Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Lavkarbo på TyraBank-show!

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-10-09, 16:41   #1
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien
Smile

Lavkarbo på TyraBank-show!

Belly Fat Cure-program kalles det, og mannen bak er Jorge Cruise. Han skal følge 4 overvektige tenåringer som hadde mellom 50 og 150 kg for mye på kroppen. Lavkarbo på tv er alltid bra! 15 karber om dagen er hva jentene skal ha i seg, jeg håper jeg bumper borti programmet som viser hvordan det har gått

http://tyrashow.warnerbros.com/2009/...am_sphere_tyra

http://jorgecruise.com/

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 16:51   #2
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien

Sv: Lavkarbo på TyraBank-show!

Leser litt nedover på siden til Jorge der, og må si det er mange som virkelig ikke har skjønt greia, men kanskje de ikke vet nok. De klager på at de er oppe i 20 karber allerede etter frokost når de spiser melk og frokostblanding... >___< Jeg håper Jorge kan lære USA mye, de hadde hatt godt av det!

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 17:02   #3
Rottis
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Oslo
Alder: 35
Innlegg: 170
Rottis er ny på veien

Sv: Lavkarbo på TyraBank-show!

Spennende! Vet du hvor langt etter Norge ligger i sendeskjemaet til Tyra Banks show?

__________________

Rottis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 17:38   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbo på TyraBank-show!

Denne mannen snakker ikke om maks 15g karber om dagen, men maks 15g sukker pr dag. Og de kan spise 6 servings med karber, en serving er 20g karber.

Browniene han skryter av så fælt inneholder mjøl, de er bare uten hvitt sukker

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 21:23   #5
Polleke
Medlem
 
Polleke sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 67
Polleke er ny på veien

Sv: Lavkarbo på TyraBank-show!

Opprinnelig lagt inn av Rottis, her.

Spennende! Vet du hvor langt etter Norge ligger i sendeskjemaet til Tyra Banks show?

Når jeg så på siden så var klippet fra starten i september i alle fall. Så sikkert en god måned etter!

Imse: å. Da var det ikke helt lavkarbo, men i alle fall bedre enn Amerikansk standardmat vil jeg tro! Syntes bare vinklingen var litt rar, for han viste til yoghurt, brus og is som inneholdt mindre/ingen sukker, og ikke så mye annet om måltidene! Det var liksom litt sånn "vi skal finne erstattere for det dere er vant til". Men det går rett vei, for han snakker om mindre karber og om at det ikke er en diett, men en livsstil. De skulle ikke veie seg, bare bruke målebånd og overhodet ikke telle kalorier. Det er vel en mindre hard versjon av lavkarbo vil jeg tro. Ikke ketolyse, men lavkarbo.

__________________

Den ene bit byr den annen.
Polleke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 04:36   #6
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Lavkarbo på TyraBank-show!

Opprinnelig lagt inn av Polleke, her.

Når jeg så på siden så var klippet fra starten i september i alle fall. Så sikkert en god måned etter!

Imse: å. Da var det ikke helt lavkarbo, men i alle fall bedre enn Amerikansk standardmat vil jeg tro! Syntes bare vinklingen var litt rar, for han viste til yoghurt, brus og is som inneholdt mindre/ingen sukker, og ikke så mye annet om måltidene! Det var liksom litt sånn "vi skal finne erstattere for det dere er vant til". Men det går rett vei, for han snakker om mindre karber og om at det ikke er en diett, men en livsstil. De skulle ikke veie seg, bare bruke målebånd og overhodet ikke telle kalorier. Det er vel en mindre hard versjon av lavkarbo vil jeg tro. Ikke ketolyse, men lavkarbo.

Her finnes det flust av dem som spiser en eller annen sukkerbar (energibar) til frokost og et wienerbrød til lunch (kaffebaren vår har salat og suppe også, men det går MYE kaker og søtt) - ikke er de nødvendigvis så overvektige, men så er de fleste studentene også i den alderen at forbrenningen enda ikke har gått ned... Man får noen sjokk av å se seg rundt. "Alt" i dette landet er er også tilsatt sukker. Det var grunnen til at jeg begynte med lavkarbo - jeg ble så tappet av energi uten å forstå hvorfor, før jeg skjønte det var alt sukkeret jeg fikk i meg uten å være klar over det.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar

Emneord
tv tyra banks


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Show-biz igjæn Goggen Generell diskusjon 2 23-02-08 13:02
Apropos et lettere liv og flere feite show Goggen Generell ernæringsdebatt 12 14-09-06 00:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no