Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

For oss som veier oss hver dag

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-11-09, 12:42   #26
The Dude
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 247
The Dude har en fantastisk aura rundt segThe Dude har en fantastisk aura rundt seg

Sv: For oss som veier oss hver dag

Opprinnelig lagt inn av Krizzi, her.

Så en tanitavekt kan altså fortelle om vektvariasjon på f.eks 1 uke er vannopphopning eller fett ?

Måleusikkerheten er større enn det du evt klarer å samle opp av vann i kroppen så tallene du får er ikke til å stole på i det hele tatt. Spar pengene og heller bruk dem på en sykkel eller et eller annet treningsutstyr.

The Dude er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vær snill med kroppen Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 15:05   #27
Krizzi
Medlem
 
Krizzi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 101
Krizzi er på en erverdig vei

Sv: For oss som veier oss hver dag

Opprinnelig lagt inn av The Dude, her.

Måleusikkerheten er større enn det du evt klarer å samle opp av vann i kroppen så tallene du får er ikke til å stole på i det hele tatt. Spar pengene og heller bruk dem på en sykkel eller et eller annet treningsutstyr.

Så bra at du tar det opp, for det var faktisk en ting jeg lurte om hvor nøyaktig målingene er.

__________________


Krizzi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 17:40   #28
Anom
Seniormedlem
 
Anom sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Ved Mjøsa
Innlegg: 595
Anom er på en erverdig vei

Sv: For oss som veier oss hver dag

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

En tanitavekt sender elektronieske signaler gjennom kroppen, på den modellen jvb linket til er det i tillegg håndtak, hvilket gir et enda mer nøyaktig resultat. Det er forskjell på i hvilken hastighet de elektriske signalene bruker på å komme gjennom de forskjellige komponentene i kroppen; Bein, muskler, fett, vann etc. Ut fra det gjør den en analyse om mengdene.

Aha ja. Takk for info.

Opprinnelig lagt inn av Lillebille, her.

Vil bare legge til at jeg, i tillegg til å veie meg hver dag, legger inn vekten i et regneark hver morgen. Der har jeg også lagt inn en graf hvor jeg også kan legge til en trendlinje.

Det er såå motiverende å se at trendlinjen peker én vei, NEDOVER, selvom det går både opp og ned underveis!


Samme her.

Anom er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 17:53   #29
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg har mandag morgen som offesiell veiedag.
Det er det tallet som "gjelder"-

Men jeg er stort sett innom vekta hver morgen etter at jeg har tisset.
Og om kvelden etter at jeg har tisset, før jeg stuper i seng.

Skriver opp tallene, men prøver passe meg for å gå i kjelleren eller i himmelen alt ettersom hva vekta viser.

Og jeg har blitt flinkere, DET må jeg innrømme.

Men jeg ser at det å la være å veie, fortere får meg til å ramle av.....

Jeg har lert meg at tallet på vekta så og si altid er 800 gr lavere om morran enn kvelden før.

Jeg har lært meg at dersom jeg ikke har hatt avføring på noen dager øker vekta.
Dagen før mensen, og de 2 første mens dagene øker vekta.

Det er tydelige svigninger, og de begynner få ett mønster.

Men nå er vekta mi ikke heilt god heller..... en gammel digital vekt, billig sådan, som jeg kan gå på og fekt så står tallet og varierer med opp til 0,600 gram.... altså jeg går på, og veier feks 110,8, så 110,6, og så 110,8, så tilbake på 110,6...... så må jeg av og på igjen, irriterende altså.

Men jeg pleier gå på og av til jeg får samme resultat noen ganger, så går jeg for det tallet.

I morra er det altså offesiell veiedag her hos meg.
Men, jeg har spist bacongull og 70% sjokolade i helga, så til tross for at vekta i morres plutselig var 105,8, så frykter jeg at den er opp igjen i morra......

Men jeg "må" lissom oppå vekta hver dag.....

Prøver i perioder å la være men.....

Desuten tror jeg ikke man kan si at det er rett eller feil å veie seg 7, 14 eller 1 gang pr uke.

Det som er rett for meg er ikke nødvendigvis rett for deg.
Man må finne ut hvilken veiefrekvens som funker for seg selv!!

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 17:58   #30
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: For oss som veier oss hver dag

jeg veier meg hver morgen og kveld stort sett,,når jeg vet at jeg har fulgt kuren til pungt og prikke
ellers er det sjelden jeg tør ,for jeg blir pissdeppa om jeg har gått opp,enda jeg vet hvorfor jeg har gått opp

så klart det som funker for den ene ,kan være helt feil for andre

men når det blir anbefalt og veie seg en fast dag i uka , så er det nok for at folk som blir deppa når de har lagt på seg litt,,og de har lett for og gi fa.... og spise mer ( egen erfaring)

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 21:43   #31
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg gikk fra kun å veie meg en gang i uka til å nå veie meg hver dag. Den endringen kom etter lang tids (mer eller mindre) stillstand. Jeg begynte å veie meg hver dag og så at veiedagen min ALLTID viste høyeste vekt på torsdagen, veiedagen min. Nå tar jeg et gjennomsnitt av hele uka som jeg poster her på sidene hver torsdag.

