Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Billig tanitavekt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 25-05-09, 19:43   #1
trillian78
Seniormedlem

trillian78 sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 47
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Billig tanitavekt

Nå driver ikke jeg og veier meg. Men jeg tenkte at kanskje noen av dere andre er interessert i tanitavekt på tilbud til 650 kroner.
http://www.dinside.no/814271/ni-ganger-prisen
http://treningspartner.no/produkt/16...tnessvekt.aspx

Gammel 25-05-09, 20:20   #2
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Billig tanitavekt

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Nå driver ikke jeg og veier meg. Men jeg tenkte at kanskje noen av dere andre er interessert i tanitavekt på tilbud til 650 kroner.
http://www.dinside.no/814271/ni-ganger-prisen
http://treningspartner.no/produkt/16...tnessvekt.aspx

Bestilte vekta jeg!!!! De hadde flere vekter begge plassene og da kostet de omtrent det samme begge plassene! Men denne du nevnte er et skikkelig RØVERKJØP!!!

Gammel 25-05-09, 21:10   #3
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 43
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Jeg kjøpte den for en stund siden når de hadde den som ukens tilbud.. Har ikke brukt den så mye som jeg hadde tenkt

Gammel 25-05-09, 21:10   #4
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Argh, også akkurat når jeg er blakk
Får bruke den gratis-vekta på Elixia kalbakken så lenge og håpe tilbudet varer en stund..

Gammel 25-05-09, 21:11   #5
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Argh, også akkurat når jeg er blakk
Får bruke den gratis-vekta på Elixia kalbakken så lenge og håpe tilbudet varer en stund..

Du får kjøpt den med faktura i pakken!

Gammel 25-05-09, 21:11   #6
Ignite
Seniormedlem

Ignite sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 58
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Vurderte å kjøpe en, men så kom vi fram til at selv om den er billig så har vi ikke behov for rapporter om vann, muskelmasse og fett så lenge vi føler oss i bra form som det er.

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:12   #7
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du får kjøpt den med faktura i pakken!

Det kan hende, men hvis sambo fersker meg i å handle mer på krita så blir jeg blakk OG bostedsløs Det var på en måte såpnn jeg ble blakk for tida...

Gammel 25-05-09, 21:17   #8
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det kan hende, men hvis sambo fersker meg i å handle mer på krita så blir jeg blakk OG bostedsløs Det var på en måte såpnn jeg ble blakk for tida...

Gammel 25-05-09, 22:12   #9
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

Er slike vekter noe bra da? Nøyaktige liksom? Har vurdert en stund å kjøpe.. men usikker. Er liksom nok å bli deppa for at man ikke går ned i kg, plutselig skal jeg bekjymre meg for muskelmassen min også

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 11:24   #10
Sostråle
Medlem

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vestlandet
Sostråle er på en erverdig vei

Hei

Jeg har en slik Tanita vekt, men en som koster vel 2500,- Kjøpte den i januar og funka helt fint.
Så begynte jeg på lavkarbo og vekta vil ikke virke på meg lengre Vet ikke helt hva som skjer, for den virker på manne. Dvs eg får veid meg men ikke målt muskel og fettmassen, og det går på han selv om han bruker mine innstillinger. Har fått nr til leverandør så jeg må ta meg en prat med de, noen andre som har opplevd liknende?

En annen ting, det var da veldig stor forskjell på veiledende priser på de to tilbudene, alt fra 1200 til nesten 5500 kroner???

For å få til en forbedring, må det skje en forandring
Sostråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 14:30   #11
SivPiv
Medlem

SivPiv sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 46
SivPiv er ny på veien

Jeg har også den vekta til 2500 kroner og synes det er kjempe motiverende å bruke! Verdt pengene! Den får meg til å holde meg i skinnet.

SivPiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 26-05-09, 15:22   #12
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Utsolgt

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 01:54   #13
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 53
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

da har jeg bestillt vekt

"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 09:25   #14
Camz
Medlem

Camz sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Camz er på en erverdig vei

Nå har jeg også bestilt meg vekt. Bestilte på sidene deres i morges før jeg gikk inn her å så at den var utsolgt så jeg betalte og tenkte at alt var i orden, men så oppdaga jeg at den jo var utsolgt. Da skrev jeg en mail til treningspartner å de tilbydde meg enten 532 eller 570 til samme pris. Utrolig god kundeservice
Så nå blir det Tanita 532 på meg om noen dager

Konklusjon: Treningspartner kan absolutt anbefales

Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 01:34   #15
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Opprinnelig lagt inn av Camz, her.

