Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-11-09, 20:42   #201
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Heisann medslankere!
Jeg spiste keto-vennlig kake i helga, men guess what? jeg blir kjempekvalm av det! Tror det er søtningsmiddelet jeg reagerer på, når det blir brukt sammen med pisket krem Like greit det da. Har jo egentlig ikke noe søtsug heller, det var mest bare et eksperiment med oppskrifter.

Vektmessig går det bra. Har gått ned 4 kg siden oppstart for 3 uker siden, og er fornøyd med det. Veier meg hver morgen, og har begynt å føre all nedgang på tickern min. Og de dagene det ikke er nedgang, rører jeg IKKE tickern!

Er det forresten noen som har forslag til dressing eller saus? Jeg begynner å bli mektig lei av den fløtesausen til all mat...

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 09:24   #202
Jostein85
Juniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 17
Jostein85 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Veide meg i dag og den viste 100.8... Snart under 100 noe jeg gleder meg til....
Startvekt for ei uke siden var 106.2

Jostein85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 09:25   #203
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Vel overstått helg folkens.

Har veiedag idag og til tross for mensen viste vekta -1,2 kg.

Ønsker dere alle en flott mandag
Klem

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 12:09   #204
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

November

Startvekt:
09.11.09- 86.3 kg
16.11.09- 85.1 kg
23-11.09- 82.6 kg
30-11-09- 82.2 kg

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 12:33   #205
Fumle
Medlem
 
Fumle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 37
Innlegg: 262
Fumle er ny på veien

Sv: November-startere

November

23.11.09- 115 kg
30.11.09- 110.3 kg

__________________
Delmål 1: Termin 4/11-14. Holde seg vektstabil.
Fumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo pga svangerskap :) Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 15:09   #206
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Fumle, her.

November

23.11.09- 115 kg
30.11.09- 110.3 kg

WOW!!!!

Tror jeg begynte 09.11, men er ikke sikker. Men hvis vi nå sier det sånn, så blir min liste slik:

09.11.09: 107,7
30.11.09: 103,4

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 17:31   #207
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hurra!!
Så flinke dere er alle sammen! Må nok vente i 2 dager til veiing jeg (veiedag på onsdager)

Skikkelig inspirerende å se den flotte nedgangen til alle

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 18:35   #208
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei på dere. Hadde jo besemt meg for ikke å veie meg, men har bestemt meg for å ha fast veiedag på onsdag, og henge meg på listeskrivinga.
Begynte i 28.09 (tror jeg) og veide 94,8. Så gikk det opp og ned og ned og opp og forrige onsdag veide jeg 92,8. Skal veie meg på onsdag igjen. Det blir jo spennende.
Men holder motet oppe.
Jeg skal:
Tenke på at det tok 20 år og få på disse kiloene og at jeg ikke skal fortvile om det tar 20 måneder å få det vekk.
Tenke på at jeg har jo begynt, hadde jeg ikke begynt i det hele tatt, hadde ingenting annet skjedd enn at jeg kanskje bare gikk mer opp.
Tenke på alle dere som er i samme båt og står på!
Tenke på at det er nederst i bakken man ser at det går oppover (les: nedover)
Tenke på hvor mye bedre jeg føler meg om ett år!
Tenke på at det er bedre at det går seint, enn ikke i det hele tatt.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 21:51   #209
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Jeg skal:
Tenke på at det tok 20 år og få på disse kiloene og at jeg ikke skal fortvile om det tar 20 måneder å få det vekk.
Tenke på at jeg har jo begynt, hadde jeg ikke begynt i det hele tatt, hadde ingenting annet skjedd enn at jeg kanskje bare gikk mer opp.
Tenke på alle dere som er i samme båt og står på!
Tenke på at det er nederst i bakken man ser at det går oppover (les: nedover)
Tenke på hvor mye bedre jeg føler meg om ett år!
Tenke på at det er bedre at det går seint, enn ikke i det hele tatt.


Signerer denne!

