Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som starter mandag 4. mai?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-06-09, 18:14   #151
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Vet ikke om dere har sett det, mn jeg har lagt inn et innlegg her der jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre mtp mat i ferien. Hva skal dere gjøre, om dere skal reise langt vekk i sommer?
Jeg har på en måte sett frem til å kunne slappe litt av på matfronten de to ukene vi er i Tyrkia, men jeg har jo ikke lyst å risikere å ese ut igjen heller selvsagt.
Ikke at vi hadde tenkt å gofle i oss hele dagen da, men en is i varmen er godt, samt en god burger eller pizza. Har tenkt å spise kjøtt og grønnsaker til middag da, men. Synes det er vanskelig, og er litt ambivalent. Kjipt hvis to ukers ferie skal ødelegge det jeg har oppnådd så langt, men kjedelig å ikke kunne unne seg litt ekstra de dagene i ferien også...

Synspunkter mottas med takk!

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 18:26   #152
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

du kan fint klare å spise lavkarbo på ferie, bare be om å ikke få poteter, og hvis du hr burger kan det jo holde å spise ene delen av brødet. Masse grønnsaker i stedet for pasta og brød. Tror nok det skal gå helt fint. Du legger på deg, men mest vann. Og så lenge du er motivert kommer du fort inn i det igjen. det blir en slags pause, og du er forberedt på at vekten går noe opp.

Jeg har ikke en to ukers ferie, men blir noen dager i tigerstaden. Da kommer jeg til å spise lavkarbo, men blir vel ikke ketose. Ser hva jeg klarer. Hvis det er mulig så er det mulig, hvis ikke går det helt greit. Jeg gikk ut av ketose på 17 mai, og syns det gikk greit. Vekten gikk litt opp, men angrer ikke. Sånne små pauser gjør at jeg ikke får en stor sprekk. Tanken min er å leve lavkarbo i lang tid, ikke bare et par mnd. For å kunne gjøre det, må jeg tillate å spise litt mer karbo ved enkelte anledninger.

Men det hele bunner egentlig i om en mestrer en planlagt sprekk. Hvis en er sterk nok så ser jeg ikke problemer i det. Hvis en planlagt sprekk kommer itl å ende i fråtsing av fett, sukker og karbohydrater så ser jeg ikke det positive i det.

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 18:37   #153
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av erleperle, her.

du kan fint klare å spise lavkarbo på ferie, bare be om å ikke få poteter, og hvis du hr burger kan det jo holde å spise ene delen av brødet. Masse grønnsaker i stedet for pasta og brød. Tror nok det skal gå helt fint. Du legger på deg, men mest vann. Og så lenge du er motivert kommer du fort inn i det igjen. det blir en slags pause, og du er forberedt på at vekten går noe opp.

Jeg har ikke en to ukers ferie, men blir noen dager i tigerstaden. Da kommer jeg til å spise lavkarbo, men blir vel ikke ketose. Ser hva jeg klarer. Hvis det er mulig så er det mulig, hvis ikke går det helt greit. Jeg gikk ut av ketose på 17 mai, og syns det gikk greit. Vekten gikk litt opp, men angrer ikke. Sånne små pauser gjør at jeg ikke får en stor sprekk. Tanken min er å leve lavkarbo i lang tid, ikke bare et par mnd. For å kunne gjøre det, må jeg tillate å spise litt mer karbo ved enkelte anledninger.

Men det hele bunner egentlig i om en mestrer en planlagt sprekk. Hvis en er sterk nok så ser jeg ikke problemer i det. Hvis en planlagt sprekk kommer itl å ende i fråtsing av fett, sukker og karbohydrater så ser jeg ikke det positive i det.

Ja, jeg har planer om å spise lavkarbo da, og ikke gå over til et "normalt" kosthold med masse brød osv. Men jeg kommer jo til å gå ut av ketose, og i en vanlig fløteis er det jo et hav av karber...
Men jeg vet at det ikke blir problemer å gå over til ketogen kost etter ferien igjen, for jeg synes det går veldig fint å leve med denne kosten. Er jo noe jeg har tenkt å fortsette med lenger enn noen måneder. Kommer aldri til å gå over til høykarbokost igjen.

