Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-11-09, 11:19   #176
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Går fremdeles ikke ned, 200 gram opp i dag, og skjønner ikke hvorfor! Stixen var rosa i går kveld. Biter tenna sammen og bestemmer meg for å fortsette, for hvorfor skal det virke for alle andre enn meg? Kanskje jeg samler vann? Har det med å holde på ting når livet er vanskelig, og akkurat nå er det litt svart og kjipt, men jeg vet jo at det går over.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 11:25   #177
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Går fremdeles ikke ned, 200 gram opp i dag, og skjønner ikke hvorfor! Stixen var rosa i går kveld. Biter tenna sammen og bestemmer meg for å fortsette, for hvorfor skal det virke for alle andre enn meg? Kanskje jeg samler vann? Har det med å holde på ting når livet er vanskelig, og akkurat nå er det litt svart og kjipt, men jeg vet jo at det går over.

Kanskje du skal gjemme den dumme vekta en uke eller 2?
Stress er ikke bra for vektnedgang.
Måler du deg forresten? Husker ikke....

Jeg var opp 800g i dag, men fikk mensen i natt, så det tar jeg helt med ro!
Regner med bedre resutater neste uke!

Stå på! Ingen vits i å gi seg nå!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 12:25   #178
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Går fremdeles ikke ned, 200 gram opp i dag, og skjønner ikke hvorfor! Stixen var rosa i går kveld. Biter tenna sammen og bestemmer meg for å fortsette, for hvorfor skal det virke for alle andre enn meg? Kanskje jeg samler vann? Har det med å holde på ting når livet er vanskelig, og akkurat nå er det litt svart og kjipt, men jeg vet jo at det går over.

Hei.

Jeg skjønner godt at du blir litt oppgitt, men jeg kan trøste deg litt med at jeg hadde det slik jeg også. Måling for meg ved uke 3 viste egentlig en oppgang, men ikke siden siste måling. Det varierer veldig for meg. Noen dager opp og andre ned.
Jeg er avhengig av vekta mi. Det og ketostixene.
Den gode nyheten er at jeg de siste dagene kun har gått ned og jeg føler at det har løsnet litt. Kanskje har det med at jeg tar omega 3 i tillegg til ketolysetablettene, men det kan jeg ikke si for sikkert.

Det vil komme for deg også. Jeg har troa.

Klem

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:01   #179
Henriette23
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oppland
Alder: 39
Innlegg: 23
Henriette23 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Er så glad for den tråden her masse oppmuntring og gode råd i starten

Måtte lure meg på vekta i dag tidlig, selv om veiedagen min ikke er før på søndag. Og på 4 dager har je godt det nøyaktig 2 kg Sikkert mye vann og slikt i starten. Men da kommer hvertfall motivasjonen i gang.. Så gleder meg til veiedag søndag.

Ha en strålende dag alle sammen

Henriette23 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:23   #180
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Henriette23, her.

Er så glad for den tråden her masse oppmuntring og gode råd i starten

Måtte lure meg på vekta i dag tidlig, selv om veiedagen min ikke er før på søndag. Og på 4 dager har je godt det nøyaktig 2 kg Sikkert mye vann og slikt i starten. Men da kommer hvertfall motivasjonen i gang.. Så gleder meg til veiedag søndag.

Ha en strålende dag alle sammen

Så kjempebra at du har gått ned 2 kg. Det er en god start. Hold motivasjoenn oppe så skal du se det skjer ting..hehe..

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:51   #181
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Ser på siste innlegget mitt. Gud, som jeg sutrer! Det var ikke meningen. Skal prøve å være mer optimistisk! Alle har vel nok med sine egne plager. Jeg har sittet og meditert en stund og prøvd å finne ut alt som er BRA med meg, og det hjelper litt. Tross alt så er det mye som er bra også, selv om vekta er noen gram høyere enn i går, og at jeg har kranglet med mannen min! Tenker jeg positivt, så gir det ringvirkninger på omgivelsene (mannen min) også, så jeg får tviholde på sånne tanker. Jeg fikk ROS for jobben min, SKRYT av datteren min fordi jeg fremdeles tviholder på kuren min, og så vant jeg totusen på ekstra, så jeg da jeg sjekket på nettet! Så alt er ikke bare surt!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 17:06   #182
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Du er ikke alene om å sutre hehe. Jeg skal ikke klage altså..men siden mandag har jeg gått opp en kilo..skjønner ikke helt hvorfor..men kanske det har med væske å gjøre.??.eller har jeg fått i meg mye salt?? Har ikke spiste for mye, kanskje for lite..kanskje man kan spise for mye fett?? Blir ofte kun to måltider om dagen..blir ikke sulten ved lunsjtider. Spiser lit morpølse i mellomtiden da for å holde forbrenningen oppe

Ser jo at det er flere som nevner dem med at vekta går lit opp og ned, og at man ikke skal henge seg for mye opp i det. Jeg merker da på klærne mine at jeg har blitt noe smalere og andre ser jo at jeg har gått ned så da får jeg være fornøyd Men blir nok skuffa om vekta står stille på mandag, iallefall pom den har gått opp!

