Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

November-startere

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-12-09, 20:56   #226
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Panterpia, her.


Men - jeg får ikke til å oppdatere tickeren min?
Den blir ikke svart eller klikkbar - bare alle andre sine.


Da har du nok mista et tegn eller flere når du la inn tickern. Det skjedde med meg, måtte lage meg ny ticker.

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 21:17   #227
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Tusen takk for hjelp - nå er ny og oppdatert ticker på plass

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 21:50   #228
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Får ikke til å legge inn tickeren min-- Kan nokon forklare en fersking på forum?

Vegde meg idag , må si meg strålande fornøgd med vektreduksjonen

Startvekt 88,5 kg
No etter 3 veker : 82,5 kg

Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-12-09, 22:59   #229
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Stixiepix, her.

Får ikke til å legge inn tickeren min-- Kan nokon forklare en fersking på forum?

Du finner en detaljert forklaring på http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25879

Lykke til!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:47   #230
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei Panterpia! Gratulerer! Så deilig å se at målet kan være i sikte! Skal være glad når jeg ser 80-tallet! Det er min magiske psykologiske switch for å få trua på meg selv igjen, at jeg klarer dette. Når jeg bare 80-tallet,er jeg sikker på at det går videre ned. Jeg blir så glad på alles vegne når jeg ser sånne innlegg. Ha en strååålende restenavdag.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 11:56   #231
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Skal være glad når jeg ser 80-tallet!

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Strever mot 82 tallet jeg nå, men gleder meg til jeg ser 80 på vekta. Det skal være en sann glede når vekta viser 80. Stor motivasjonsfaktor å vite at neste tall er 7 og noe.

__________________


Sist redigert av Linda Kristin : 03-12-09 kl 15:50.
Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 15:23   #232
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

[quote=Linda Kristin;802282]

Opprinnelig lagt inn av pleiadene, her.

Skal være glad når jeg ser 80-tallet! quote]

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Strever mot 82 tallet jeg nå, men gleder meg til jeg ser 80 på vekta. Det skal være en sann glede når vekta viser 80. Stor motivasjonsfaktor å vite at neste tall er 7 og noe.

lykke til videre Gleder meg til jeg er å vipper nedpå der selv! It's been a while for å si det sånn! hehe

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 18:06   #233
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Usj..jeg har gått opp 1 kilo siden mandag..hmmm irriterende. Jeg har spist lite de siste dagene..kan det være at forbrenningen går saktere eller er det kun væskeinntaket??? Har gått opp og ned de siste 2 ukene..blæh

Ja jeg vet noen sier at man ikke skal henge seg opp i vekten..men jeg gjør nå det, blir bare lit nervøs

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 21:39   #234
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

Usj..jeg har gått opp 1 kilo siden mandag..hmmm irriterende. Jeg har spist lite de siste dagene..kan det være at forbrenningen går saktere eller er det kun væskeinntaket??? Har gått opp og ned de siste 2 ukene..blæh

Ja jeg vet noen sier at man ikke skal henge seg opp i vekten..men jeg gjør nå det, blir bare lit nervøs


Bare ikke mist motet! Være like flink som du har vært så skal du se at det lønner seg i lengden! Det værste som kan skje når man opplever en dårlig vektperiode er å gi opp helt! Så bare stå på! Det løsner nok snart skal du se

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 03-12-09, 22:29   #235
Stixiepix
Juniormedlem
 
Stixiepix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Øy på Sunnmøre
Innlegg: 40
Stixiepix er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Takk for hjelpen =)

__________________


Stixiepix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 09:57   #236
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

God morgen jenter og gutter..

Snøen falt i Indre Østfold i natt og la igjen et teppe på ca 5-10 cm. Til tross for at jeg ikke er fan av snø og vinter ble det ganske koselig. Ungene jublet da de skulle på SFO og barnehage og bikkja kastet seg ut i snøfillene. Han bare elsker snø.
Jeg derimot har, siden jeg falt og brakk ankelen i 03 da jeg var 30 uker på vei med eldste, ikke likt snø og is så mye. Har en egen tendens til å tryne på isen hver eneste vinter

Ellers er det fredag og jeg elsker fredager. Helgen skal brukes til å slappe av og kose meg med familien.

Så, hvordan har dere det idag folkens?