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 20:32   #154
Mrs. Dolly
Juniormedlem
 
Mrs. Dolly sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sverige
Alder: 43
Innlegg: 36
Mrs. Dolly er ny på veien

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg skal ut og reise noen uker i sommer, men har merket at jeg så og si ikke savner mitt tidligere kosthold. Selvfølgelig er det noe jeg av og til kan savne, men jeg trives veldig godt med å spise mindre og bli mer behagelig mett når jeg spiser. Tvert i mot er jeg litt usikker på hvordan kroppen ville ha reagert om jeg plutselig tok meg en softis eller noen chips.. Derfor er jeg selv bestemt på ikke å gjøre noe unntak til tross for at jeg har ferie jeg skal innrømme jeg er rimelig redd for å gå på en smell nå som det går så godt, så jeg velger heller å kjøre 'safe' som jeg gjør, nettopp fordi jeg trives godt med tingenes tilstand pr nu. Jeg har vært med å spise pizza vi har bestilt, og bare spise fyllet..Det har fungert helt fint for meg For mange er det sikkert ikke noe som helst problem å spise litt mer KH over en kort periode, for deretter å gå tilbake til ketose. Om og hvor mye det eventuelt påvirker vekten har jeg forstått er veldig individuelt. Jeg tror egentlig det verste for meg ville ha vært den dårlige samvittigheten jeg garantert ville ha fått i etterkant om jeg skeiet ut, men så er det jo meget mulig jeg bare er ekstremt selvkritisk og muligens en smule nevrotisk...eller bare fanatisk!

__________________


Mrs. Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 08:13   #155
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Vi skal ikke på noe spesiell ferie i år, bare litt rundt til slektinger og sånt. Men vi skal derimot i to brylluper, og da har jeg bestemt meg for å ta en liten pause. Har jo ikke tenkt å skeie helt ut, men vil gjerne smake litt dessert og kake. Kommer til å være litt forsiktig.
Har forstått det sånn på flere her inne på forumet, at hvis man skeier ut skikkelig (f.eks spiser masse sjokoladekake), blir man fort veldig dårlig over flere dager, og dermed kanskje mister lysten til å gjøre det igjen.

En annen ting jeg har tenkt litt på, er at jeg kanskje kommer til å unne meg litt frukt når vi har ferie. Det er jo så godt om sommeren, men vi får se. Har egentlig ikke savnet så mye så langt.

Jeg tror nok at hvis man skeier ut litt på ferie, så går det nok bra. Så lenge man ikke tar helt av med karber! Vi må jo kunne unne oss en is og litt frukt i ny og ne

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 11:44   #156
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Bixen, her.

Vet ikke om dere har sett det, mn jeg har lagt inn et innlegg her der jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre mtp mat i ferien.

Jeg finner det delvis lettere med kosthold da jeg reiser siden alt blir servert meg og jeg kan bare velge det jeg vil ha. Eneste utfordringen pleier å være når reisefølger insisterer på pizzarestauranter, de pleier ikke ha allverdens andre ting å velge i, ellers er det stort sett et hav av kjøtt- og fiskeretter å velge mellom. Økonomi kan dessverre være en utfordring for noen. Jeg bryr meg aldri om prisene og er ikke redd å be kelneren om lite karber og får dermed alltid det jeg vil ha.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 13:27   #157
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Dolly, her.

Jeg skal ut og reise noen uker i sommer, men har merket at jeg så og si ikke savner mitt tidligere kosthold. Selvfølgelig er det noe jeg av og til kan savne, men jeg trives veldig godt med å spise mindre og bli mer behagelig mett når jeg spiser. Jeg tror egentlig det verste for meg ville ha vært den dårlige samvittigheten jeg garantert ville ha fått i etterkant om jeg skeiet ut, men så er det jo meget mulig jeg bare er ekstremt selvkritisk og muligens en smule nevrotisk...eller bare fanatisk!

