Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...Heisan. Sist redigert av Navitas : 20-11-09 kl 00:09. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kun lav karbo
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om Lav-Karbodiett, trening og hoppe over til anna diett..Det er litt vanskelig å svare på spørsmålene fordi "lavkarbo" kan være så mangt og dette forumet er for alle de som på en eller annen måte velger å redusere mengden karbohydrater i forhold til hva som er anbefalt fra offisielt hold. Det vil si at noen velger f.eks Ketolyse som tilsier ca 20g karb om dagen, mens andre lever i følge Fedon, som tillater mye mer. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
![]() |
![]() |
#3 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Sv: Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...Ja, enig med Susieblues. Jeg kan ikke anbefale deg å først gå ned i vekt på lavkarbo for deretter å gå over til lavkalori -dersom det er det som er planen din!? Fra mitt ståsted høres det slitsomt ut, ikke minst for kroppen. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Nov 2009
![]() |
Sv: Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...Vet ikke om jeg forklarte planene mine godt nokk. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Kun lav karbo
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Sv: Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...
Det er faktisk veldig få som kan det, jeg vil tørre å påstå det er så og si lik null. Alt som betyr noe her i verden må man jobbe for, og ofre noe for å oppnå. Så spørsmålet blir da hva man prioriterer høyest, og hvor hardt man vil noe.
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 49
![]() |
Sv: Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...Jeg vil råde deg til å sette deg litt mer inn i hva lavkarbo er før du gjør noen om helst endring i kosten din. Du bør sette deg inn i årsaken til at mange mener dette er den riktige måten å spise. Så får du selv gjøre deg opp din egen mening.
![]() |
![]() |
#7 |
Juniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
![]() |
Sv: Spørsmål om lavkarbodiett, trening og hoppe over til annen diett ...Heihei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo, men ikke fanatisk... :)
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dårlig for kroppen å hoppe inn og ut av ketose? | Bixen | Spørsmål og svar | 10 | 31-03-10 12:07 |
Hvilken diett ved aktiv trening? | Smiline | Spørsmål og svar | 8 | 04-03-08 20:20 |
Spørsmål om trening og mat | Tittentei | Trening | 3 | 14-11-07 13:01 |
hoppe over introduksjonen | Babyblue24 | Atkins kosthold | 2 | 29-06-07 20:37 |
Hoppe over måltider? | Liva | Atkins kosthold | 2 | 14-08-04 19:30 |