Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Desemberskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-12-09, 15:32   #26
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Jeg skal fortelle hvordan det går. Skal begynne på ketolysekurs i januar. Da må jeg vertfall lære hvordan dette skal gjøres...

Ha ei strålende helg

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 15:46   #27
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Man skal male mandlene på mandel eller kjøttkvern. Det blir ikke like bra i food prosessor eller stavmikser. Ei mandelkvern koster ikke mye, kjøp en sånn liten sak som du skrur fast i bord/benkekant.


jeg har en liten søt mandel kvern.. skal ikek gi opp

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 17:17   #28
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av klompenmio, her.

Men kan jeg spørre deg 157cm, hva og hvor mye spiser du?

Jeg er ikke noe ideelt forbilde, siden mine spisevaner lider en del under det at jeg har ME. Det betyr at faste, regelmessige måltider er ganske fjernt fra virkeligheten for meg, med mindre noen gir meg en kokkeslave i julegave. Jeg har helt på trynet søvnmønster og greier, så jeg har virkelig ikke noen skikkelige dagsmenyer å diske opp med! Ofte blir frokost eller lunsj ikke noe større enn en neve nøtter eller litt ost hvis jeg har dét i hus - ellers prøver jeg å være flink til å lage mengder av lasagne eller pizzaruller etc som jeg kan ha i kjøleskap/fryser og forsyne meg av når jeg trenger det. Om jeg kommer utpå kvelden og merker at jeg har spist for lite, men ikke har energi/sult nok til å ordne meg noe 'ordentlig', lager jeg meg en kopp god kaffe eller te med en solid slump fløte i. Og jeg er ikke noe flink til å få i meg grønnsaker hvis jeg ikke har vært flink i en våken-periode og tilberedt tilstrekkelige mengder, det å skrelle og hakke og veie og blande etc. tar nok energi fra meg for et par dager om gangen, hehe.

Men poenget - om noe - er at man må tilpasse mat etter hvordan man fungerer, i alle fall minst like mye som omvendt. LCHF-mat gjør kroppen min godt, selv om jeg ikke gjør alt helt optimalt eller klarer å følge alle regler for grønnsaksmengder og bla, bla. For meg funker det å spise nøtter, for andre gjør det ikke det - for andre funker det å drikke light-brus, for meg gjør det ikke det. (Eller, det vet jeg faktisk ikke mht vekttap, men jeg blir så sykt avhengig når jeg først får pepsi max'en i kroppen... tre måneder tørrlagt nå )

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 17:47   #29
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Tørr heller ikke utfordre PepsiMax spøkelset. Bråkuttet 1. oktober, og regner meg nærmest som "tørrlagt brusholiker". Gikk forunderlig lett, foruten en dundrende hodepine i ett par dager. Vil helst ikke oppleve den en gang til

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 20:48   #30
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av lillemor88, her.

lurer*

Tihi...jeg tok det som en selfølge at den var til meg..så måtte le når jeg leste "forklarings"innlegene dine

Jupp, det kom mer snø i dag. Vi var ikke ute etter barnehagen, så jeg håper snøen ligger i morgen og vikan komme oss ut litt. Håper nedbøren i morgen kommer som snø og ikke regn!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-12-09, 22:27   #31
MatGlad!
Juniormedlem
 
MatGlad! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 44
Innlegg: 13
MatGlad! er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Har vært inne å lest litt innlegg her, men nå er jeg klar for "loppekassa" Skal til frisøren kl 9 i mårrå

Men gruer meg litt til å gå på vekta i mårrå, har ikke den beste følelsen..

God natt alle sammen!

__________________


MatGlad! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LavKarbo Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 21:53   #32
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Hei og hå alle sammen,

Ja,ja i går hadde jeg en liten utskeilelse dag.....Hadde vært fysen på smågodt hele dagen og bestemte meg da for å kjøpe litt. Film lånte jeg også...
Spiste og koset meg. Sureføtter, colaflasker, fruktbønner sto på "menyen" og det smakte helt fortreffelig..
Hele aftenen var planlagt....
Men etter ei lita stund kom sukkersjokket....Trøtt og uvel ble jeg ,så etter å ha sett under halve filmen klarte jeg ikke mere. Takket for meg å gikk å la meg
Det var min fredagskveld sammen med mann og barn

