Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Nesten ferdig...hva nå??

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-04-05, 08:28   #1
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Nesten ferdig...hva nå??

Gode forslag til hva jeg pent & rolig skal innføre i kostholdet mitt (Lindberg med en dæsj Atkins) for å stabilisere vekta fremover mottas med takk! Nå regner jeg meg snart som ferdig slanka, og vil IKKE gå opp igjen!!

Gammel 19-04-05, 18:09   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Nåååå vettu, nåååå er cluet å venne kroppen din til litt mer karber igjen - uten at den får sjokk. Det kan hende vektane din vil gå litt mer ned, men etterhvert som du legger til vil den stabilisere seg ganske fort. Da finner du ut hva/hvor mye du kan spise uten å legge på deg. Og DET ser du, DET er der viktigste av alt.

Mitt forslag er at du legger til 5-10 gram karber pr uke. Og da er det innmari lurt å bruke Atkins sin "vedvarende" stige som mal. Den er basert på antall karber + GI belastning og er en flott måte å innføre matvarer på uten at kroppen får sjokk. Du kan godt hoppe over trinn - det er ikke alle som orker mer grønt, eller mer ost etc etc. Og når du har tilbakeført alt - VIPS så er du på Lindberg kost !
Her er linken !!
Vedvarendestigen - tilbakeføring av matvarer

Lykke til videre ! Du har vørt kjempeflink !

Gammel 19-04-05, 18:11   #3
Amica
Seniormedlem

Amica sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Luringen, gratulerer med mål så nært!! Lykke til videre

Det var godt å se noen andre som lurte på aaaakkurat det samme som meg Nå kan jeg også begynne å planlegge litt framover.

Takk for godt svar, Nille

noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 19-04-05, 20:40   #4
luringen
Seniormedlem

luringen sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

hva de ikke har tenkt på/svart på her inne ...imponeeert!

Flotte greier! Tok litt uke 5 på forskudd og ett glass vin idag jeg...

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva ønsker du deg? Fedonisten Livets lyse side 28 02-10-11 22:29
Utdanningstråden! mofe Generell diskusjon 44 16-04-05 21:58
Og hva er hodet ditt opptatt av.... Carbokiller Generell diskusjon 20 29-08-04 22:01

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.