Savner ikke noe jeg heller, og det er ikke sånn at jeg har planer om å gå helt berserk og trykke i meg på is og poteter. Men en liten smak hadde vært godt synes jeg! Den dårlige samvittigheten vil nok snike i bakgrunnen, men...

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Jeg finner det delvis lettere med kosthold da jeg reiser siden alt blir servert meg og jeg kan bare velge det jeg vil ha. Eneste utfordringen pleier å være når reisefølger insisterer på pizzarestauranter, de pleier ikke ha allverdens andre ting å velge i, ellers er det stort sett et hav av kjøtt- og fiskeretter å velge mellom. Økonomi kan dessverre være en utfordring for noen. Jeg bryr meg aldri om prisene og er ikke redd å be kelneren om lite karber og får dermed alltid det jeg vil ha.

Ja, det er slik jeg satser på å gjøre det også. Blir nok noen saftige biffer på meg der nede! Synd jeg ikke kan fråtse i den deilige frukten da, men...


Veiedag igjen i dag, og jeg har gått ned 1 kg i løpet av forrige uke. Ikke ille det, men hadde håpet på å komme under 90 kg denne uka. Vet at jeg har vært lavere i vekt ila. forrige uke, men er tydeligvis noe vann som har kommet på i helga.
Ellers har jeg kommet meg ut på tur i dag etter et opphold på et par uker. Merker overskuddet kommer tilbake med en gang. Deilig!

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 19:08   #158
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

er det ikke mandag osm er veiedag?

jeg er har nådd mitt første delmål 5kg. er i gang med andre delmål nå. nesten et helt kg inn i andre delmål (som også er 5 kg)

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 19:34   #159
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Veiedag, ja...
Har gått ned 400 g siden forrige mandag, og ca 3 cm.
Jeg veide en halv kilo mindre før helga, men det kom visst på igjen. Var det samme forrige uke også. Jeg har ikke skeiet ut heller, bare litt Pepsi Max og baconcrisp.

Men jeg har ikke drukket så mye vann denne uka, og mosjon har det heller ikke blitt så mye av. Er vel en sammenheng. Slitsomt å begynne på jobb igjen. Bedre lykke neste uke

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 20:32   #160
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av kazza78, her.

Veiedag, ja...
Har gått ned 400 g siden forrige mandag, og ca 3 cm.
Jeg veide en halv kilo mindre før helga, men det kom visst på igjen. Var det samme forrige uke også. Jeg har ikke skeiet ut heller, bare litt Pepsi Max og baconcrisp.

Men jeg har ikke drukket så mye vann denne uka, og mosjon har det heller ikke blitt så mye av. Er vel en sammenheng. Slitsomt å begynne på jobb igjen. Bedre lykke neste uke

Baconcrisp er jo veldig salt, så det kan sikkert binde en del vann!

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 21:55   #161
Sostråle
Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 77
Sostråle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Heisann

Er litt seint ute med veiedagen min, jeg flyttet den til fredagene, og på fredag veide jeg 87,8 altså har jeg gått ned 5,5kg på 5 uker Jeg veier ikke maten min, men prøver å slenge på fett der det kan være naturlig. Er veldig flink å ikke skeier ut og, har vært på klubb og i bursdagsbesøk og latt være å spise kaker, is og lignende

Jeg trener en del og på lørdag sykklet jeg Bergen-Voss (17 mil) på lavkarbo, og det gikk kjempefint. Hadde energi all the way

Har vært en del trøtt siden jeg startet med lavkarbo, men kjenner nå at jeg begynner å få mer energi og overskudd igjen

__________________
Siv

For å få til en forbedring, må det skje en forandring
Sostråle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman, Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 17:34   #162
whynn
Medlem
 
whynn sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: langesund
Alder: 36
Innlegg: 237
whynn er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

nå har jeg vært dårlig på og innom her synes jeg... er masse med jobb om dagen gitt. sommeravsluttninger og greier. bestemt meg for og ta en uke av. prøver og være litt forsiktig men koser meg med en pils støtt og stadig og litt sjokolade å gitt ;p

fullt kjør igjen fra mandag av. så får vi se hvor langt tebake en uke med vanlig slår meg. litt intresangt det å.

