Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Treningsdagbok (for alle)

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-04-09, 14:12   #801
alvepiken
Seniormedlem
 
alvepiken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 536
alvepiken har en fantastisk aura rundt segalvepiken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Tar gårdagen jeg

Svømte 600 m i middels tempo, det var tungt med tanke på at jeg har noen heftige mage og ryggsmerter for tiden (Mensstruasjon skal man ikke tulle med).

Så ble det 10 min i dampgrotte for å slappe litt av og hvile kroppen, før vannjoggingen skulle begynne.

Hadde aldri prøvd vannjogging før, men det var gøy 30 min med innstruktør, og det skal absolutt gjenntas ofte.

Etter det var jeg så sliten at jeg såvidt klarte å gå, jeg er virkelig ikke i form for tiden

__________________

Start 3.januar: 131.0 kg

This is not a diet, it's a lifestyle
alvepiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bulimiker som har klart å dra hodet opp av doskåla Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 20:39   #802
screwball
Seniormedlem
 
screwball sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 45
Innlegg: 564
screwball er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Benkpress, skulderpress, bicepscurl, cable crunches
35min intervall på 'mølla.
Var passe sliten etterpå. Ryggen krangler litt, merker det ikke når jeg er varm og trener, men når jeg blir kald igjen så stivner det til. Ikke bra. Rent muskulært, ingen strålesmerter (been there done that - even got the scar).

__________________

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:21   #803
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Heisann!
Det er jo så mange som er flinke til å trene
Tenkte jeg kunne hive meg med her så blir jeg kanskje det jeg også.
Jeg starta så smått for ca 4 uker siden, da var det neesten ett år siden jeg trente regelmssig.
Har trent styrke 5 dager i uken (enkle øvelser med bruk av egen kroppsvekt..ikke så lett med andre ord), og utholdenhet 2 dager i uken.
Den siste uka har jeg kombinert styrke treninga med 20-30 minutter på elipse maskina på morrakvisten og gått en times tur på kvelden (bortsett fra i dag, da var det mannens tur ut).
Måtte det vare

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 11:21   #804
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Treningsdagbok (for alle)

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 12:48   #805
alvepiken
Seniormedlem
 
alvepiken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 536
alvepiken har en fantastisk aura rundt segalvepiken har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Gårdagen:

Svømte 500 m - utrolig tungt i armene! Noen som har tips til øvelser jeg kan gjøre for å få mer muskler i armene? Regner med det er mangelen på armmuskler som gjør det så tungt å svømme.

og tok ca 10 min vannjogging som nedtrapping.

En effektig og grei økt

__________________

Start 3.januar: 131.0 kg

This is not a diet, it's a lifestyle
alvepiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bulimiker som har klart å dra hodet opp av doskåla Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 20:45   #806
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Freddan
I dag stod jeg opp før familien, kl 06.30, og tok meg 20 minutter på elipsemaskina. Etter det litt styrke; 30 situps, 10 armhevinger, 20 knebøy og 20 sånn diagonal arm og ben på alle fire...hva nå det heter..
Skal en tur ut å gå litt raskt i ca en halv time ..straks.
Ha en fin kveld

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 10:32   #807
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 47
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Søndag morgen og jeg er veldig glad for at jeg stakk ut før frokost og trente.
Jeg løp ned til broa, ca.15 min. Hadde en puls på ca 120-130 på småjoggen.
Opp igjen begynte jeg med intervall: spurt på to stolpelengder (mellom to stolper) og så gåing en stolpelengde. Jeg fant raskt ut at jeg i dårlig spurteform og endret taktikk.
Jeg spurtet en stolpelengde og ventet på at pulsen skulle gå ned til 170 og spurtet en stolpelengde etc... Hele turen tok en halvtime og min dårlige form førte til 5 min utslått på verandaen og så 10 min sitting i trappa før jeg kjente kvalmen var nesten borte.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 14:24   #808
Tariana
Juniormedlem
 
Tariana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 52
Innlegg: 29
Tariana er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Mitt mål er å få bedre kondisjon og bli en god løper.

I dag startet jeg med 10 min rask gange
4x2 min rask gange i motbakke hvor jeg jogget ned bakken mellom hvert drag og avsluttet med 10 min rask gange.

__________________






Tariana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 10:04   #809
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Trettede fullførte uke (siden nyttår) med:

Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time
Fredag: Les Mills Body Pump (workout med vekter) 1 time
Søndag: Les Mills Body Vive (kardio og styrke med ball og strikk) 1 time


Eneste årsak til at jeg ikke har trent 16 uker er en New York tur og påsken da det var stengt.