Godt at du kjemper videre, selv om det ikke raser nedover. Vet at motivasjonen er langt unna når det blir stillstand over tid. Men stå på, dette klarer vi!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 16:00   #210
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Jeg har sikkert surra litt fra Atkins til ketolyse... Begynte på Atkins, men da jeg oppdaget dette forumet, så ble det ketolyse for meg. Jeg har vært veldig målbevisst, men kanskje jeg har spist for mye fløte og rømme? Spiser vel minst en spiseskje seterrømme hver dag, og koker ut panna med godt med fløte så det blir god saus. Ellers har jeg jo spist litt bringebær med fløte en gang, og en gang bringebærkrem. Og jeg har spist meg mett hve dag. Kanskje har jeg spist for mye, og for mye fett? Steker jo alt i meierismør og har smør over kokte grønnsaker ...

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:30   #211
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Jostein85, her.

Veide meg i dag og den viste 100.8... Snart under 100 noe jeg gleder meg til....
Startvekt for ei uke siden var 106.2

Wow Jostein ,, det var kjempebra ! Gratulerer med gode resultat.

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 22:48   #212
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Spiser vel minst en spiseskje seterrømme hver dag, og koker ut panna med godt med fløte så det blir god saus. Ellers har jeg jo spist litt bringebær med fløte en gang, og en gang bringebærkrem. Og jeg har spist meg mett hve dag. Kanskje har jeg spist for mye, og for mye fett? Steker jo alt i meierismør og har smør over kokte grønnsaker ...


Det gjer eg også, og har også lurt på om det blir for mykje av det gode. Men vekta går nedover iallefall. Bruker å spise to kokte egg til frokost, og da med meierismør i.
Laga noko godt ein dag som eg neste berre må dele , det var kjempegodt. Men arrester meg om dette er feil kost altså! Vil ikkje lede noken på villspor, men trur det skal vere ok kost. Forandra berre litt på ei oppskrift i boka.

Eg smørde ei ildfast form med meierismør. Hadde oppi en pakke med blomkål og brokkoli. (frosen) Så skar eg opp en ferdigstekt kylling frå Spar (den er best her med meg iallefall) og hadde oppi. Så kutta eg opp nesten ein halv liten rødløk (skal vere litt forsiktig med løken trur eg) og nokre kantarellar, og strødde over. Krydderet på kyllingen er nok (brukte skinnet) men hadde litt basillikum oppi.
Så varma eg opp 3 dl fløte, som eg smelta en pakke med Snøfrisk i, som ej tømde over. Litt kvitost på toppen.
Steikte på 150 grader i ca. 25 minutt.
Kjempegodt !

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 12:09   #213
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

God morgen igjen, prøvde meg i sted, men da var det visst noe som gikk galt i posten.
I dag er det en god morgen, for vekta har gått ned, ikke mye, men NED!
Så nå ser det hele sånn ut (startvekt 94,8 for en stund siden)
25.11. 93,1
26.11. 92,8
2.12. 92,6 mål: overarm minus 1 cm *** midjemål minus 2 cm!!!
Ja,jeg listet meg så stille jeg kunne på vekta i dag, holdt pusten og slapp den, men den VAR gått litt ned .... Håper det fortsetter sånn! Nå skal jeg ikke veie meg igjen før neste onsdag. Håper jeg greier å vente. Jeg rager jo ikke mer enn 162 cm over bakken, så det er mange kilo frem.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 12:22   #214
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg har en forbannelse over meg som jeg denne gangen skal bli kvitt.

Da jeg gikk på vektklubben greide jeg å gå ned fra 90 kg til 82,7 kg og etter dette feiret vi sambo sin 30 årsdag. Dette ble starten for en opptur tilbake til 90 kg for meg. Nå har jeg, rett før mensen, luktet på samme tallet og jeg bare må under 82,7 for å komme videre.
Føler at dette er min forbannelse. Hvis jeg bare kommer under dette tallet så går alt bra. Kanskje litt rart å tenke slik, men vil ikke havne opp på 90 tallet igjen..hehe

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 12:41   #215
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg
Wink

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Jeg har en forbannelse over meg som jeg denne gangen skal bli kvitt.