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 20:42   #183
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Kanskje du skal gjemme den dumme vekta en uke eller 2?
Stress er ikke bra for vektnedgang.
Måler du deg forresten? Husker ikke....

Jeg var opp 800g i dag, men fikk mensen i natt, så det tar jeg helt med ro!
Regner med bedre resutater neste uke!

Stå på! Ingen vits i å gi seg nå!

Hei Kitt. Nei, jeg skal ikke gi meg! Som du sa: den som gir seg er en dritt! Og det vil jeg ikke være. Men jo, kanskje jeg skal gjemme vekta og kjøpe målebånd, for enten du tror det eller ei, så har jeg faktisk ikke det! Skal gjøre det i morgen. Først skal jeg veie meg en siste gang på lenge ... sette vekta i et skap og så tar jeg trikken til by'n og kjøper målebånd!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 21:09   #184
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei! Kan jeg også få være med her?

Jeg starta 18.november med å holde meg unna "junkfood", men har ikke startet før i uka her med lavkarbo-diett!

Litt om meg selv, er ei jente på 23 år er 1,77m høy og startvekta var 97,7 kg.. Etter ei flink uke har jeg gått ned til 96,6 kg, dvs ikke ei lavkarbo-uke. det blir det ikke resultater av før i neste uke! (satser jeg på, hehe)

Målet mitt er å komme ned på 70-tallet, men 70 kg er drømmen! Første delmål er under 90 kg! Det er leeenge siden jeg har vært!

Spennende å lese deres andre tanker og daglige sysler rundt dietten, og det er godt å være et sted hvor man kan følge hverandre

Jeg har btw veiedag på onsdager!
Lykke til alle sammen

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 03:07   #185
€Lene€
Medlem
 
€Lene€ sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Tilbake i Sande :)
Alder: 41
Innlegg: 60
€Lene€ er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei hei jenter

Nå sitter jeg her på min siste nattevakt før jeg begynner i ny jobb på mandag. Jeg finner mye motivasjon i det dere skriver, og har i dette øyeblikk bestemt meg for å starte på ketolyse igjen.
Jeg startet første gang i midten av mars -09, og var flink fram til begynnelsen av juni. Da var det konfirmasjon, bryllup og andre festligheter, så jeg datt ut og vekten gikk opp Men, nå SKAL jeg inn igjen!! Har snakket om det hjemme de siste ukene, og t.o.m handlet inn riktig mat, så jeg har absolutt ingen unnskyldninger å bruke.

Jeg er 26 år, og bor i Vestfold sammen med min samboer og vår herlige datter som straks fyller 2 år. Vekten viser for øyeblikket 80 kg, og jeg er 165 cm høy. Målet mitt er i første omgang å komme ned til 70 kg innen utgangen av mars, før det endelige målet er 60-65 kg. Litt avhengig av når jeg føler meg fornøyd

Gleder meg til å følge med på nedgangen deres

-Lene

€Lene€ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 09:44   #186
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei Mettek og Lene.

Velkommen inn til oss. Utrolig koselig at dere vil være med på tråden. Jeg har funnet mye støtte i denne tråden og håper dere også vil det.

Lykke til på kuren. Sammen er vi sterke

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 09:45   #187
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Tenkte jeg skulle samle de som ville være med på veiing i den første tråden. Skriv inn dataene deres i tråder under denne og hvilken dag dere veier så skal jeg ordne resten

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 09:59   #188
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jaja folkens.
Idag er det julebord på skolen og det skal bli spennendes. Skal nok gå bra siden det er koldtbord.
Og med litt varm julemat så finner man mye god og fettrik mat.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 11:28   #189
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei på dere! Kanskje det hjelper å tenke positivt - har gått ned 4oo gram siden i går!!! Skjønner ikke det heller,for jeg har holdt meg til det samme opplegget hele tiden, men jeg har altså gått NED! JIPPI!!!!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 11:34   #190
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Flere som har sagt det, men kan sikkert med fordel gjentas; Noen ganger må kroppen ha litt tid for å knekke "koden" og godta det nye kostholdet.. Godt det løsnet

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 11:49   #191
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei på dere! Kanskje det hjelper å tenke positivt - har gått ned 4oo gram siden i går!!! Skjønner ikke det heller,for jeg har holdt meg til det samme opplegget hele tiden, men jeg har altså gått NED! JIPPI!!!!

