Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Bringebærkonfekt

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-10, 23:46   #26
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bringebærkonfekt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Er ikke alle som ønsker å spise kunstig søting og det må vi lavkarbere respektere

På samme måte som vi gjerne vil vite om det vi får servert er sukkerbomber når vi spiser hos andre...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 08:38   #27
LabbeLis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 37
Innlegg: 59
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Bringebærkonfekt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Følte du virkelig at du ble angrepet fordi at jeg sa at du måtte huske på å si i fra at det var kunstig søting i dem før du serverte?

Var ikke ment sånn altså.

Nei, for all del - det skjønte jeg! men det var andre som "videreutviklet" måten å si det på, så det har ingenting med deg å gjøre - eller det du sa.
Det ble på en måte bare litt mye på kort tid, og jeg følte meg litt som jeg gjorde i klassen på barneskolen hvor alle stirrer på meg og sier "du kan ikke IKKE like SPICEGIRLS?! Taper!" - hvis dere skjønner metaforen...

Men vær så snill å bli ferdig med dette. jeg ble litt lei. Ja, jeg har "lært" hva som er "rett" og "galt", og kan vi si oss ferdig med denne diskusjonen nå, og heller konsentrere om hva som skjer med konfekten til folk...?

__________________

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 08:59   #28
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Bringebærkonfekt

Gratulerer med dagen i går!

Og takk for oppskrift som ser helt fantastisk ut! Disse skal jeg lage når jeg har lov til og utvide matlisten litt! Gleder meg!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 15:13   #29
floppy
Seniormedlem
 
floppy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 538
floppy er på en erverdig vei

Sv: Bringebærkonfekt

til deg..

Jeg hadde ikke bringebær, men prøvde meg med jordbær inni isteden og de ble knallgode..

Takk for oppskriften,, nå har ihvertfall jeg enda en god ting å lage til lørdagskos

__________________
Journalen

floppy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 02:06   #30
Chrissus
Nytt Medlem
 
Chrissus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Halden
Alder: 69
Innlegg: 7
Chrissus er på en erverdig vei
Smile

Sv: Bringebærkonfekt

cavalier dark og Ektra Dark denne sjokoladen har jeg aldrig hørt om vår finner jeg den.
Dette virket veldigt spennende så jeg har lust å prøve.

Hilsen Susanne

Chrissus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 14:10   #31
LabbeLis
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bodø
Alder: 37
Innlegg: 59
LabbeLis er på en erverdig vei

Sv: Bringebærkonfekt

Opprinnelig lagt inn av Chrissus, her.

cavalier dark og Ektra Dark denne sjokoladen har jeg aldrig hørt om vår finner jeg den.
Dette virket veldigt spennende så jeg har lust å prøve.

Hilsen Susanne

Hei! Jeg bor forholdsvis langt nord - i Bodø -, og forventer ikke å finne noenting egentlig. Men jeg fant Cavalier Dark og Extra Dark sammen med flere typer cavalier-sjokolade på helsekosten Senest i går fant jeg disse på byens minste helsekost, noe jeg er rimelig imponert over, og regner med at folk lenger sør vil finne det samme uten større anstrengelser
Lykke til!

__________________

*LabbeLis startet 31. januar 2009*
Diett? Hva er det? Nei, dette er en livsstil! *Foseid - Atkins - Lowcarb*
LabbeLis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid med egne inngrep Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no