Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp!!

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-10-09, 13:10   #1
Propellen74
Nytt Medlem
 
Propellen74 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 7
Propellen74 er på en erverdig vei
Question

Hjelp!!

Jeg er nå inne i min andre uke på pulverkur (Easy Life)... Det har gått ganske så greit men begynner sårt å savne noe å tygge i, å ikke minst en annen smak.
Derfor lurer jeg på om det er dumt å skippe middags pulveret mitt å lage noe fra menyene som er lagt ut på her. Vil dette ødelegge ketosen. Det er ganske vanskelig å lage mat til barna mine uten å kunne spise selv.

Om dette vil ødelegge for meg så lar jeg være å spise. Jeg mener at hvis man spiser mat med lavt karbo innhold så vil vel ikke dette ta noen skade.(?)
Vil bli glad for svar

__________________




Propellen74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy Life Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:13   #2
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!!

Du vil ikke gå ut av ketose ved å spise mat med lavt karboinnhold nei Bare å boltre seg i oppskriftene her inne

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 13:15   #3
Propellen74
Nytt Medlem
 
Propellen74 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 7
Propellen74 er på en erverdig vei

Sv: Hjelp!!

takk for svar.. da skal jeg lage Himmelske lapper til meg å barna i dag blir reine julaften i munn dette

__________________




Propellen74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy Life Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 14:15   #4
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 61
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Hjelp!!

Du vil, høyst sannsynlig, gå NED i mengde karbohydrater, pulveret inneholder jo 50 gram pr.dag.. Kos deg, de er goooode..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hjelp hjelp! Noen med medisinutdannelse? Photobscura Fysisk og mental helse 23 17-11-09 11:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no