Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Juleservise

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-10-09, 03:59   #26
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Juleservise

Opprinnelig lagt inn av Charmtassen, her.

Tenkte jeg fikk følge opp med å vise noen deler av juleseviset som jeg prøvde å beskrive tidligere.

Nydelig

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 04:32   #27
Babyblue
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 57
Babyblue er på en erverdig vei

Sv: Juleservise

De siste åra har jeg sliti med å komme i julestemning, men så begynte jeg å se en Disney tegnefilm hver dag i desember og det funka! Så da jeg skulle ha juleserviset så falt valget seff på Disney Jul. Har aldri hatt noen problemer med at de ringer. Vurderer faktisk å ringe dem. Er litt sugen på Pluto og Snipp og Snapp figurene.
http://www.firkloveren.no/templates/PPage____8984.aspx

Mitt andre penserviset er også fra firkløveren. Leita lenge, men falt for denne. Ville ha noe enkelt og tidløst.
http://www.firkloveren.no/templates/PPage____2589.aspx

__________________


Babyblue er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:22   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Juleservise

Opprinnelig lagt inn av Babyblue, her.

Mitt andre penserviset er også fra firkløveren. Leita lenge, men falt for denne. Ville ha noe enkelt og tidløst.
http://www.firkloveren.no/templates/PPage____2589.aspx

Oj, ikke noe for meg som hater blått! Men morra mi har selvfølgelig det også... Enkelt og tidløst for meg er hvitt og nøytralt. Har gått på for mange bommerter med å være opphengt i en farge til så stor grad at jeg tilslutt ikke takler synet av den

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 12:15   #29
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Juleservise

Jeg har Porsgrunn Porselen sitt med hjerter på...vet ikke om det finnes lenger, men det er nissefritt og lett å kombinere med andre ting...enkle i fargen...

Får ikke tatt bilde av det, for det ligger oppbevart i plastbokse under trappa og bytter plass med mitt vanlige servise den 1. desember...så da har vi juleservise i hele desember...

Har ikke i mot nisser, men det holder med fjøsnissen i trappa og tre kosebamsenisser i sofaen...kan bli mya av de ellers...er vel mer glad i engler egentlig...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no