Det gjør veldig godt !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 13:47   #810
noraa
Juniormedlem
 
noraa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 41
noraa er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Bra tråd!

Jeg har som mål å trene flere ganger i uka. (Trent diverse ting siden jeg var 8 år, mest lagsport, men hatt et opphold på to år nå pga. kyssesyken)

Kanskje denne tråden kan være motivasjonsfaktor?

I går jogget jeg ute i 15 minutter. Typisk meg ville vært et meget høyt ambisjonsnivå første gangen, så denne gangen satser jeg på å løpe litt lengre for hver gang!

noraa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg/Kjernesunn Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 21:05   #811
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Treningsdagbok (for alle)


30 minutter og 1 mil på ergon

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 07:26   #812
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 47
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Jeg hadde intervalltrening igjen. Det gikk veldig fint. Ikke så kvalm som forrige gang, men litt. Og måtte ligge på sofaen en times tid etterpå før jeg orket å ordne meg mat.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 16:41   #813
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Fjortende fullførte uke (siden nyttår) med:

Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time
Fredag: Les Mills Body Pump (workout med vekter) 1 time
Søndag: Les Mills Body Vive (kardio og styrke med ball og strikk) 1 time

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-04-09, 17:04   #814
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Fjortende fullførte uke (siden nyttår) med:

Onsdag: Les Mills Body Balance (Yoga,Tai Chi, Pilates, stretching) 1 time
Fredag: Les Mills Body Pump (workout med vekter) 1 time
Søndag: Les Mills Body Vive (kardio og styrke med ball og strikk) 1 time

Så flink du er!! Imponert

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 09:16   #815
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 47
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Fredag, lørdag og søndag har jeg hatt intervalltrening og tar treningsfri i dag.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-09, 21:35   #816
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Holder fram med den onde russerens plan, og det går faktisk en del lettere nå... Jeg er svimmel og småkvalm innimellom, men klarer å fullføre, og har økt en del på vektene også. Skal holde meg til dette programmet ut mai.

  Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 06:57   #817
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 47
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

I går ble det styrke på armer og skuldre. I dag er det intervalltrening!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 23:25   #818
Juve
Juniormedlem
 
Juve sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: østlandet et sted
Alder: 34
Innlegg: 23
Juve er på en erverdig vei

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Opprinnelig lagt inn av alvepiken, her.

Gårdagen:

Svømte 500 m - utrolig tungt i armene! Noen som har tips til øvelser jeg kan gjøre for å få mer muskler i armene? Regner med det er mangelen på armmuskler som gjør det så tungt å svømme.

og tok ca 10 min vannjogging som nedtrapping.

En effektig og grei økt

Så flink du er! Kan nok være en fordel å trene litt styrke til armene ja, så blir svømmingen lettere=) Det er vel særlig brystmuskler, biceps og skuldre du bruker når du svømmer, men skader aldri med litt tricepstrening også=) Triceps er som regel med å jobbe selvom den ikke nødvendigvis brukes mest.

Hvis ikke du har trent så mye styrke før, kan du begynne med noen lette håndvekter, eventuelt fylle halvannenlitersflasker med vann/sand/stein.

Forslag til noen enkle øvelser du kan gjøre hjemme:- Bicepscurl: Hold armene ret ned, og vri hendene slik at innsiden av armen peker frem, og løft vektene opp til skuldrene og ned. Prøv å holde albuene mest mulig innat siden, slik at du ikke slenger vektene opp. Og kontrollér sakte ned igjen=)
- Skudlerhev, du kan enten ha strake eller bøyde armer. Hvis du har strake armer, er startposisjon at du står rett opp og ned med armene rett ned langs siden, og håndvekter i hånda. Så løfter du armene rett ut til siden, til de er ca parallellt med gulvet, eventuelt opptil 5 grader over vannrett, men PASS PÅ å holde skuldrene senket! Kan være litt tungt med strake armer, så du kan godt ha dem bøyd. Det du gjør da er samme bevegelse, men du har ca 90 grader i albueleddet, og når du løfter opp går albuene ut til siden, om du skjønner. Pass på skuldrene her også=)
- Brystpress: For å trene brystet, kan du legge deg på gulvet på ryggen, ha armene i 90 grader, slik at overarmene er i gulvet og underarmene stikker opp, også skyver du vektene opp og inn mot hverandre, og ned igjen. Eventuelt kan du kjøre push-ups med knærne i gulvet, eller eventuelt stående mot en vegg.
- Triceps: Hold bare én håndvekt/flaske over hodet med strak arm. La håndbaken og albuen din peke fremover. La den andre armen støtte albuen din, slik at du holder albuen mest mulig stille. Senk flaska ned bak deg slik at den nærmer seg ryggen din, og skyv opp igjen. Prøv å holde albuen rett frem og i ro=)

Du kan for eksempel kjøre tre serier av hver, der hver serie består av så mange repetisjoner at det virkelig er tungt på slutten. Hvis ikke du kjenner noe mot slutten av hver serie, eller må løfte uendelig mange ganger før du kjenner noe, bør du ha noe tyngre å løfte. Det er en fordel om du holder et relativt rolig tempo, fremfor å rase igjennom. Da er det lett å utføre øvelsene feil.

