Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Trenger litt hjelp jeg ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-09, 13:49   #1
Lil G
Juniormedlem
 
Lil G sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 20
Lil G er på en erverdig vei

Trenger litt hjelp jeg ...

Nå har jeg gått på ketolysekuren i 3 mnd. Jeg lurer på hvor mange
karbohydrater det er greit å holde seg på nå ..
Har gått ned 10 kg, og holdt meg på 15-20 om dagen.
I noen tilfeller har det blitt litt mere
Dessuten så har jeg litt problemer med å få i meg nok fett, klarer ikke
bacon lenger, eller kjøtt.. Spiser som regel omelett, salat m fetaost, drikker te med litt fløte og kokosfett i .. kylling og ost..
Burde jeg kanskje da velge en annen kur??? TUUUSEN takk på forhånd til de som svarer meg

__________________


Lil G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fett og protein Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 14:05   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger litt hjelp jeg ...

Men synes du ser ut som du klarer deg veldig bra eg
Du går jo ned i vekt og antall karbs du ligger på ser veldig bra ut. Du kan kanskje øke litt der, men selv om du er i ketose på høyrere antall karbs så er det ikke alle som går ned da sånn at du vet det

Har du regnet ut hvor mye fett du får i deg om dagen?
Går du rundt og er sulten mellom måltidene?
Ikke tving i deg mer fett enn du orker, liker du avocado så er dette supert for å få i seg fett uten at man føler at man faktisk spiser det

for kjempebra resultat

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 15:10   #3
Lil G
Juniormedlem
 
Lil G sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 20
Lil G er på en erverdig vei

Sv: Trenger litt hjelp jeg ...

Tusen takk for svar Nei, er aldri sulten mellom måltidene. Er som regel ikke sulten på denne kuren jeg, helt utrolig Avocado spiser jeg, og litt mandler. Så da kan det hende jeg får i meg nok fett uansett da? Klarer ikke den greia med å spise bare pålegg å sånn, så da spiser jeg istedet en avocado med sitronpepper Noen flere tips ang sunt fett????? Mottas med takk :0)

__________________


Lil G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: fett og protein Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 15:19   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger litt hjelp jeg ...

Du kan jo kanskje regne ut hvor mye fett du får i deg en dag når du har tid.
Selv spiser eg en hjemmelaget reke og krepsesalat til frokost sammen med ketolysetabletten, er ikke sulten, men blir kvalm uten mat sammen med den om morningen.
Spiser lunsj, der går det i salat så har eg litt olje og dressing på. Middag består av grønnsker og kjøtt/fisk. Steker dette i meierismør, men har ikke noe overdrevent med fett til. Lager gjerne en saus av cf innimellom.
Kvelds er kokte egg med smør på (iallefall nå får tida)

Du kan jo forsøke osteknekkis?
Se på Gerd sin profil, hun har masse oppskrifter der med bilder til.

Hvis du ikke er sulten og går ned i vekt så ville ikke jeg har forandret på noe som faktisk funker

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Trenger litt hjelp Christine81 Lavkarbo generelt 3 27-08-09 00:01
Trenger litt hjelp nå Nevrotica Ketolysekuren 5 09-05-09 14:14
Helt ny og trenger litt hjelp av Torkil og dere andre med litt erfaring digger Ketolysekuren 4 07-01-09 22:35
Jeg trenger litt hjelp Livsglede Middag 10 06-04-08 22:47
Trenger litt hjelp... Helena Atkins kosthold 7 08-03-05 19:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no