__________________
here we go again!

whynn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøve meg på lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 19:13   #163
Mrs. Dolly
Juniormedlem
 
Mrs. Dolly sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Sverige
Alder: 43
Innlegg: 36
Mrs. Dolly er ny på veien

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Supre saker, kazza og sostråle! Her har det skjedd pent lite siden sist, både med vekt og mål.. kan jo kanskje ha en sammenheng med mindre mosjon og kommende mens...får håpe det.. kjipt når man ikke merker noe til det i det hele tatt...men det er jo vanlig...*sukk*

__________________


Mrs. Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 15:25   #164
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg var plutselig ute av ketose igår, og skjønner ikke hvorfor...
Jeg sjekker ikke hver dag lenger, men har alltid vært i ketose når jeg har sjekket
Kan det være noe jeg har spist? Jeg spiser mye av det samme hver dag, men det ble litt annerledes i går. Vi spiste ute til lunsj, og grillet når vi kom hjem. Og det gikk mange timer mellom lunsjen og middagen, kan det kanskje ha noe å si? Jeg var skrubbsulten før middag (tok en kaffe for å dempe litt, i tillegg til vann).

I går spiste jeg:
Frokost: 2 egg med majones, 1 skive kokt skinke + en kopp kaffe med søtning og fløte
Lunsj: Cæsarsalat med kylling (på restaurant) - men den var ikke noe god, så jeg spiste bare kyllingen, og ble egentlig ganske mett
Mellom: 1 kopp kaffe med søtning og fløte
Middag: Marinert grillribbe med salat og rømme
Kvelds: 2 glass rødvin

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 15:50   #165
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av kazza78, her.

Marinert grillribbe

Ferdig marinert fra butikk kan inneholde en god del sukker i marinaden.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 17:14   #166
camilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 14
camilla er på en erverdig vei
Smile

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg begynte 1 mai og vil gjerne være med her om jeg kan.. Jeg har gått ned 9,7 kilo tilsammen.
Hadde en pause fra 5-8 juni pga bursdager etc og gikk da opp 3-4 kilo, de er nå av igjen.
For meg fungerer det fint og har ikke noe jeg går å lyster på, deilig å ikke gå rundt sulten.
Ser det har vært snakk om ferie og om man skal gå på det samme eller ha "pause". Vi skal på 14 dagers ferie til Tyrkia og har da planer om en pause selv om jeg selvsagt ikke skal dytte i meg alt mulig..

camilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 20:20   #167
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Kazza: Jeg har værrt ute av ketose mange ganger, selv om jeg VET at jeg ikke har spist mer enn 15 kbh. Men jeg har likevel gått ned i vekt, og da har det ingenting å si om man får utslag på stixen eller ikke. Bare vent noen dager og se hvordan det går!

Nå har jeg snart gått ned 10 kg på under 2 mnd. og det bør jeg vel være fornøyd med?

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 20:52   #168
camilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 14
camilla er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Nå har jeg snart gått ned 10 kg på under 2 mnd. og det bør jeg vel være fornøyd med? [/quote]

Synes det er kjempe bra jeg..

camilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 21:30   #169
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av camilla, her.

Nå har jeg snart gått ned 10 kg på under 2 mnd. og det bør jeg vel være fornøyd med?

Synes det er kjempe bra jeg..[/quote]

Takk, og i ligemåde!
Er litt "konkurranse" mellom meg og mannen da, men han har gått ned 2 kg i uka de siste to ukene, så han er snart nede i den vekten han skal være i. Jeg må nok stå på litt lenger gitt... Ikke at jeg har tenkt å gå tilbake til normalkost noen gang, men blir greit å gå over til å holde vekten stabil, og kunne unne seg litt flere ting enn man kan nå.