Da jeg gikk på vektklubben greide jeg å gå ned fra 90 kg til 82,7 kg og etter dette feiret vi sambo sin 30 årsdag. Dette ble starten for en opptur tilbake til 90 kg for meg. Nå har jeg, rett før mensen, luktet på samme tallet og jeg bare må under 82,7 for å komme videre.
Føler at dette er min forbannelse. Hvis jeg bare kommer under dette tallet så går alt bra. Kanskje litt rart å tenke slik, men vil ikke havne opp på 90 tallet igjen..hehe

Hei Linda Kristin! Det klarer du! Har ikke sett 80-tallet på flere år, og gleder meg til å komme dit. Målet er jo til slutt et eller annet sted på 60-tallet, skjønner at det er langt dit, men jeg SKAL. Oppdaget at jeg faktisk spiste for lite (blandede) grønnsaker, og har vært flink de siste par dagene. Regner med at det er det som har vært min partystopper. Jeg har lovet meg selv høyt og hellig at denne gangen skal jeg nedover, nedover og bare nedover til jeg når målet. Selvfølgelig skal vi klare det, og lukke døra til alle gamle "forbannelser" godt igjen bak oss, og låse den. Og åpne den nye døra til en slank, sunn kropp!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 12:47   #216
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Hei Linda Kristin! Det klarer du! Har ikke sett 80-tallet på flere år, og gleder meg til å komme dit. Målet er jo til slutt et eller annet sted på 60-tallet, skjønner at det er langt dit, men jeg SKAL. Oppdaget at jeg faktisk spiste for lite (blandede) grønnsaker, og har vært flink de siste par dagene. Regner med at det er det som har vært min partystopper. Jeg har lovet meg selv høyt og hellig at denne gangen skal jeg nedover, nedover og bare nedover til jeg når målet. Selvfølgelig skal vi klare det, og lukke døra til alle gamle "forbannelser" godt igjen bak oss, og låse den. Og åpne den nye døra til en slank, sunn kropp!

Det er godt at flere her har en "forbannelse".
Jeg spiser godt med gr.saker, men er litt usikker på denne geleen jeg spiser. Lager av fun light og gelatinplater. Toppes med krem.
Nå får jeg komme meg på vogna igjen etter mensen. Har ikke spist noe jeg ikke skal, men mye søtningsstoffer kan jo være en partystopper

Stå på du også pleiadane. Detta klarer vi vettø.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 15:04   #217
sola89
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hemdark
Innlegg: 1
sola89 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei.
Jeg er helt fersk i gamet, men begynte med ketolyse kuren mandag 30.11 så håper jeg kan få være med dere her. jeg synes dette går veldig bra, og det er deilig og kunne spise "normal" mat og samtidig slanke seg. Jeg vet ikke om jeg er i ketose enda, da jeg ikke finner sånne stix. Er det noen som vet om det kanskje er mulig å kjøpe de på nettet?

Jeg er 20 år og veier (kanskje veide ) 98kg før jeg begynte med kuren, jeg har ikke tilgang til vekt hjemme noe som kanskje er like greit. Men vet om et sted jeg kan veie meg så tenkte jeg skulle veie meg ca hver søndag. Jeg vil ned til 60 kg, ønskevekten er 55 men er veldig fornøyd om jeg klarer 60. Er 158cm høy.

Hva slags symptomer har dere når dere kommer i ketose? jeg er forferdelig tørst, har hetetokter og litt vondt i hodet, så jeg håper at det er ketosen

Stine.

sola89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 15:17   #218
aatinka
Medlem
 
aatinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Steinberg
Alder: 60
Innlegg: 349
aatinka har en fantastisk aura rundt segaatinka har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Stix får du kjøpt på apoteket. Jeg spurte etter ketose-stix, og det visste de hva var. Husker ikke helt hva de heter, men de jeg har måler også sukkerinnhold i urinen.

Symptomene dine ligner veldig på mine de første dagene. Det går over :-) Drikk masse vann!

__________________
-aatinka
Journalen min
Bloggen min

aatinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 16:41   #219
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Det er godt at flere her har en "forbannelse".
Jeg spiser godt med gr.saker, men er litt usikker på denne geleen jeg spiser. Lager av fun light og gelatinplater. Toppes med krem.
Nå får jeg komme meg på vogna igjen etter mensen. Har ikke spist noe jeg ikke skal, men mye søtningsstoffer kan jo være en partystopper

Stå på du også pleiadane. Detta klarer vi vettø.