__________________
The beat of your heart is the rhythm of your soul
Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 22:04   #33
klompenmio
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 64
klompenmio er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg er ikke noe ideelt forbilde, siden mine spisevaner lider en del under det at jeg har ME. Det betyr at faste, regelmessige måltider er ganske fjernt fra virkeligheten for meg, med mindre noen gir meg en kokkeslave i julegave. Jeg har helt på trynet søvnmønster og greier, så jeg har virkelig ikke noen skikkelige dagsmenyer å diske opp med! Ofte blir frokost eller lunsj ikke noe større enn en neve nøtter eller litt ost hvis jeg har dét i hus - ellers prøver jeg å være flink til å lage mengder av lasagne eller pizzaruller etc som jeg kan ha i kjøleskap/fryser og forsyne meg av når jeg trenger det. Om jeg kommer utpå kvelden og merker at jeg har spist for lite, men ikke har energi/sult nok til å ordne meg noe 'ordentlig', lager jeg meg en kopp god kaffe eller te med en solid slump fløte i. Og jeg er ikke noe flink til å få i meg grønnsaker hvis jeg ikke har vært flink i en våken-periode og tilberedt tilstrekkelige mengder, det å skrelle og hakke og veie og blande etc. tar nok energi fra meg for et par dager om gangen, hehe.

Men poenget - om noe - er at man må tilpasse mat etter hvordan man fungerer, i alle fall minst like mye som omvendt. LCHF-mat gjør kroppen min godt, selv om jeg ikke gjør alt helt optimalt eller klarer å følge alle regler for grønnsaksmengder og bla, bla. For meg funker det å spise nøtter, for andre gjør det ikke det - for andre funker det å drikke light-brus, for meg gjør det ikke det. (Eller, det vet jeg faktisk ikke mht vekttap, men jeg blir så sykt avhengig når jeg først får pepsi max'en i kroppen... tre måneder tørrlagt nå )




Takk for svar!
Jeg syns du er kjempeflink!!
Har venner som har ME, og ser hva de i perioder har å slite med.
Lykke til, og kos deg masse i juletiden

klompenmio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vurderer ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 12:24   #34
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Må vel gi litt lyd frå meg på denne tråden også
Jula nærmar seg med stormskritt, utruleg kor fort tida går. Skal heim til Norge i jula, og gler meg vanvittig til det!
Lavkarbo har gått veldig tregt for meg i det siste, fordi eg har hatt mageinfluensagreier av og på eit par veker. Ikkje alltid så godt å vite kva ein skal ete når ein er dårleg i magen. Men er betre no heldigvis!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 17:49   #35
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Tester ticker, delmål.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 23:07   #36
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Tester ticker, delmål.

Nei, hallo du. Det der kan du gjøre i test-trådene du finner her.
Makan.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 07-12-09, 23:41   #37
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Jeg har kosa meg med ribbe og hjemmelaget surkål i dag. Og jeg skal aldri mere kjøpe surkål fra nora mere Mannen åt alt for mye

Natta! Nå må jeg legge meg, nå begynte det en komiserie på tv og det er det verste jeg vet.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 07:14   #38
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

hei og god morgen=)

da var all snø gjort om til slafs , og ungene i bhg kaver i vann

vi får håpe det slutter og regne og kommer litt ny snø da

vekta mi er litt rar om dagen.. men nærmer meg med museskritt under 100 tallet... gleder meg! det blir spennende på torsdag med veing....

lagde ribbe selv i helgen... den krympa til ikke noe men det lille vi fikk var godt

ha en fin dag alle sammen=)

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 15:57   #39
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

OH JOY!!!

I dag har jeg en knallbra dag altså
Prøvde først å lage kaffelatte-greier av/med eggemelk (oppskrift finner du her) og det ble bare SÅ godt!

Seinere prøvde jeg på meg den ullkjolen jeg prata om (kanskje jeg snakka om den i den der tjukke i hue-tråden?) og tok et bilde. Så på bildet for tre måneder siden, og det er faktisk blitt forskjell! Snart kan jeg bruke den uten å se ut som en humle Ooooog, jeg prøvde på meg et par støvletter jeg ikke har kunnet bruke på to år eller noe (tjukke ankler og legger). Måtte først snøre om de, pga venninne med spinkle legger hadde lånt de, meeeen, jeg fikk de på meg til slutt (vi sier ingenting om at jeg måtte la vær å snøre det øverste maljeparet) Så nå er jeg fornøyd altså!

Skal på besøk til mamma etterpå, det blir fine greier det og.

Har dere hatt en fin dag?

__________________


vaskeklutpaleoblogg

Sist redigert av vaskeklut : 09-12-09 kl 13:22. Årsak: Glemte å legge ved link til eggemelka!!
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 17:32   #40
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nei, hallo du. Det der kan du gjøre i test-trådene du finner her.
Makan.

Ynsjyll...!

Fant ikke test-tråd skjønner du. Tager vad man haver!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 08-12-09, 21:32   #41
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Tilgitt

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 12:16   #42
Lurer*
Medlem
 
Lurer* sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Buskerud
Innlegg: 412
Lurer* er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Kult Vaskeklut! Det er gøy å prøve ting i skapet og finne ut at de passer.

I går fikk jeg mail fra ei på jobben, hun lurte på hva jeg hadde gjprdt de siste mnd for hun så jeg hadde blitt mindre Det gjorde bare min dag HELT TOPP! Dette er gøy!

