jeg har følt meg så slapp og daffen.....
Nå er det tilbake på lavkarbo igjen......egg & bacon smakte vidunderlig i morges!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 20:03   #8
solsikke
Seniormedlem
 
solsikke sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Hordaland
Alder: 44
Innlegg: 565
solsikke er ny på veien

Sv: Kom meg inn i bunaden

Gratulera så bra:=)
Må faktisk innrømme at min bunade måtte nett syes inn, var blitt altfor stor...og skal love deg det er lenge siden ble sydd inn...har vert motsatt i mange år...så e ein herlig følelse

solsikke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert for tida!!! Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 20:09   #9
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kom meg inn i bunaden

Så flott!! Bra jobba!

Jeg vil ha bunad, har alltid ønsket meg det men det er jo så dyrt. Må spare meg ihjel. Grrr.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 20:47   #10
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Kom meg inn i bunaden

Å, det må være deilig at bunaden passer!

Bunaden er også min gulerot nr 2 ( nr en er evt barn nr 4 om vi føler for det da ), og jeg har nok 45kg til jeg kommer inn i den... Satser på neste 17.mai jeg

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 08:47   #11
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Kom meg inn i bunaden

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så flott!! Bra jobba!

Jeg vil ha bunad, har alltid ønsket meg det men det er jo så dyrt. Må spare meg ihjel. Grrr.

Ser at du er 29, jeg ønska meg bunadting i 30 årspresang. Fikk både skjorte, sølv og penger til stoff. Også lønner det seg veldig å ha noen som kan sy den for deg, hvis du ikke gjør det selv. Jeg broderte min egen skjorte, men resten satte jeg bort. Det er sømmen som er dyrest, stort sett... Anbefaler uansett å få deg bunad, føler meg veldig fin i den

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 10:35   #12
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kom meg inn i bunaden

Jeg får nok ikke bunad i gave til 30-årsdagen, min slekt gir bare gaver til rundt hundrelappen, hehe. Jeg kan jo ønske meg for moro skyld, men det er nok nyttesløst. Alle har i alle år visst hvor intenst jeg har ønsket meg bunad. Og sy kan jeg ikke. Svigermor er skredder men hun orker ikke å ta på seg et slikt prosjekt og det skjønner jeg jo.

Nei jeg får nok spare selv, til en brukt en gang. Så flink du er som er så god til å sy!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 12:25   #13
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Kom meg inn i bunaden

Ja, brukt er smart, for man bruker jo ikke bunad så innmari ofte og da er de sikkert som nye allikevel Tror det ligger en del bunader på finn.

Er nok ikke så veldig flink, er jeg redd, men det er morsomt å vite at jeg i hvert fall har gjort noe selv. Det var hvit lintråd på hvit lin, så broderiene syns jo ikke så godt heller...Fikk en bekjent til å sy, og hun er superflink og nøye, det var vel verdt pengene.

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 13:09   #14
novise
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 71
novise er på en erverdig vei

Sv: Kom meg inn i bunaden

Grattis! Kom meg inn i stakken jeg også. Trodde innerst inne at den skulle være litt slakkere, men den sitter som et skudd. Burde strengt tatt være fornøyd med det ettersom det var hovedmålet mitt. Raste jo ned i vekt til å begynne med og trodde nok derfor at jeg skulle gå ned ennå flere kilo enn jeg har. Kroppen har nok stagnert og er fornøyd med den vekten jeg nå har. Og jeg er fornøyd med kostholdet Men da jeg fikk på meg jakken i tillegg til stakken ble jeg stor som et hus. Får nok håpe på bedre tider og penger til et belte som får midjen til å se litt smalere ut hehe.

novise er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med et snev av ketolysekur Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 13:24   #15
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Kom meg inn i bunaden

hehe, du får stramme det inn. Min bunad var MEGET trang, og jeg er fortsatt øm rundt midjen etter søndagen! Så det er noen kilo igjen før den blir "slakk". Men hvis jeg klarer 3 kilo til før 17. mai, da tror jeg den vil sitte akkurat som den skal Må bare flytte litt på de øverste to knappene, for "bysten" har (heldigvis) fylt seg litt ut etter post-amme-perioden. For da var det litt slunkent, gitt....

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-04-09, 13:40   #16
S@nne
Medlem
 
S@nne sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: I nord
Innlegg: 54
S@nne er på en erverdig vei

Sv: Kom meg inn i bunaden

Gratulere!! Det er supert at den passer!
Jeg har ikke turt å prøve min enda, men jeg tror den passer til 17 mai.

S@nne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 09:24   #17
Stellamor
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 197
Stellamor er på en erverdig vei

Sv: Kom meg inn i bunaden

Gratulerer!!
Nyyt følelsen

__________________


Stellamor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 16:47   #18
Irenesol
Juniormedlem
 
Irenesol sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vestby, Akershus
Alder: 55
Innlegg: 40
Irenesol er på en erverdig vei

Sv: Kom meg inn i bunaden

Kom meg også inn i bunaden 24 april, dagen før Fredriks konfirmasjon. Herlig følelse.

Irenesol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 17:51   #19
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 53
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Kom meg inn i bunaden

Gratulerer til alle dere som kom inn i bunaden.

Det må være en herlig følelse.

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 18:09   #20
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Kom meg inn i bunaden

Jeg prøvde noe overmodig bunaden min i går, men det er et lite stykke igjen,gitt!! Den fikk jeg da jeg var størrelse 38, og har ikke brukt den på 13-14 år...Men om ca 15 kg til går det kanskje....Gratulerer til dere som har greid det! Det har plaget meg i alle disse årene at jeg har en ubrukt bunad i skapet...Fikk den i morgengave da jeg giftet meg, men rakk ikke å bruke den mange ganger før jeg ble gravid, og siden gikk vekta bare oppover. Men julaften kanskje!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 20:06   #21
Skautrollet
Medlem
 
Skautrollet sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Østfold
Alder: 59
Innlegg: 341
Skautrollet er en juvelSkautrollet er en juvelSkautrollet er en juvel

Sv: Kom meg inn i bunaden

Gratulerer! Så herlig å passe inn i bunaden, herlig å bruke 17. mai også.
Har ikke prøvd min enda, mistenker at den er litt for trang enda

__________________
[i][color="YellowGreen"]15 kg minus i 2009
Skautrollet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-04-09, 09:01   #22
Mona S
Medlem
 
Mona S sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 269
Mona S er ny på veien

Sv: Kom meg inn i bunaden

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Jeg prøvde noe overmodig bunaden min i går, men det er et lite stykke igjen,gitt!! Den fikk jeg da jeg var størrelse 38, og har ikke brukt den på 13-14 år...Men om ca 15 kg til går det kanskje....Gratulerer til dere som har greid det! Det har plaget meg i alle disse årene at jeg har en ubrukt bunad i skapet...Fikk den i morgengave da jeg giftet meg, men rakk ikke å bruke den mange ganger før jeg ble gravid, og siden gikk vekta bare oppover. Men julaften kanskje!

Da får du sette julaften som mål, det er jo et flott mål å ha! Min bunad er jo bare et år gammel, og er sydd i str 40-42 sånn ca. Helt skreddersydd til meg da jeg veide rundt 70-72, så jeg hadde jo litt mer slingringsmonn Men sannelig klarte jeg ikke å gå opp 10 kg på et halvt år...det er helt utrolig! Nå må jeg være superflink med veldikholdet, ellers gjentar jeg nok den samme "bragden"...

Mona S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no