Grattis !

Det kommer i rykk og napp. Kjempebra at det løsnet litt for deg.

Jeg kommer nok ikke til å gå ned så mye dagene fremover da jeg selvfølgelig fikk mensen idag, men da vet jeg ihvertfall grunnen

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 16:08   #192
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Grattis !

Det kommer i rykk og napp. Kjempebra at det løsnet litt for deg.

Jeg kommer nok ikke til å gå ned så mye dagene fremover da jeg selvfølgelig fikk mensen idag, men da vet jeg ihvertfall grunnen

Grunnen til at jeg har gått litt ned og fremdeles tviholder på denne kuren, nei, unnskyld, livsstilen, skyldes all oppmuntring herfra! Kasta meg på 12-trikken i dag og kjøpte et målebånd. For det er jo ikke så lett å måle seg med tommestokk som var det eneste som fantes i huset! I morgen tidlig skal jeg begynne å måle litt strategiske steder i stedet for å være opphengt i vekta! Jeg er heldigvis ferdig med mine sykluser, er over den tida. Og for de som gruer seg til den såkalte overgangsalderen, som er langt fram for mange av dere, kan jeg si at det var ingenting. Hadde hetetokter i en måned, og så var det vekk. Alt sammen. Ja, bortsett fra vekta, altså, men den har jeg jo dratt med meg i 20 år! Så får vi fortsette å hjelpe og støtte hverandre! Dette forumet er alfa og omega for meg, og når jeg er litt "nede", så hjelper det alltid å gå inn her! Takk til dere alle. klem.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 18:10   #193
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Grunnen til at jeg har gått litt ned og fremdeles tviholder på denne kuren, nei, unnskyld, livsstilen, skyldes all oppmuntring herfra! .

Kjenner igjen følelsen der ja.

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering over hvordan det gikk i går. Var på julebord på skolen og føler jeg var kjempeflink.
Det begynte kl 18.00 og jeg hadde på forhånd bestemt at jeg ikke ville drikke. Ikke noe stort problem siden jeg vanligvis drikker ca 2 ganger i året lissom..hehe
Det ble servert julemiddag og jeg valgte ut noen flotte stykker ribbe, en medisterpølse, pyttelitt rødkål, tyttebær og litt saus. Tok så lite av saus, rødkål og tyttebær at jeg håpet det ikke skulle ha noe å si. Og helt riktig hadde jeg hellet med meg og det slo ikke ut.
Da tiden kom til risgrøten kjente jeg at jeg ville ha og kjempet med følelsen i ca 30 minutter før jeg greide å skyve det til side. Ingen grøt på meg nei.
Kvelden ble en suksess og til tross for mensen så har jeg siden mandag gått ned fra 84,7 til 82,7. Er strålende fornøyd og vil absolutt ikke ødlegge noe her nei.
Lite tips til dere er å ta omega 3 tabletter. Hvis dere ikke gjør det allerede da sef. Jeg har merket en større nedgang etter at jeg begynte med disse.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 00:25   #194
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Å lese alle innleggene deres var akkurat det jeg trengte idag!! Har også vært litt nedfor i det siste, synes ikke jeg har fått de resultatene jeg fortjener, så flink som jeg har vært :-)

Idag sto jeg med en bolle med nugatti på i handa!! Hjelpes meg, det var like før altså ! hehe ,, Men jeg spiste den ikke heldigvis.
Nugatti har vært en følgesvenn siden barndommen, og da mener jeg stort sett hele tiden!

Har kanskje ikke sagt så mye om hvem jeg er foresten. Jeg er 34 år, har tre barn, mann og ett over 100 år gammelt hus jeg for tiden driver og pusser opp. Vi planlegger å ta steget å gifte oss i løpet av de neste par årene, og jeg vil jo gjerne komme inn i drømmekjolen.
Vekta var 88,5 kg da jeg startet for 3 uker siden kommende tirsdag, og nå stopper vektnålen på 84. Har stått stille de siste dagene, men holder motet oppe. Og nugattiboksen skal ut av huset!

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 03:36   #195
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Kjenner igjen følelsen der ja.