Denne vekta blir mest riktig føler jeg og da vet jeg også at det er viktig å passe på hva jeg spiser hver dag - før hadde jeg en tendens til å nyte helgene litt for mye da jeg visste det var en stund til veiedag.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 19:50   #32
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg begynte med å veie meg en gang i uka, men da følte jeg at alt liksom sto og falt på den ene dagen. Nå veier jeg meg stort sett hver morgen, unntatt når jeg har spist sent kvelden før - da går jeg nemlig ikke ned. (Dessverre må jeg spise sen middag av og til, fordi jeg jobber en del sene skift og blir skrubbsulten.)

Jeg fører bare ny nedgang ned i tickeren, altså når vekta er lavere enn forrige notering. Fører aldri oppgang. Oppgangen er jo ikke varig.

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 19:54   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: For oss som veier oss hver dag

Har tanitavekt jeg. Det anbefales at man veier seg hver dag på den slik at man finner på sikt et snitt.. Det høres heeelt logisk ut! Men jeg har ikke gjort det da...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:18   #34
Thea86
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sandvika
Alder: 37
Innlegg: 14
Thea86 er på en erverdig vei

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg veier meg stortsett hver morgen, men før jeg går på do.. For av en merkelig grunn veier jeg mindre da... HEHE! Jeg har begynt å bruke den vekte som jeg har på lørdag morgen som den gjeldene den uka :-) for da har jeg jo vært flink hele uka:-)

__________________


Thea86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav karbo Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 22:29   #35
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: For oss som veier oss hver dag

Måtte få typen til å gjemme vekta for meg nå, etter ett sørgens kapittel når jeg hadde gått opp, og raste rett på en smell av hele greia. Gikk ikke mer enn 5 minutter før jeg sto med ett glass O\boy som jeg skylte ned i en fart. ("Hadde jo gått opp alikevel så"... slik tenker min underbevissthet)
Det er slik jeg ramler av alle kurer, gang på gang på gang,, snakk om idioti. Jeg HVET jo innerst inne at vekta går litt opp og ned, noe det er mange grunner til. Men det er mange flere faktorer enn inteligens som styrer mitt inntak av mat og drikke ja! Noen ganger lurer jeg på om ikke det sitter en liten tykk demon inni meg og ler hver gang jeg faller av grønnsaksvogna :-)

Nå får jeg vekta en gang i uken sier han, men spørs hvor godt han har gjemt den....

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 10:36   #36
ketto
Medlem
 
ketto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 261
ketto er på en erverdig vei

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg veier meg også hver morgen og hver kveld...

Men bruker torsdagsvekta som offisiel vekt. Det er den jeg oppdaterer med.

__________________
Vil i gang etter pause og kilo på 😔
ketto er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:17   #37
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: For oss som veier oss hver dag

Hvor mye er det egentlig vanlig å svinge ila en dag? Her kan det svinge helt opp til 1,5 kg fra morgen til kveld, er det virkelig normalt?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:27   #38
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: For oss som veier oss hver dag

Hvis det at det kan svinge så mye hos meg også gjør det normalt, så ja, da er det normalt. En smule irriterende, men normalt.. Enda mer iløpet av siste uken før mens. Og den uken jag har mens kan vekten gå ned iløpet av dagen. Ikke meningen vi skal ha kontroll på alt, tenker jeg

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:30   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For oss som veier oss hver dag

Vekten min kan også svinge helt opp til to kg fra morgen til kveld, selv om det er veldig sjeldent jeg veier meg om kvelden. Det er jo ikke noe å bry seg om mener jeg. Husk at man spiser en viss mengde mat i løpet av dagen, samt at musklene samler en viss mengde vann. For de fleste er det jo i morgentimene at størsteparten av avfallet forlater kroppen. Om det er irriterende/frustrerende så hadde jeg bare latt være å veie meg om kvelden .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:32   #40
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: For oss som veier oss hver dag

Om vekten går ned når jeg har mensen skal jeg neimen ikke klage!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 11:35   #41
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: For oss som veier oss hver dag

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vekten min kan også svinge helt opp til to kg fra morgen til kveld, selv om det er veldig sjeldent jeg veier meg om kvelden. Det er jo ikke noe å bry seg om mener jeg. Husk at man spiser en viss mengde mat i løpet av dagen, samt at musklene samler en viss mengde vann. For de fleste er det jo i morgentimene at størsteparten av avfallet forlater kroppen. Om det er irriterende/frustrerende så hadde jeg bare latt være å veie meg om kvelden .

Veier meg før morgentoalettet jeg da, derfor synes jeg det er litt rart at den kan svinge så mye. Men så lenge det ikke er fett er det jo selvsagt ingenting å ta på vei for. Jeg lurte bare på om det var normalt, mener å ha lest en god del steder her inne at vekten gjerne svinger noen hundre gram ila en dag, og da er jo 1-2kg litt mye sammenlignet med det.