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 07:23   #170
erleperle
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 114
erleperle er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg var ute og drakk vin på fredag, det ødela mye for meg det. men, får bare jobbe med det nå.

Jeg har gått ned 100 gram eller noe sånn denne uka. Var egentlig litt over et kg, men det ble ødelagt av vinen. Får gjøre en bra innsats denne uken. (og heller revurdere om det blir vin på neste avslutning.)

fremdeles 4 kg igjen av delmål 2
skal på ferie neste helg, lørdag til onsdag, så da blir jo alt annerledes...

erleperle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke bestemt enda Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 08:21   #171
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Jeg synes at vi alle sammen er flinke, jeg
Grattis så mye til alle dere som har gått ned så mye! Jeg ligger litt etter, men er fornøyd med ca. 1 kg i uka

Jeg var i ketose igjen i går, så det kan jo ha vært den marinaden (kjøpt ferdigmarinert i Sverige). Og jeg tenkte også slik at så lenge jeg går ned i vekt, har det ikke noe å si om jeg er i ketose eller ikke.

Jeg har gått ned ca 1 kg denne uken, men har ikke målt meg enda. Får gjøre det i kveld.

På fredag skal jeg ut med jobben, og da blir det vel en god del vin, tenker jeg. Sist jeg drakk vin, var jeg fortsatt i ketose. Vi skal spise Tapas, så jeg håper jeg klarer å finne noe med lite karber i. Kan jo være litt vanskelig å vite hva som er i de forskjellige sausene og slikt, men jeg får ta det litt som det kommer. Skal prøve hvertfall, så får det gå som det går.

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 10:41   #172
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Veiedag i dag, og jeg har gått ned 2 kg denne uka! Jippi!

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 20:01   #173
kazza78
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 45
Innlegg: 50
kazza78 er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Grattis, Bixen!
Har du gjort noe spesielt siden du har gått ned mer enn før?

Jeg har målt meg, og er 6 cm mindre enn sist uke

__________________



kazza78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 21:16   #174
Bixen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Alder: 42
Innlegg: 196
Bixen er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Opprinnelig lagt inn av kazza78, her.

Grattis, Bixen!
Har du gjort noe spesielt siden du har gått ned mer enn før?

Jeg har målt meg, og er 6 cm mindre enn sist uke

Nei, har fortsatt som før jeg. Er mer avslappet da, og ikke SÅ nøye på om jeg spiser 15 eller 20 karber, og det hjelper kanskje??
Har begynt med verdens beste frokost; fløtepannekaker med bacon!
Men det er vel vanlig at det kan gå litt i rykk og napp. Denne uken skal jeg reise vekk og bo på hotell. Blir sikkert ikke så bra vekttap til mandagen igjen da...
Kjempbra med 6 cm mindre da! Jeg har gitt opp å måle, for jeg klarer ikke å måle på akkurat samme sted hver gang, så får så ulike resultater...

__________________


Bixen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-06-09, 22:48   #175
camilla
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 14
camilla er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter mandag 4. mai?

Fløtepannekaker med bacon hørtes godt ut.. synes det er litt vanskelig å finne oppskrifter her jeg, synes jeg må gå igjennom så mye for å finne selve oppskriften. Jeg som kanskje er helt dum når det gjelder data..

camilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Noen som starter/restarter 1. april? NÅ! Lavkarbo generelt 11 03-04-09 13:28
Ny her. Starter 1. februar. Noen andre? jannemor Ketolysekuren 19 02-02-09 11:51
Starter på mandag ... Mjaa74 Ketolysekuren 6 06-08-07 21:09
Var det noen som så wicca-programmet på tv2 på mandag? Karin Generell diskusjon 2 23-12-06 08:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no