Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

November-skravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 09-11-09, 22:28   #51
frkprym
Medlem

frkprym sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 49
frkprym er ny på veien

Sv: November skravletråden til 30+

Fire, fem timer er jo en lang periode å være mett da.

Jeg blir ikke mett av ostekjeks eller oopsierolls, og føler meg ikke sånn mett og fornøyd etter å ha spist det i det hele tatt. Må ha litt mer substans i maten.

Gammel 09-11-09, 22:29   #52
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

åhguhd jeg savner brød.

Selv om du jobber oppi lukta? Jeg jobbet i bakeriutsalg mens jeg gikk på skolen, og jeg HATER lukta av ferskt brød, og gjørbakst generellt. Kan virkelig ikke utstå det.

Gammel 09-11-09, 22:41   #53
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Selv om du jobber oppi lukta? Jeg jobbet i bakeriutsalg mens jeg gikk på skolen, og jeg HATER lukta av ferskt brød, og gjørbakst generellt. Kan virkelig ikke utstå det.

haha! huff, jo jeg savner det. men det er jo ikke som at det konstant ligger fire brød under nesa mi! ikke alle kundene kjøper brød :P og ikke alle brødene lukter like mye.. hih. men joooo, jeg vil ha brød

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 09-11-09, 22:50   #54
pleiadene
Medlem

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Er ikke det det samme? Har Atkinsboka hvor de første 14 dagene er ketolyse, ettersom jeg har forstått??? Har ikke den "boka" og stixene jeg ser andre har, men er det nødvendig? Har heller ikke kjøpt "pillene" men bruker et vitamin/mineral-tilskudd og tar Omega 3 hver dag. Skal liksom øke 5 karber hver uke fremover, men har ikke turt det riktig enda. Er snart ferdig med 3. uka på introduksjonsdietten. Blir litt hekta og redd for ikke å gå ned. Jeg synes alle RASER ned den første tiden. Her går det tregt.... Kanskje jeg spiser FOR mye? Tror jeg gjør det riktig med sammensetningen av mat, men.... Har en følelse av å ikke være flink nok likevel.
Takk for oppskriften, forresten!

Nei, jeg får ikke til denne tickeren.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 10:51   #55
malleleo
Medlem

malleleo sin avatar

Hvor: Stjørdal
Alder: 37
malleleo er på en erverdig vei

Lykke til folkens!

tror nok dette bli vanskelig for meg! er så kvalm , så spiser d jeg klarer å få i meg, og for tiden er d salte kjeks og brødskive med salami.. middag er fortsatt lavkarbo.. men blir nok ikke så aktivt lavkarbokosthold som jeg trodde jeg skulle klare.. i allefall ikke enda titter vel innom av og til

Gammel 10-11-09, 10:58   #56
frkprym
Medlem

frkprym sin avatar

Hvor: Røyken
Alder: 49
frkprym er ny på veien

Nei, jeg får ikke til denne tickeren.

Nå fikk jeg veldig lyst til å hjelpe deg, men egentlig kan jeg ikke si så mye mer enn bruksanvisningen. Kanskje du kan si hva du får problemer med?
Er det å lage tickeren, eller er det å få den over i signaturen din her inne?

Gammel 10-11-09, 11:57   #57
pleiadene
Medlem

pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Er ikke det det samme? Har Atkinsboka hvor de første 14 dagene er ketolyse, ettersom jeg har forstått??? Har ikke den "boka" og stixene jeg ser andre har, men er det nødvendig? Har heller ikke kjøpt "pillene" men bruker et vitamin/mineral-tilskudd og tar Omega 3 hver dag. Skal liksom øke 5 karber hver uke fremover, men har ikke turt det riktig enda. Er snart ferdig med 3. uka på introduksjonsdietten. Blir litt hekta og redd for ikke å gå ned. Jeg synes alle RASER ned den første tiden. Her går det tregt.... Kanskje jeg spiser FOR mye? Tror jeg gjør det riktig med sammensetningen av mat, men.... Har en følelse av å ikke være flink nok likevel.
Takk for oppskriften, forresten!

Opprinnelig lagt inn av frkprym, her.

Nå fikk jeg veldig lyst til å hjelpe deg, men egentlig kan jeg ikke si så mye mer enn bruksanvisningen. Kanskje du kan si hva du får problemer med?
Er det å lage tickeren, eller er det å få den over i signaturen din her inne?

Fikk den ikke over ... Men i dag har jeg en skikkelig nedtur. Startet for 3 uker siden på 94,8 uka etter 93,5 neste uke 92,5, I MORGES 93,5????? Magen har stoppet opp (tross 1 ss linfrø blandet i lettrømme i går). Tok en skive helseklibrød akkurat nå (4,2 karber) med smør og ost ... Blir helt ulykkelig når vekta går OPP!!! Kjenner at jeg er hovnere i fingrene, så av en eller annen grunn samler jeg vann. Har ikke spist noe salt, droppet baconchips for flere dager siden.