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 12:47   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg veier meg alltid etter. Men kanskje du bare samler mye vann? Ikke godt å si. Uansett så spiller det sikkert liten rolle, når alt kommer til alt så er det jo ikke kiloene alene som avgjør om kroppen din er normalt slank og ved god helse . Heldigvis får man kanskje si!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 13:34   #43
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: For oss som veier oss hver dag

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg veier meg alltid etter. Men kanskje du bare samler mye vann? Ikke godt å si. Uansett så spiller det sikkert liten rolle, når alt kommer til alt så er det jo ikke kiloene alene som avgjør om kroppen din er normalt slank og ved god helse . Heldigvis får man kanskje si!

Det er det jo ikke, men når man først følger med på vekten legger man jo merke til det

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 14:10   #44
frkprym
Medlem
 
frkprym sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Røyken
Alder: 48
Innlegg: 213
frkprym er ny på veien

Sv: For oss som veier oss hver dag

Har både tidligere og nå fulgt to parallelle taktikker:
Når jeg er flink, og føler alt går bra veier jeg meg hver dag.
Om det går dårlig, eller vekta står stille flere dager på rad pålegger jeg meg pause på flere dager.
Det er omtrent det samme som å stille klokka fem minutter for tidlig (som jeg også gjør), bare en måte å lure seg selv på, men det funker for meg i hvertfall.

__________________
Du spør meg hva jeg ler av, lille venn. Jeg ler fordi jeg lever, simpelthen.(André Bjerke)
frkprym er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 15:28   #45
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: For oss som veier oss hver dag

Opprinnelig lagt inn av Stixiepix, her.

Måtte få typen til å gjemme vekta for meg nå, etter ett sørgens kapittel når jeg hadde gått opp, og raste rett på en smell av hele greia. Gikk ikke mer enn 5 minutter før jeg sto med ett glass O\boy som jeg skylte ned i en fart. ("Hadde jo gått opp alikevel så"... slik tenker min underbevissthet)
Det er slik jeg ramler av alle kurer, gang på gang på gang,, snakk om idioti. Jeg HVET jo innerst inne at vekta går litt opp og ned, noe det er mange grunner til. Men det er mange flere faktorer enn inteligens som styrer mitt inntak av mat og drikke ja! Noen ganger lurer jeg på om ikke det sitter en liten tykk demon inni meg og ler hver gang jeg faller av grønnsaksvogna :-
)



Nå får jeg vekta en gang i uken sier han, men spørs hvor godt han har gjemt den....

Jeg har vært der mange ganger ,,og helt sikker på at mange fler av oss også har vært der og er der innimellom

og han demonen ja ,, sitter på venstre skulder,, prøvd og skubbe han ned mange ganger ,men han dukker opp igjen ,, sukk

bare en liten trøst ,, du er ikke alene om dette ,,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 16:08   #46
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: For oss som veier oss hver dag

Takk for d Arkine :-) Idag måtte sønnen min vege seg før han begynner på Tamiflu, og jeg var snar å skulle hoppe på vekta. Ble en liten brytekamp på golvet med typen, hehe, men jeg vann til slutt. Desverre. vekta står der den gjorde søndag.
Men ingen smell igjen. Men faren er at jeg spiser for lite. For å gjere det bedre, men det blir nok feil . Spiralen er lett å komme inn i .

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 16:16   #47
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg er av de som blir litt motivert av oppgang også. Men det har vel med det at jeg er så overbevist om at dette skal funke for meg, og har møtt på så mange skeptikere som jeg VIL overbevise. Åh, så deilig det skal bli å se trynet til skeptikerne når de ser hvor mye jeg har gått ned og hvor sunn jeg har blitt ved å spise MOTSATT av det man blir rådet til! Så hvis jeg ikke går ned, så betyr det sannsynligvis at det er noe jeg bør forandre. Det er fortsatt tidlig i det endrede kostholdet mitt, og jeg lærer fortsatt om lavkarbo. Nylig lærte jeg at jeg må være insulinresistent og må ned i 10g karbo til dagen for å gå ned i vekt. Men etter det, så suser det nedover. Men det hadde tatt lengre tid å finne det ut hvis jeg ikke veide meg hver dag.

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Hvor mye er det egentlig vanlig å svinge ila en dag? Her kan det svinge helt opp til 1,5 kg fra morgen til kveld, er det virkelig normalt?

Lett. Tenk deg at du drikker 1,5 liter vann/saft/brus og så spiser en stor middag. Det er plutselig 2 kg det.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:59   #48
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: For oss som veier oss hver dag

Jeg har den uvanen å veie meg etter jeg har vært på byen . Det er falske håp det, for da er man jo gjerne dehydrert og veier opp til en kg mindre enn til vanlig. Men for å bøte på litt fyllenoia, så hvorfor ikke

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veier dere maten? Stilken Ketolysekuren 11 16-04-09 08:24
Veier jeg for lite for ketolysekuren? Chris85 Ketolysekuren 16 06-04-09 10:34
Hvis du veier: Veier du før eller etter steking? Impulsiw Spørsmål og svar 6 18-09-08 17:32
Teller og veier dere alt? AltforStor Ketolysekuren 9 19-08-07 22:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no