Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen sverigeboere her?Får man tak i Sukrin i Sverige? Jeg skal over grensa og harryhandle til helgen, og det hadde vært innmari greit å få tak i LCHF-saker litt billigere. De ligger jo en god del foran oss i løypa der. Er det noe spesielt annet som er et måste å handle? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Noen sverigeboere her?Jeg kjøpte Sukrin på helsekosten på kjøpesenteret i Charlottenberg. Dett var vesentlig billigere, men jeg husker ikke prisen nøyaktig. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert
![]() |
![]() |
#3 |
Juniormedlem
Medlem siden: May 2009
Hvor: Rykkinn
![]() |
Sv: Noen sverigeboere her?Har også tenkt meg på harrytur i helgen, og lurer på noe av det samme: hva annet kan være kjekt å kjøpe med derfra? Og noen som vet om johannesbrødkjernemel heter det samme der? (Ikke meningen å kuppe tråden, men det går jo litt inn under det samme når det handler om harryshopping... ) |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generelt lavkarbo
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen sverigeboere her?
Er du sikker på at det var billigere?
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Noen sverigeboere her?Vet du, jeg kom på nå at kanskje grunnen til at det ble så billig var kanskje at hun bak disken ikke fant prisen og at den ikke gikk inn på kassa, så hun bare tok den prisen hun mente det var. Jeg tror jeg betalte SEK 90:- for 3 pakker som er identisk med de norske pakkene. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyseinspirert
![]() |
![]() |
#6 |
Supermoderator
Medlem siden: Jul 2005
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen sverigeboere her?Ja, da kan jeg skjønne at det ble billigere!
Min kostholdsfilosofi: Lchf
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Noen sverigeboere her?Jeg har ikke funnet JBK i helsekost på Svinesund eller i Strømstad.
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Vestfold
Alder: 44
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen sverigeboere her?Da skal jeg ha Sukrinprisen i bakhodet. Men stevia selger de vel over disk i Sverige? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Noen sverigeboere her?Jeg kjøper det meste hos netrition.com tror jeg det heter.
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Har så sykt dårlig fantasi,noen som kan komme med noen tips? | Aadna | Lavkarbo generelt | 7 | 16-04-10 11:05 |
Noen DYRLEGER her, eller noen som har god peil på katter? | Lindabtn | Generell diskusjon | 7 | 05-01-09 22:52 |
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? | lisa83 | Ketolysekuren | 9 | 13-09-07 22:25 |
Noen som har noen Brød oppskrifter med lavest mulig karbo? | Aadna | Lavkarbo generelt | 3 | 17-09-06 18:18 |
Noen som har noen tips til noen proffe hår geler/paste? | Aadna | Generell diskusjon | 2 | 02-08-06 00:15 |