Jeg lager gele av ferdig gelepulver fra Heistad, bringebærgele med 0 karber og 0 fett. Den spiser jeg enten med pisket krem, eller om jeg ikke gidder, bare med litt fløte. Den kan du lage som fromasj også, oppskrift på pakken. Det tror jeg ikke har gjort noe fra eller til for meg, heldigvis, for den har vært god å ha! Ja visst klarer vi det! Nå skal jeg lage meg egen middag, biffstrimler stekt med grønnsaker og litt sopp, surre det i litt fløte og rømme til det blir tykt og godt! Mannen min skal spise smalahovud og kålrotstappe med en kamerat i kveld. De skal få kokkelere alene på kjøkkenet og jeg skal holde meg langt unna spisestua, for å se et sånt "hue" liggende å glise til deg på tallerkenen, DET orker jeg ikke. Igjen, lykke til - det gjelder alle sammen!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 17:48   #220
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Mettek, her.

Jeg er med! Jeg har veiedag på onsdager:
18.11.09: 97,7 kg
25.11.09: 96,6 kg (-1,1 kg)


Onsdag og ny veiedag igjen:
02.12.09: 94,2 (-2,4 kg)

Totalt: -3,5 kg

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 18:19   #221
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av sola89, her.

Hei.
Jeg er helt fersk i gamet, men begynte med ketolyse kuren mandag 30.11 så håper jeg kan få være med dere her. ........ Er det noen som vet om det kanskje er mulig å kjøpe de på nettet?

Hva slags symptomer har dere når dere kommer i ketose? jeg er forferdelig tørst, har hetetokter og litt vondt i hodet, så jeg håper at det er ketosen

Stine.

Hei og velkommen inn i tråden vår.
Ketostix kjøpte jeg på apoteket. Spurte litt forsiktig siden jeg ikke så det fremme, men jammen meg hadde de det også ja. Bak kassen.
Symptomene du har er helt normale. Jeg gikk i ketose på dag 2 så du kan være i ketose nå.
Lykke til med kuren.

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Jeg lager gele av ferdig gelepulver fra Heistad, bringebærgele med 0 karber og 0 fett. Den spiser jeg enten med pisket krem, eller om jeg ikke gidder, bare med litt fløte. Den kan du lage som fromasj også, oppskrift på pakken. Det tror jeg ikke har gjort noe fra eller til for meg, heldigvis, for den har vært god å ha!

Hørt mye om heistad. SKal jammen meg kjøpe inn litt syltetøy og andre fine ting når jeg er på meny. Takker.

Opprinnelig lagt inn av Mettek, her.

Onsdag og ny veiedag igjen:
02.12.09: 94,2 (-2,4 kg)

Totalt: -3,5 kg

Grattis!! Nydelig nedgang

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 18:22   #222
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Linda Kristin, her.

Grattis!! Nydelig nedgang

Takk Er veldig stolt av det! Leenge siden jeg har sett 94-tallet på vekta! Håper bare det fortsetter sånn framover

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 19:57   #223
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Er det flere enn meg som ikke ser de siste innleggene når man trykker på en tråd for å lese? Får hverken opp de siste innleggene her eller i journalen min.. Ser de bare når jeg poster noe nytt..

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 20:51   #224
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Mettek, her.

Er det flere enn meg som ikke ser de siste innleggene når man trykker på en tråd for å lese? Får hverken opp de siste innleggene her eller i journalen min.. Ser de bare når jeg poster noe nytt..

Hmm.. jeg ser de nye innleggene.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 20:54   #225
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg må bare dele litt glede med dere - jeg så et nytt ti-tall på vekta idag!!!

Forrige helg (julebordslurvehelg + uka) viste en oppgang på + 0,5 kg. fra helgen før det, men når jeg nå snikveide meg idag har jeg sannelig gått ned igjen og er nå på 80-tallet! Å, så deilig det var - det er lenge siden!

Men - jeg får ikke til å oppdatere tickeren min?
Den blir ikke svart eller klikkbar - bare alle andre sine.

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no