Gammel 10-11-09, 12:03   #58
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

lettrømme i går). Tok en skive helseklibrød akkurat nå (4,2 karber)

Hverken helseklibrød eller lettrømme er vel på Atkins sine tillatte matvarer?

Gammel 10-11-09, 13:08   #59
pleiadene
Medlem

Unhappy

Hverken helseklibrød eller lettrømme er vel på Atkins sine tillatte matvarer?

Helseklibrødet var i ren desperasjon for å få i gang magen. Lettrømme? Det står jo oppført seterrømme et eller annet sted. Fløte også .... Kanskje får jeg for lite fett?

Gammel 10-11-09, 13:30   #60
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

står jo oppført seterrømme et eller annet sted.

Nettopp Seterrømme innholder både færre karber og mer fett enn lettrømme. Kast alt som heter "Lett" når du lever på lavkarbo!

Gammel 10-11-09, 13:40   #61
Fluke
Medlem

Medlem siden: Oct 2009
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Jeg går opp en del rett før jeg skal ha mensen. :deler: Påvirkes ikke dere andre av sånt?

Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 13:58   #62
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg går opp en del rett før jeg skal ha mensen. :deler: Påvirkes ikke dere andre av sånt?

åjoda! det er veldig vanlig. kroppen samler masse vann sannsynligvis går du ned igjen det du legger på deg når du er ferdig med mensen! slik er det iallefall her i gården. (som regel iaff )

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 13:59   #63
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Åhjauda, vi er fleire som fungerer slik, dessverre...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-09, 14:00   #64
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

ha'kke peiling! Har PCOS og derfor ikke mensen eller noe som helst syklus. Bare konstaterer at jeg går opp innimellom og ned innimellom. Kanskje jeg hadde sett mønster i det om jeg hadde giddet å notere litt nøyere.

Gammel 10-11-09, 15:19   #65
pleiadene
Medlem

Red face

Nettopp Seterrømme innholder både færre karber og mer fett enn lettrømme. Kast alt som heter "Lett" når du lever på lavkarbo!

Tusen takk, Carisma. Nå har jeg kjøpt seterrømme ... Og oppdaget at jeg har drukket alt for lite vann! Husker ikke på det før ut på kvelden, men da flyr jeg jo og tisser hele natta! Tar meg selv i nakken fra NUH, og skal drikke minst to store glass foreløpig, og sette en mugge vann med isbiter på stuebordet mens jeg leser korrektur (og røyker alt for mye - men en ting om gangen). Er så glad for dette forumet, vi som er nye trenger hverandre og de med mer erfaring. I dag skal det bli god torskemiddag med saus av seterrømme etc.

Gammel 11-11-09, 00:28   #66
Tutte
Medlem

Tutte sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 43
Tutte er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av malleleo, her.

Lykke til folkens!

tror nok dette bli vanskelig for meg! er så kvalm , så spiser d jeg klarer å få i meg, og for tiden er d salte kjeks og brødskive med salami.. middag er fortsatt lavkarbo.. men blir nok ikke så aktivt lavkarbokosthold som jeg trodde jeg skulle klare.. i allefall ikke enda titter vel innom av og til

Spis det du klarer og det som frister du ! Kvalmen går forhåpentligvis over etterhvert, så da kan du heller prøve å tenke litt lavkarbo igjen ! Lykke til !

Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 07:41   #67
nevergiveup
Nytt Medlem

nevergiveup er på en erverdig vei

Hei alle sammen.

Tilbake igjen her i lavkarboland etter en planlagt feriesprekk på 1 uke - som forlenget seg selv og til slutt ble nærmere halvannen mnd.

Jeg hadde gått ned 10 kg før ferie, og har falt litt tilbake til -8,7kg - men er klar for å ta fatt på mitt nye og med tiden slankere liv nok en gang.

Det rare med sprekken var at jeg virkelig har savna lavkarbomaten! jeg elsker de deilige lunsjene, og får mange misunnelig blikk når jeg tar fram nista. På jobben til mannen min (han får også lavkarboniste og prøver å følge lavkarboprinsippene) lurer de på om jeg kan ta et kurs med fruene dems så dem får sånn niste også :-) Det er jo hyggelig.