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:10   #237
Tinka
Juniormedlem
 
Tinka sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Troms
Alder: 47
Innlegg: 28
Tinka er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: November-startere

Heisann,

har lest gjennom hele denne tråden nå...så flinke dere er!
Dette er min runde to på ketolyse. Gikk ned rundt ti kilo sist, og opp to på GI mat, men da på ganske så lang tid, så jeg var fornøyd likevel.
Starta på ny frisk 23. november og er sålangt gått ned 1,5 kg. Kroppen min trives best med dette kostholdet, så det blir nok min livsstil dette her. Så deilig å ikke plages med magen lenger!!!

Iallefall...jeg ønsker dere masse lykke til!!

__________________


Tinka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:15   #238
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Heisann,

har lest gjennom hele denne tråden nå...så flinke dere er!
Dette er min runde to på ketolyse. Gikk ned rundt ti kilo sist, og opp to på GI mat, men da på ganske så lang tid, så jeg var fornøyd likevel.
Starta på ny frisk 23. november og er sålangt gått ned 1,5 kg. Kroppen min trives best med dette kostholdet, så det blir nok min livsstil dette her. Så deilig å ikke plages med magen lenger!!!

Iallefall...jeg ønsker dere masse lykke til!!

Takk for det Tinka.

Ønsker deg velkommen til tråden vår. Koselig at flere stikker innom. Har selv funnet masse støtte og motivasjon gjennom menneskene i tråden og dette er utrolig deilig.

Velkommen!!

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:33   #239
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Jeg gjorde mine "husmorsplikter" og tok handlerunden min man og tirs denne uken. Som regel går dette uten noe problem, men siden jeg har mensen så kjente jeg den vanlige tiltrekningen mot kake og godtehyllene. Det er fælt altså.
Eneste jeg kunne tenke på da jeg gikk igjennom butikken var at hvis jeg bare kom igjennom detta uten og ty til boller, smulteringer og sjokolade, kunne jeg dra hjem og kose meg med gele, krem, molter, atkinsbar eller iFA. Jeg har "stacket" opp hjemme i disse mensentider så jeg skal ha en sjanse hvis søtsugen kommer.
Resultatet ble at jeg kom igjennom butikken uten å falle for fristelsen, men tankene var der. Måtte le litt for meg selv når jeg kom hjem. Man går rundt i butikken og kjemper en indre kamp med seg selv om hvorvidt man skal gi etter eller ikke. Og det beste/værste er at ingen ser det. Ingen hører hvordan man prøver å resonere, krangle eller fortelle seg selv hvorfor man skal/ skal ikke ta den sjokoladen. hadde de hørt hadde de antagligvis trodd man var passe "ko-ko"
For mange er det den letteste tingen i verden å "la være", men for oss som sliter med dette hver dag er ikke denne enkelheten så enkel.

Lite glimt i min fortid:
Spiser du nå igjen???
Jepp. Jeg har prøvd å skippe unna ting i fortiden min. Og når jeg var som flinkest fikk jeg alltid denne komentaren i lunsjen. Jobbet i en hektisk bransje og spiste når muligheten bød seg, men aldri noe som var "usunt". Uansett er det utrolig demotiverende og høre slikt. Resultatet den gangen ble en vektnedgang på 13 kg på ca 1 1/2 mnd. Og dette var ikke en sunn nedgang. Etter alle komentarene spiste jeg ca en gang om dagen og da 2 pølser og 1 posjon pommes frites. Når man er nede og ikke kommer opp er sult ganske relativt.
Joa, man ble tynn. Var nede i 65 kg, men problemene kom da man skulle spise "ordentlig" igjen.

Det er mange år siden den gangen, men tankene kjemper jeg med hele tiden. Har spist hele livet mitt. Spiste da jeg ble mobbet for utstående tenner, spiste da jeg ble mobbet fordi jeg danset på disco, spiste da jeg ble mobbet fordi jeg var lubben og dette ble en "trend".
Spise for glede, spise for sorg, spise for skam, spise.....

Etter år med regulering fikk jeg flotte tenner og jeg har et litt bedre hode på skuldrene idag. Lar meg ikke like lett vippe av pinnen, men kampen kjempes hver dag.

Så dette var et lite hjertesukk fra meg

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 10:52   #240
Chess79
Medlem
 
Chess79 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 76
Chess79 er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Mettek, her.