Nå har jeg også bestilt meg vekt. Bestilte på sidene deres i morges før jeg gikk inn her å så at den var utsolgt så jeg betalte og tenkte at alt var i orden, men så oppdaga jeg at den jo var utsolgt. Da skrev jeg en mail til treningspartner å de tilbydde meg enten 532 eller 570 til samme pris. Utrolig god kundeservice
Så nå blir det Tanita 532 på meg om noen dager

Konklusjon: Treningspartner kan absolutt anbefales

jeg fikk mail fra Treningsparter i dag om at jeg kunne få velge mellom 532 eller 570 Valgte også 532.

Liker servicen ja.

"her we go again"
Gammel 28-05-09, 13:46   #16
alene
Juniormedlem

Hvor: Bærum
Alder: 47
alene er på en erverdig vei
Smile

Sånne vekter er kjempe bra. Gikk på vekt i balanse kurs hos Fedon i fjor og der hadde de en sånn vekt som målte fettinnholdet i kg og ikke %. Er det noen som vet om noen vekter som har den funksjonen som ikke er alt for dyr? Jeg syntes den var kjempe motiverende, for man kunne se hva som var vann, fett og kroppsmasse.

Stå på alle dere her inne!

alene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 31-05-09, 00:28   #17
nomma
Seniormedlem

nomma sin avatar

har fått vekta.. er stor fornøyd

"her we go again"
Gammel 03-06-09, 13:24   #18
Camz
Medlem

Camz sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Rogaland
Camz er på en erverdig vei

Fikk vekta på fredag jeg også å er kjempefornøyd. Hadde en anelse om at min gamle vekt viste litt for mange kilo pga at wii fit en min viste alltid 3 kg mindre enn badevekta. Den nye vekta viser likt som wii fit så jeg bare jubler å jubler Plutselig er jeg nå nede i 70 kg

Delmål 1: 70 kg - oppnådd 25.05.2010
Delmål 2: 65 kg Delmål 3: 60 kg
Camz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse igjen :) Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 14:58   #19
Liv:)
Medlem

Liv:) sin avatar

Alder: 40
Liv:) er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Camz, her.

Fikk vekta på fredag jeg også å er kjempefornøyd. Hadde en anelse om at min gamle vekt viste litt for mange kilo pga at wii fit en min viste alltid 3 kg mindre enn badevekta.

Det problemet har jeg også hatt, og har vært usikker på hvilken av de jeg skal stole på, så jeg har stolt på badevekten og tenkt at Wii Fit er jo tross alt bare et spill.

Men da skal jeg fra nå av glemme badevekten og bare bruke Wii Fit.

Liv:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generell Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 16:06   #20
Bee
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 43
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Er det tomt igjen nå?

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 19:03   #21
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

scartz er ny på veien

Å bytte fra badevekta og over til wii fit gjør deg ikke slankere

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 19:54   #22
Medlem

Åjoda, hvis man bruker Wii Fit'en litt også, såh..

Gammel 03-06-09, 19:55   #23
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

scartz er ny på veien

hahahaha
For hver gang du skal veie deg på wii fit'n må du ta en treningsøkt på den på min. 30 min!

Gammel 03-06-09, 20:05   #24
Medlem

Når man er ganske utrent, og presser seg selv litt, gir faktisk Wii Fit en god treningsøkt. Men er man godt trent er Wii Fit bortkastet, men gøy.

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ukens tilbud på tanitavekt Trolljenta Generell ernæringsdebatt 0 22-04-09 12:33
Tanitavekt? Nike Spørsmål og svar 2 02-06-08 11:53
Tanitavekt søkes! Hilde3 Spørsmål og svar 15 07-03-07 20:06
Grafisk kalkulator til salgs! Billig, billig! mofe Generell diskusjon 13 03-07-05 21:31

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.