Mange mennesker mener at det her med overvekt kan være psykisk, altså noe oppe i hodet vårt som gjøre at vi er som vi er / blir som vi blir. Jeg skulle gjerne vist årsaken til at jeg er blitt overvektig - kanskje jeg da kan gjøre noe med årsaken som gjøre det lettere å gå ned i vekt - OG BLI DER! Jeg ble mobbet endel på barne og ungdomskolen - da også pga at jeg var kraftig. På ungdomskolen begynte jeg å trene veldig mye men jeg hadde jo former (type pupper, hofter og lår) - men stram og fin. Når jeg ser på bilder fra den gang ser jeg at jeg var veldig slank - men de andre som drev med det samme som meg var sånne kjempe smale damer uten former (drev med konkurranseturn og showdans). Jeg følte meg alltid stor og klumpette samme med de derre små damene. Jeg trente noen år, men etterhvert som jeg skulle begynne å studere ble det slutt pga tid og prioriteringer. Etter at jeg slutta å trene begynte jeg å legge på meg - ikke så rart siden jeg trente 5 ganger i uka 3 timer hver gang - og nå plutselig ikke trente i det hele tatt og spiste det samme. Jeg begynte på mitt første G.R kurs da jeg veide 80 kg(hadde da lagt på meg ca 15 kg etter at jeg slutta å trene) - så tok jeg av 5 og la på meg 10 etter endt kurs... dette gjorde jeg noen ganger. Enden på visa var at jeg etter noen år endte opp på 120kg. Og jeg er sikker på at jeg ikke hadde stoppet der hvis jeg ikke hadde bestemt meg for å legge helt om. Jeg prøver å prøver å prøver.... og SKAL klare det. Men innimellom begynner jeg å tvile på om jeg virkelig vil.... hvis jeg skeier ut blir jeg litt "syk" i hodet mitt - det blir nemlig sånn at hvis jeg skal skeie ut i dag så må jeg forte meg å spise alt jeg ikke kan spise ellers.... må ha bare må ha... også sitter jeg igjen med en dårlig følelse i hele kroppen, dårlig samvittighet og blir bare kvalm av meg selv. tenker at det er sånn narkomane på avvenning føler seg. Jeg røykte for noen år siden, og brukte mange forsøk men klarte til slutt å slutte. Men jeg hadde samme greia der, hver gang jeg bestmte meg for å prøve å slutte røyka jeg 3 x så mye dagen før jeg så fikk fylt opp kvota for en stund. Hva er det for noe tull?? Hvordan skal man klare å komme ut av denne destruktive tankegangen??? Jeg vil jo ha det bedre, ha mer overskudd til sønnen min, se bedre ut, få bedre helse... men hvorfor motarbeider jeg meg selv stadig??

Er det noen av dere som føler det sånn?? Tror dere at hovedproblemet til mange av oss som er overvektige sitter i hodet vårt??

Jeg må si at dette er et veldig fint nettsted, det er godt å lese innleggene til andre som er i samme fase i livet sitt. Det er godt at man kan hente inspirasjon og oppmuntring og dele erfaringer og tanker med noen som er opptatt av det samme som en selv. Så takk for at dere deler, engasjerer og oppmuntrer oss alle :-)

nevergiveup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 10:34   #68
pleiadene
Medlem

Hei på dere. Jeg leter og leter, men finner ikke. Jeg leter etter "boka" som Torkil HVEM har skrevet. Hva heter han mer enn Torkil og hvor finner jeg ham? Tror jeg må ha denne boka for å se at jeg gjør ting riktig. Den Atkinsboka jeg har, er gammel, full av tekst og lite "mat".

Gammel 11-11-09, 10:41   #69
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Hei på dere. Jeg leter og leter, men finner ikke. Jeg leter etter "boka" som Torkil HVEM har skrevet. Hva heter han mer enn Torkil og hvor finner jeg ham? Tror jeg må ha denne boka for å se at jeg gjør ting riktig. Den Atkinsboka jeg har, er gammel, full av tekst og lite "mat".

Du finner nok det du leter etter på www.ketolyse.no

Gammel 11-11-09, 13:22   #70
moccalight
Nytt Medlem

Hvor: Vestlandet
Alder: 36
moccalight er på en erverdig vei

Hei
Slenger meg på her jeg! Jeg er ganske ny her inne, men har siklet rundt lavkarbo en god stund. Dette grunnet en kombinasjon av overvekt og pcos. På tide å få en slutt på alt dette tullet, så nå satser jeg altså på lavkarbo I dag skal jeg lage min første lavkarbo middag, og er veldig spent på resultatet.. vanskelig å tenke annet enn poteter skjønner dere tenkte i retning biffsnadder? men hva kan jeg ha som tilbehør til det.. hmm.. får håpe dette kommer av seg selv etter en tid

moccalight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 15:52   #71
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Opprinnelig lagt inn av nevergiveup, her.

Er det noen av dere som føler det sånn?? Tror dere at hovedproblemet til mange av oss som er overvektige sitter i hodet vårt??