Bare ikke mist motet! Være like flink som du har vært så skal du se at det lønner seg i lengden! Det værste som kan skje når man opplever en dårlig vektperiode er å gi opp helt! Så bare stå på! Det løsner nok snart skal du se


Takk for støtten skal ikke miste motet..har jo fortsatt tid til å gå ned før sommeren

Chess79 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren/Atkins Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 12:12   #241
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Hei og god morgen, Linda Kristin! Jeg kjenner meg igjen i storyen din, har noen år flere enn deg på baken. "Nei men, spiiiiser du?" kunne min svigermor si hver gang jeg tok meg litt mat etter å ha lagt minsten til formiddagslur (generasjonsbolig den gang)! Og da veide jeg 58 kilo!!! Det endte med at jeg satte asjetten min under sofaen når jeg hørte henne i trappa! Og slanket meg stadig, til tross for at jeg var slank nok. Med årene og uten svigermor, fortsatte det å surre i hodet mitt hver gang jeg skulle ha mat "Nei men, spiiiser du?" Jeg ler jo av dette i dag, men så lite skal det altså til. Når jeg ser hvordan alle har det, er jeg glad for at jeg ikke er sånn søthungermenneske, for jeg ser rett og slett ikke sjokoladehylla når jeg går forbi. Derimot må jeg nå lukke øynene når jeg går forbi fruktdisken! Jeg drømmer om saftige epler, appelsiner, pærer, osv. Da hjelper det med Heistad bringebærgele med litt fløte eller krem på.
Kjenner meg av en eller annen grunn så mye LETTERE i dag, selv om det snør og himmelen ser ut til å skulle falle ned i hodet på meg. Men jeg skal IKKE gå på vekta før onsdag. Er kjempespent. Har vært flink og spist litt mer grønnsaker enn jeg har pleid, og jeg drikker jo så jeg blir kvalm! Har tydeligvis drukket alt for lite før. I dag skal jeg prøve å lage fiskekaker. Får jeg det til, skal jeg dele oppskriften med dere, hvis ingen HAR en god oppskrift å dele med meg, da? Uten potetmel, eller andre ting vi skal skygge unna! En god dag til dere alle, vi får gå på med friskt mot i dag også!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 18:30   #242
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Selvfølgelig hadde de ikke seifilet i butikken i dag som jeg var fast bestemt på å prøve meg på egenkomponerte fiskekaker! Det ble stekt laks med blomkålstuing i stedet. Godt det også, men ... Når man er innstilt på hjemmelagde fiskekaker så er man det! Etterlyser fremdeles god oppskrift fra noen, hvis noen har det! Kanskje jeg får tak i fiskefileter i morgen.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 18:38   #243
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Har laget fiskekaker med eggehvite som bindemiddel, og ellers bare salt, pepper og ørlite kardemomme. Nammers Man kan lage fiskemat av all fisk, selv om f.eks laks nok vil trenge mer bindemiddel, siden den er så fet. Mine favoritter til fiskemat er sei eller hyse, man kan jo også blande fiskesorter. Laksemousse er jo ellers nammenamm, da! Mengden egg må tilpasses fiskeslaget, og om det er fersk eller frossenfisk (tint, da..), så jeg har ingen oppskrift i så måte, er en av de mange tingene jeg tar på "gefühlen". Kjører alltid fiskematen to ganger gjennom kverna, det har min mor lært meg, og er en av de tingene som faktisk sitter

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 18:49   #244
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Har laget fiskekaker med eggehvite som bindemiddel, og ellers bare salt, pepper og ørlite kardemomme. Nammers Man kan lage fiskemat av all fisk, selv om f.eks laks nok vil trenge mer bindemiddel, siden den er så fet. Mine favoritter til fiskemat er sei eller hyse, man kan jo også blande fiskesorter. Laksemousse er jo ellers nammenamm, da! Mengden egg må tilpasses fiskeslaget, og om det er fersk eller frossenfisk (tint, da..), så jeg har ingen oppskrift i så måte, er en av de mange tingene jeg tar på "gefühlen". Kjører alltid fiskematen to ganger gjennom kverna, det har min mor lært meg, og er en av de tingene som faktisk sitter

Hei Frifuggel og takk! Men jeg har ikke fiskekvern ... men vanlig kjøkkenmaskin, det går vel like bra, tror du ikke? Jeg prøver ...

