Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Dagbøker

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 29-04-09, 19:00   #1
Frua
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 54
Frua er på en erverdig vei
Smile

Dagbøker

Jeg har lyst til å lese noen journaler, men vet ikke hvor jeg skal begynne. Det er så mange av dem, og uendelig mange innlegg.

Er det noen som vil gi meg tips om gode og inspirerende dagbøker om ketolyse? Selvskryt er lov

Frua er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 19:24   #2
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Dagbøker

Lettere å holde oversikten i bloggene for der skriver folk nye innlegg hver dag.
I journalene er det som en tråd og man må igrunn følge med

Gerd og Kristin sine journaler følger eg med i så godt eg kan. Er garantert mange andre supre journaler, men selv holder jeg meg mest i bloggene

Gammel 29-04-09, 19:58   #3
Minni1
Seniormedlem

Minni1 sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 54
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Jeg syns Everio sin journal er veldig inspirerende.

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22899

Jeg er litt usikker på om jeg er enig med Fungirl. Journalene har alle tilgang til mens bloggene er jo ofte stengt for andre enn de som er invitert inn.
Men faktisk så syns jeg fungirl sin blogg er kjempe fin å lese. Både på mat siden og på livets sin side.Det er foresten en kjempejente i det store og hele.

Sist redigert av Minni1 : 29-04-09 kl 20:02. Årsak: måtte skryte av fungirl.
Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 21:14   #4
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Minni1, her.

Jeg syns Everio sin journal er veldig inspirerende.

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=22899

Jeg er litt usikker på om jeg er enig med Fungirl. Journalene har alle tilgang til mens bloggene er jo ofte stengt for andre enn de som er invitert inn.
Men faktisk så syns jeg fungirl sin blogg er kjempe fin å lese. Både på mat siden og på livets sin side.Det er foresten en kjempejente i det store og hele.

Å søta da, tusen takk

Det med bloggene er sant, altså man kan velge å lukke den for kun de som er på vennelista, jeg kan se alle bloggene grunnet at jeg er moderator, men svarer aldri i dem som er lukket hvis jeg ikke er på vennelista til denne personen.
Men er bloggene lukket ser man de heller ikke inne på bloggsidene, og ønsker man å bli venn men noen er det bare å sende ett venneønske
Mange skriver veldig personlige ting i bloggen sin som de gjerne ikke vil dele med alle, spesielt de de ikke har blitt kjent med ennå,
Selv skriver jeg mye, sikkert altfor mye, personlig. Men har valgt å ha den åpen og blir glad for alle som kommentere og titter innom

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Åpne dagbøker vs journal pondus Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 3 17-08-07 21:55
Dagbøker/journaler? villebill Ketolysekuren 2 14-04-07 09:54
Åpne dagbøker HP Informasjon 13 08-02-05 14:00

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:16.