Jeg må si at dette er et veldig fint nettsted, det er godt å lese innleggene til andre som er i samme fase i livet sitt. Det er godt at man kan hente inspirasjon og oppmuntring og dele erfaringer og tanker med noen som er opptatt av det samme som en selv. Så takk for at dere deler, engasjerer og oppmuntrer oss alle :-)

Jeg tror også mye av det sitter i hodet. Hos meg i allefall. Om vekta stopper opp, blir jeg superdemotivert, og har lettere for å sprekke og bli deprimert. Istedet burde jeg jo gjøre noe med det jeg gjør feil, ikke sant. Jeg VET hva jeg gjør feil. Men det var det der med at det er vanskelig å finprogrammere hodet riktig. Så ja. Jeg tror nok det sitter mye i hodet at man er overvektig. Ikke hos alle såklart, jeg skal ikke generalisere. Men for min del er det slik!

Blir fort sånn at "åh, nei. nå går det ikke riktig vei, da kan jeg like gjerne spise de 100 karbene ekstra. det går jo feil uansett!"

Jeg tror det er viktig at man har noen å prate med, og det har vi her på forumet. Da er det ofte lettere å snu tankegangen sin, føler jeg. Så fram til at man faktisk er villig til å innse at det ER den sjokoladeplata/brødskiva som faktisk gjør utslaget på vekta og ikke bare sutre om at man går ikke ned. Men det er såklart vanskelig å tenke slik bestandig. Og igjen. jeg kan ikke presisere nok at dette er noe jeg kjenner meg igjen i og at jeg ikke snakker om "alle" som sliter med motivasjon og vektnedgang. For andre igjen er det sikkert annerledes.

NUH, skal jeg smørovnsbake en laksefilét med masse rømme og litt salat til

vaskeklutpaleoblogg
Gammel 12-11-09, 12:18   #72
pleiadene
Medlem

Du finner nok det du leter etter på www.ketolyse.no

Tusen takk! Nå har jeg bestilt "boka" og gleder meg til å få den. Kanskje jeg får flere ting på plass. Det tar tid å sette seg inn i alt sammen, men jeg er fast bestemt på et slankere, lettere, lykkeligere liv. Jeg er 64 år, har stillesittende arbeid (forfatter) og hjemmekontor. Kan ikke en gang GÅ til jobben! Men jeg prøver å gå en tur hver dag, 20 - 30 minutter. Ikke hver dag altså, det hender at jeg er midt i en story, og skriver fra ti om morgenen til ti om kvelden og glemmer bort tida! Det må da være håp for meg også, selv om jeg er 64 år, men 35 inni meg! Forresten har jeg blitt "yngre" i fjeset på disse tre ukene. Posene under øynene er borte!! Hipp hurra! Så håper jeg de andre "posene" og valkene forsvinner også. Jeg får jo masse håp fra dere som har gått ned mange, mange kilo! Det er så oppmuntrende. Er blitt helt avhengig av disse sidene, jeg.

Gammel 12-11-09, 13:33   #73
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

ååååååååååå da var jeg tilbake..... Føler jeg har levd i vakuum de siste 3-4 ukene. Vært mye styr på jobb i fbm navneendring og sluttføring av fusjonen (Statoil og Hydro), og har blitt alt for lite tid til å pleie helsen
Skjønner egentlig ikke hvordan jeg greier å gå i den samme fella igjen og igjen, men jeg gir ikke opp og har kommet meg tilbake på treningsplanen og nesten dietten også. Hadde noen stygge utskeielser i starten av november, både kake (lukket walnøtt), boller og brus ble inntatt. Jobber meg nå sakte men sikkert tilbake på sporet, har trimmet hver dag siden søndag, spist 99% riktig og sovet mer enn 5 timer om natten. Merker allerede nå en forbedring i det generelle velværet, og ikke minst så sover jeg mye bedre når jeg har trimmet litt
Her er det altså bare å stå på, for denne lille knekken skal ikke få ta knekken på meg

Ser mange av dere har vært aktive og også oppnådd flotte resultater - fantastisk! Velkommen til de jeg ikke har rukktet å hilse på og gratulere til mallelo med

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 20:32   #74
Lurer*
Medlem

Lurer* sin avatar

Hvor: Buskerud
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: November-skravletråden til 30+

God kveld!

Lenge siden jeg hr vært innom. Men jeg holder motet opp, vel det vil si at begge de to siste helgene har jeg skeiet ut, men jeg har bestemt meg om jeg kommer ut av novemenr i 0kg så er jeg fornøyd. Tror jeg kan se LANGT etter målet om 10 kg til før jul,....men men det gjør ikke noe.

I morgen drar jeg på jente tur, skal kose oss i Kiel!

Vi snakkes!

klem

Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-11-09, 21:40   #75
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: November-skravletråden til 30+

God tur til Kiel Lurer* (bare litt missunnelig her...)

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
RESULTATER: Ned 10 kg til jul-November/desember! Anom Ketolysekuren 141 05-01-10 15:04
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.