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 18:51   #245
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: November-startere

Kan ikke skjønne annet enn at det bør gå bra

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 12:38   #246
Panterpia
Medlem
 
Panterpia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nordlenning
Innlegg: 71
Panterpia er på en erverdig vei

Sv: November-startere

I dag har jeg veiedag og melder om en flott nedgang på -1,4 kg. denne uka!

Sambo har kuttet kuren, så jeg har vandret alene denne uka. Men - det føles faktisk helt greit.

__________________


My Weight Chart:
>
Panterpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - fri meg fra kroppsfettet :) Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:47   #247
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Panterpia, her.

I dag har jeg veiedag og melder om en flott nedgang på -1,4 kg. denne uka!

Sambo har kuttet kuren, så jeg har vandret alene denne uka. Men - det føles faktisk helt greit.

Flott, Panterpia! Skulle ønske det var meg ... - for jeg er en av de med treig materie! Så kjempebra at du greier det hele uten Sambo! Min "sambo" trenger å legge på seg og forstår ingenting av hva jeg holder på med. Men det gjør ingenting, det heller. Jeg står nå på så godt jeg kan!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-12-09, 13:03   #248
Mettek
Medlem
 
Mettek sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 63
Mettek er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Opprinnelig lagt inn av Panterpia, her.

I dag har jeg veiedag og melder om en flott nedgang på -1,4 kg. denne uka!

Sambo har kuttet kuren, så jeg har vandret alene denne uka. Men - det føles faktisk helt greit.

Hurra for flott nedgang panterpia
Synd at samboeren din har hoppa av lasset. Da er det bare å være ekstra flink så han ser hvor effektiv du har vært, så han blir sjalu og vil begynne på igjen, hehe

__________________







Mettek er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarboish ;) Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 09:17   #249
Linda Kristin
Medlem
 
Linda Kristin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Askim, Østfold
Alder: 44
Innlegg: 130
Linda Kristin er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei alle lavkarbo-venner.

Ned 0,5 kg fra forrige uke.

Linda Kristin
Startvekt: 90 kg
03. november 09: 88.0 kg
09. november 09: 86.0 kg
16. november 09: 85.2 kg
23. november 09: 84.7 kg
30. november 09: 83.5 kg (M)
07. desember 09: 83.0 kg

Nå er jeg snart på trappen til 80 kg og jeg gleder meg.

__________________

Linda Kristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 09:22   #250
Maryrose
Medlem
 
Maryrose sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 84
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: November-startere

Hei igjen, jeg har vært fraværende en periode pga sykehusinleggelse. Ikke noe farlig Mens jeg var innlagt hadde jeg intravenøst et par dager, etter det orket jeg ikke noe mat. Etter at jeg kom hjem har jeg ikke vært noe flink føler jeg. Jeg spiser ketomat og er trofast til kuren, men jeg har sluttet å veie maten pog føre det inn på diett.no. Veier dere alt dere spiser? Synes det er så styrete, også å måtte lage til mat når jeg skal ut.

Jeg har testet med stix et par ganger, da er den på nr 2, rosa. Men jeg har forstått det slik at man ikke nødvendigvis går ned selv om man er i ketose?

Jeg bruker en del ferdigdressinger og spiser 1 boks cottage cheese til kvelds med og kanel, er det dumt? Føler at jeg ikke går ned. Jeg har ikke veid meg siden jeg startet, vil heller merke på klærne at jeg går ned.

Jeg lager ikke noen av oppskriftene, gidder ikke... Sliter veldig med motivasjonen nå før jul. Jeg har alltid sprukket rundt advent/jul. enten fordi jeg tar en liten bit småkakedeig som utløser et stort skred av matorgier, eller julaften med ribbe og svor. Én bit svor er tenningen som skal til for den store sprekken.

MEN, jeg opplever at mat som jeg tidligere har sett på som forbudt - dvs alt med fett, ikke lenger har den samme makten over meg. Tidligere kunne jeg overspise om jeg tok en liten bit forbudt mat. Men nå kan jeg nøye meg med mer moderat inntak fordi det er tillat i denne kuren. En kjempeseier egentlig når jeg tenker på det

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Start November 08 Nynne♥ Eurodiett 55 28-01-09 23:15
Skaldeman til Oslo i november janmesi Spis deg ned i vekt med Skaldeman 8 19-10-06 18:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no