Hvis du bruker en 20 min på dette ca tre ganger i uka, merker du nok snart en forbedring=)

iform.nu har en base med masse gode styrkeøvelser til alle mulige kroppsdeler, og med gode instruksjonsvideoer, så at gjerne en titt der hvis du lurer på noe eller vil ha andre/flere øvelser! (Skjønner godt hvis ikke du forstår mine keitete forklaringer) Lykke til, og bare spør hvis du lurer på noe, så skal jeg svare hvis jeg kan=)

__________________
Konsentrer deg om å være den personen du vil være, istedenfor å irritere deg over den personen du har blitt=)
Juve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 20:51   #819
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Ja, jeg har da fortsatt i den gode trenden .
Bruker elipsemaskina ca 25 min og lett styrketrening, hver morgen før familien står opp. Hver ettermiddag/kveld går eller sykler jeg en halv til en time.
Har siden 1 april gått inn 42,5 cm tilsammen på mine 5 målepunkter på kroppen Så dette virker!

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 08-05-09, 08:35   #820
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 47
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Jeg hadde intervall før jobb i dag. Deilig start på dagen!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 16:26   #821
Karrbis
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Langt unna
Innlegg: 168
Karrbis er ny på veien

Sv: Treningsdagbok (for alle)

I dag har jeg og sønnen vært på 2-timers trimmtur i marka. Deilig!

Karrbis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 10-05-09, 19:44   #822
Juve
Juniormedlem
 
Juve sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: østlandet et sted
Alder: 34
Innlegg: 23
Juve er på en erverdig vei

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Har trent intervalltrening (4 intervaller med rundt 90 % av makspuls, med 2-minutters pauser imellom) pluss mage. Føltes utrolig bra i dag! Akkurat som om jeg kjente at kroppen brant fett og ikke karbohydrater:P

Nå som jeg har gått over til skikkelig lavkarbo er dagsformen alltid ganske god. Før kunne den variere veldig. Dessuten synes jeg det virker som om det ikke er like ille å virkelig pushe seg selv lenge i høy puls nå. Noen som kjenner seg igjen?

__________________
Konsentrer deg om å være den personen du vil være, istedenfor å irritere deg over den personen du har blitt=)
Juve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 10:34   #823
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Har ikke skrevet her på kjempelenge.
Har selvsagt trent jevnt og trutt. nu er endelig løypa fri for snø, og vi har starta nytt treningsregime: søndag, tirsdag, torsdag. Intervalltrening i skogsløype ca 30 minutter. Mandag, onsdag, fredag, sykkel eller stavgang 1 time+ , Lørdag: et eller anna som ikke er så høyintensivt.

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 11:29   #824
Sostråle
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 77
Sostråle er på en erverdig vei

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Hei
Igår var det en sykkeløkt, intervalltrening opp og ned en bratt og lang bakke, tilsammen syklet jeg 3,6 mil. Synes intervalltrening er et ork . I dag er det dobbeltime aerobic som står på programmet, da blir det en del kondisjon og styrke og det passer meg bra

Første store mål er å sykle Bergen - Voss som er 17 mil langt Målet er å gjennomføre rittet

__________________
Siv

For å få til en forbedring, må det skje en forandring
Sostråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-09, 13:08   #825
Runegutt
Seniormedlem
 
Runegutt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 56
Innlegg: 1.818
Runegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlysRunegutt er et fyrlys

Sv: Treningsdagbok (for alle)

Bare for å gi de som måtte ha interesse av det litt egeninformasjon:

RYP har nu fått endelig sesongslutt. Har selvsagt greid å få masse rart i skuldrene, så nu blir det pause frem til høsten.

I dag er det sykkeldag. Det skal sykles rolig i en time på landevei.
Nu skal vekta ned igjen!!!

__________________


Runegutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gratis online diett og treningsdagbok Dilly Spørsmål og svar 7 06-05-09 23:39
Treningsdagbok Icerus 2007 Icerus Trening 30 10-07-07 09:54
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) Caxa Åpne dagbøker 257 31-08-06 14:00
Siljes Treningsdagbok - tilbake til 1 div! silje Trening 7 22-06-05 14:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no