Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Oppheng til støvletter?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-09-09, 10:28   #1
SivPiv
Medlem
 
SivPiv sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Vestfold
Alder: 45
Innlegg: 70
SivPiv er ny på veien

Oppheng til støvletter?

Vet det er mange her inne med like stor skodilla som meg, og her kommer altså et rop om hjelp. Det begynner å bli høst og støvlettene skal frem fra kjeller og skap. Er det noen der ute som har en genial måte å sette støvlettene sine på i høst/vinter sesongen? Oppbevaring gjennom sommeren er liksom greit for da er det store oppbevaringskasser jeg bruker, men nå skal de jo liksom være tilgjengelig hele tiden. Jeg har prøvd å få tak i sånne klyper de bruker på skobutikken men uten hell. Noen som kan hjelpe?

SivPiv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low Carb Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 14:52   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Oppheng til støvletter?

Er vist et skap eller lignende på Ikea hvor de hadde sånn klemmer til støvletter

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 01-10-10, 17:42   #3
June1981
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 1
June1981 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Oppheng til støvletter?

Opprinnelig lagt inn av SivPiv, her.

Vet det er mange her inne med like stor skodilla som meg, og her kommer altså et rop om hjelp. Det begynner å bli høst og støvlettene skal frem fra kjeller og skap. Er det noen der ute som har en genial måte å sette støvlettene sine på i høst/vinter sesongen? Oppbevaring gjennom sommeren er liksom greit for da er det store oppbevaringskasser jeg bruker, men nå skal de jo liksom være tilgjengelig hele tiden. Jeg har prøvd å få tak i sånne klyper de bruker på skobutikken men uten hell. Noen som kan hjelpe?

Hei, hjelpen er på vei.. Jeg har anskaffet meg noen praktiske klyper for sko og støvletter. Fant de i en nettbutikk (www.qac.no) som har mye stash, kjøpte 30 stk støvlettklyper og noen stenger til å henge disse på, rask levert og gratis frak..I like her ligger linken http://www.qac.no/product-list.php?H...pg1-cid89.html

Lykke til J.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 45_1295509821.jpg (32,3 KB, 3 visninger)
June1981 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no