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering over hvordan det gikk i går. Var på julebord på skolen og føler jeg var kjempeflink.
Det begynte kl 18.00 og jeg hadde på forhånd bestemt at jeg ikke ville drikke. Ikke noe stort problem siden jeg vanligvis drikker ca 2 ganger i året lissom..hehe
Det ble servert julemiddag og jeg valgte ut noen flotte stykker ribbe, en medisterpølse, pyttelitt rødkål, tyttebær og litt saus. Tok så lite av saus, rødkål og tyttebær at jeg håpet det ikke skulle ha noe å si. Og helt riktig hadde jeg hellet med meg og det slo ikke ut.
Da tiden kom til risgrøten kjente jeg at jeg ville ha og kjempet med følelsen i ca 30 minutter før jeg greide å skyve det til side. Ingen grøt på meg nei.
Kvelden ble en suksess og til tross for mensen så har jeg siden mandag gått ned fra 84,7 til 82,7. Er strålende fornøyd og vil absolutt ikke ødlegge noe her nei.
Lite tips til dere er å ta omega 3 tabletter. Hvis dere ikke gjør det allerede da sef. Jeg har merket en større nedgang etter at jeg begynte med disse.

Så flink du er Det som er det vanskeligste er at alt sitter i hodet, og gamle vaner er vonde å vende! Derfor jeg sliter hvis noen spiser sjokolade foran meg eller som i ditt tilfelle, risgrøt. Man trenger det ikke, men man er vant til å spise det som er! hehe Men du har vært superflink, både med vel overstått julebord og flott vektnedgang!

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 03:46   #196
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Tenkte jeg skulle samle de som ville være med på veiing i den første tråden. Skriv inn dataene deres i tråder under denne og hvilken dag dere veier så skal jeg ordne resten

Jeg er med! Jeg har veiedag på onsdager:
18.11.09: 97,7 kg
25.11.09: 96,6 kg (-1,1 kg)

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 14:03   #197
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Kjenner igjen følelsen der ja.

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering over hvordan det gikk i går. Var på julebord på skolen og føler jeg var kjempeflink.
Det begynte kl 18.00 og jeg hadde på forhånd bestemt at jeg ikke ville drikke. Ikke noe stort problem siden jeg vanligvis drikker ca 2 ganger i året lissom..hehe
Det ble servert julemiddag og jeg valgte ut noen flotte stykker ribbe, en medisterpølse, pyttelitt rødkål, tyttebær og litt saus. Tok så lite av saus, rødkål og tyttebær at jeg håpet det ikke skulle ha noe å si. Og helt riktig hadde jeg hellet med meg og det slo ikke ut.
Da tiden kom til risgrøten kjente jeg at jeg ville ha og kjempet med følelsen i ca 30 minutter før jeg greide å skyve det til side. Ingen grøt på meg nei.
Kvelden ble en suksess og til tross for mensen så har jeg siden mandag gått ned fra 84,7 til 82,7. Er strålende fornøyd og vil absolutt ikke ødlegge noe her nei.
Lite tips til dere er å ta omega 3 tabletter. Hvis dere ikke gjør det allerede da sef. Jeg har merket en større nedgang etter at jeg begynte med disse.

Hei Linda-Kristin! Du er til stadig oppmuntring! Gratulerer med standhaftighet og vektnedgang! Jeg har fulgt rådet om ikke å veie meg, men kjøpte målebånd, og da jeg målte midjemålet mitt, fikk jeg sjokk. Jeg trodde ikke det var SÅ mye. Blir spennende fremover,det der! Hadde en utskeielse med to glass vin i går kveld og håper det ikke gjør noe. Skal holde meg i skinnet med hensyn til vin fram til den 8. da jeg skal på juletreff i forlaget, da blir det servert ost, kjeks og vin! Skal spise osten og lovlig tilbehør, og ta to glass tørr hvitvin da også. Ettersom jeg er veldig glad i vin, - jeg har aldri vært noen stordrikker, men er nok en vin-nyter! Derfor synes jeg at jeg har vært veldig flink i disse fem, seks ukene, nøyd meg med kun to små glass to ganger siden jeg begynte. Ellers har det ofte blitt en halv flaske på lørdagskvelden til god middag.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 14:31   #198
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Målbånd er en fantastisk oppfinnelse

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:37   #199
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Målbånd er en fantastisk oppfinnelse

Ja, for jeg hadde bare tommestokk, og det gikk ikke .... he-he

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 15:50   #200
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jaja, her er det vel bare å krype til korset og innrømme helgens fadeser. Vi var på julebord, og det skal seg litt med både mat og alkohol, så her er ketosen bortevekk.
Innveiing viser en pluss på 0,5 kg. men jeg bekymrer meg ikke så hardt for det, for her er det nemlig den tiden i mnd.

Ny uke, nye muligheter!

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no