Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Alkohol - hva en kveld på byen kan gjøre

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 27-10-09, 19:22   #1
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Alkohol - hva en kveld på byen kan gjøre

Var ute på lørdag med en gjeng venninner,drakk en flaske mojito kjøpt på polet 70 cl med uantemengder karber i, og 1 strawberry daiquiri og 2 mojito + en drink til som jeg ikke vet hva heter.Spist på lørdag:1 brødskive (lavkarbo), 2 grove rundtsykker med ost og skinke, saltstenger og en halv kebab - resultatet etter alt dette: +1,4 kilo!!! Gjett om det blir LENGE til neste gang.....Og nå som jeg var såååå nærme å se 70 tallet.... Så slik kan det gå folkens

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 19:24   #2
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Alkohol - hva en kveld på byen kan gjøre

Mojito er vel det verste ein kan ha i seg, sukkermessig! Det er rett og slett dødelig godt! ;-)

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 20:40   #3
frøken
Medlem

frøken sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
frøken er ny på veien

prøv lavkarborusbrus neste gang. Og nannas opsie pizzasnurrer

frøken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 21:28   #4
marithja
Medlem

marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

skulle egentlig stå:".. en flaske COSMOPOLITAN..." men det er vel ikke så mye bedre det- heller værre..... ;-D Og ja jeg skulle ha drukket fanta zero eple/pære med vodka i stedet.....Hadde det også- men ....

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 22:54   #5
Fast-i-fisken
Medlem

Medlem siden: May 2006
Hvor: Vestfold
Alder: 56
Fast-i-fisken er ny på veien

Takk for litt motivasjon
Er så i tvil om hva jeg skal gjøre på jentetreff i helgen.
Ta med meg "matpakke" og drikke litt tørr hvitvin.
Drikker jeg mer enn en halv flaske blir jeg vel dårlig Tåler ikke mye alkohol når jeg er i ketose.
Har lyst til å skeie ut litt i helgen, men lurer på om jeg skal holde meg i skinnet i noen uker til så kanskje jeg når målet på 70 kg.
Ikke godt å vite hva en sprekk medfører. Kommer motivasjoenen igjen?
Hvor mye opp og hvor lang tid før det går av. Virker fettforbrenningen like bra etterpå. Har ligger på 0,5 til 1 kg pr uke, og har gjennomført nesten uten utskeielser. Med en gang jeg unner meg noe med søtstoff stopper det noen dager...
Men nå leste jeg ditt innlegg og kanskje motivasjonen ble stor nok til at jeg tar med "matpakke" og kjører litt kjiip stil i helgen
Spennende å høre hvordan vekten din er om et par dager hvis mulig.

6.1.10: 77 kg full av julekarber
Mål: 72 kg i mai
Fast-i-fisken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 01:49   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Og derfor holder jeg meg til rødvin og whisky (Ikke blir jeg like fyllesyk som før heller).

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 10:50   #7
scartz
Seniormedlem

scartz sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 38
scartz er ny på veien

åh hallo, nå føler jeg meg utdatert.
Selger de ferdigblandete drinkflasker på polet?

Huff ja, alkohol-kilo er plagsomme

scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 12:32   #8
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Og derfor holder jeg meg til rødvin og whisky (Ikke blir jeg like fyllesyk som før heller).

Ikke sammenmixa håper jeg!

Gammel 28-10-09, 12:36   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Ikke sammenmixa håper jeg!

Haha ... Nei nei. Hver for seg

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 15:10   #10
marithja
Medlem

Opprinnelig lagt inn av Fast-i-fisken, her.

Takk for litt motivasjon
Er så i tvil om hva jeg skal gjøre på jentetreff i helgen.
Ta med meg "matpakke" og drikke litt tørr hvitvin.
Drikker jeg mer enn en halv flaske blir jeg vel dårlig Tåler ikke mye alkohol når jeg er i ketose.
Har lyst til å skeie ut litt i helgen, men lurer på om jeg skal holde meg i skinnet i noen uker til så kanskje jeg når målet på 70 kg.
Ikke godt å vite hva en sprekk medfører. Kommer motivasjoenen igjen?
Hvor mye opp og hvor lang tid før det går av. Virker fettforbrenningen like bra etterpå. Har ligger på 0,5 til 1 kg pr uke, og har gjennomført nesten uten utskeielser. Med en gang jeg unner meg noe med søtstoff stopper det noen dager...
Men nå leste jeg ditt innlegg og kanskje motivasjonen ble stor nok til at jeg tar med "matpakke" og kjører litt kjiip stil i helgen
Spennende å høre hvordan vekten din er om et par dager hvis mulig.

Hei!
Vil ALDRI gjøre dette igjen sjøl i alle fall, var i en skikkelig god nedgangskurve, og nå etter snart en uke er vekta fremdeles 1 kg mer enn den var før lørdagskvelden- dvs for min del at jeg kommer til å bruke enda en uke eller mer på å komme ned til samme vekt, og gøy som det var så er det egentlig ikke verdt det- føler jeg har kasta bort så mange uker.....Kunne faktisk ha vært på 69 nå i stedet.... Men klarte gudskjelov å holde på motivasjonen for det....Så jeg skal komme dit- det tar bare MYE lenger tid når man ødelegger slik for seg selv

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oste-kveld Paris Generell diskusjon 16 30-08-09 21:39
God kveld, jeg er ny her SuperMarion Mer enn 30 kg overvekt 8 03-03-09 18:07
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? Gladys Spørsmål og svar 13 29-03-08 20:45

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.