Er hjemme i dag, skal ha eksamen i morgen. kjenner at jeg begynner å bli klar, så jeg kan ikke henge her inne så lenge...MÅ bli helt klar.

I dag regner det igjen, jeg kjenner igjen det du skriver Lillemor, det er vått ute! Ungene kommer hjem i søk våte dresser, men de er strålende fornøyd så da kan jeg vel ikke klage

Ha en fin dag!

__________________
29.11.09 minus 15kg.
Delmål 2: minus 15 kg til.
Min journal
Lurer* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 07:40   #43
lillemor88
Medlem
 
lillemor88 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 36
Innlegg: 87
lillemor88 er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

så gøy det er med bemerkninger og klær som passer

koselig med meil og greier, det er en kjempe motivasjon

i dag er jeg så støl! desember mnd tar på, det er så utrolig hektisk på jobb da altså... bare komme seg gjennom dagen i dag og lang dag i morgen så er det helg....

veie dag i dag også: 100,9 så vi rykker nedover med 600 g siden forrige uke

ønsker alle en toppers dag!

__________________




lillemor88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 09:08   #44
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Jeg har også gått ned! 700 gram siden lørdag. (henta vekta i Norge)

Hurra for oss!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 15:13   #45
Tonemi
Medlem
 
Tonemi sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Finnmark
Innlegg: 93
Tonemi er på en erverdig vei

Sv: Desemberskravletråden til 30+

I dag har jeg bestemt meg:O) Etter nesten 7 mnd på ketolysekuren skal jeg begynne å lese litt om Fedon Lindbergs sin diett...For så å gå over på det..Dette fordi jeg nå kjenner ett behov for å få mere "innhold" i matvarene jeg spiser...
Behovet for frukt og yoghurt melder seg...

__________________
The beat of your heart is the rhythm of your soul
Tonemi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 18:10   #46
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Det blir helt sikekrt kjempefint, Tonemi! Lykke til med det!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 21:03   #47
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Jeg fikk visst ikke med meg at desember startet. Jeg var med og arrangerte julebord på jobben, og da gikk all tid og tanke med til det. Og uken etter julebordet har jeg stort sett vært på kurs -og sovet. Jeg tror kanskje at alkohol og ketose kan være en farlig blanding. Det sa "kaping" allerede etter tredje glasset med velkomstdrink, og resten av kvelden er litt uklar. Men jeg danset og hadde det gøy, og forstuet en finger og vrikket en fot.

Vel, nå er jeg på pass igjen. Mentalt iallfall. Kuren går heldigvis veldig greit, på tross av bakrus og skade og stakkars meg og sånt. Beltet kan strammes mer enn før og buksene "slarker". Og det er en bra ting.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 23:33   #48
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det sa "kaping" allerede etter tredje glasset med velkomstdrink, og resten av kvelden er litt uklar. Men jeg danset og hadde det gøy, og forstuet en finger og vrikket en fot.

Vel, nå er jeg på pass igjen. Mentalt iallfall. Kuren går heldigvis veldig greit, på tross av bakrus og skade og stakkars meg og sånt. Beltet kan strammes mer enn før og buksene "slarker". Og det er en bra ting.

Jeg merket ingenting til noe økt alkoholfølsomhet... Jeg drakk som normalt, og holdt meg godt brisen, men ikke full. Men har sett at folk skriver at det er bare det at alkoholen virker raskere enn før.

Hehe, snakk om å skade seg da?

Dette kostholdet er konge!

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 11-12-09, 11:18   #49
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: Desemberskravletråden til 30+

Fluke: Har det som deg, jeg! Ett glass vin til maten og jeg snøvler, spesielt hvis jeg har begynt på det glasset før maten kom på bordet. Hehehe!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 01:25   #50
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 37
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Desemberskravletråden til 30+

hjelphjelphjelphjelpHJELP!!!!!

jeg er dr*ttlei av ost og eller skinke og egg som pålegg. Noen som har andre forslag? Jeg er ultrablakk og har egentlig ikke råd til ting som reker og slike gode (og dyre )ting som jeg har lyst på!

Jeg forsøker å spise mest mulig ren LCHF. Skikkelig lite karbs altså. Jeg trenger litt billige middagsforslag og, hele motivasjonen min er på tur ned i dass, fordi jeg finner ingenting i oppskriftsforumet som er billig, (og som ikek har sånne dyre ting som jbk osv) og har lite nok karber som jeg i tillegg har lyst på.. Jeg har maks 3-400 i uka å kjøpe mat for. Noen som kan hjelpe? Jeg er allerede begynt å småspise litt høykarbo.. Hjelp!!! Jeg vil ut av dette! Motivasjonen min er borte Det hjelper ikke akkurat på at vekta har stagner pga karbospisinga :/

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no