Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 44
![]() |
GallesteinssmerterDe siste årene har jeg en sjelden gang hatt gallesteinsanfall. Dvs kraftige smerter i mageområde, oppkast, kaldsvetting og oppkast. Anfallene har gått over etter 1 - 2 timer. Jeg har nå begynt å spise lavkarbo mat og desto mer fetmat. Noen som erfaring på hvordan det påvirker gallen? Har ikke kjent noe enda heldigvis og håper jeg slipper.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 43
![]() |
Sv: gallesteinssmerterJeg hadde mye problemer med dette for noen år tilbake, og opererte vekk gallestein og blære for ca 4 år siden. Har egentlig hatt mindre problemer med dette etter at jeg startet på lavkarbo enn jeg hadde før (kan få endel smerter, diare, osv også etter opersjon). Men har slitt med endel magesmerter o.l de siste ukene, så jeg håper virkelig ikke at det er det som er på vei tilbake. En kan få gallestein i gallegangene, etter at galleblæra er borte. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
Emneord |
gallestein |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Problemer med gallesteinssmerter | h.e.l.e.n.e | Ketolysekuren | 19 | 29-08-09 12:14 |