Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Håravfall - hvor lenge varer det?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-01-10, 21:02   #1
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Håravfall - hvor lenge varer det?

Jeg har lest noen gamle tråder ang. håravfall, men har ikke helt fått svar på hvor lenge dette vanligvis varer.

Jeg begynte å miste mer hår enn vanlig da jeg hadde holdt på med kuren i ca. 3 mnd. Nå har jeg holdt på i 5 og en halv, og det har ikke gitt seg. Jeg merker det veldig godt når jeg vasker håret, hvis jeg drar fingrene gjennom håret så følger det alltid en god del hår med, jeg har langt hår og sluket tetter seg nesten alltid. Jeg vet at håravfall er en relativt vanlig bivirkning, men hvor lenge er det vanlig at dette varer?

Jeg har brukt Nisim sjampo og balsam i to uker nå, så at den var anbefalt av flere her. Men jeg kan ikke påstå at den har hjulpet så veldig, håravfallet har vel kanskje minsket med 20%. Bedre enn ingenting, men hvis dette fortsetter så vil håret mitt bli veldig tynt.

En annen ting er at håret blir utrolig elektrisk med Nisim sjampoen, men det står jo at man ikke skal bruke noen andre hårprodukter så jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det.

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 21:04   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Du spiser vitaminer i tillegg til varierte grønnsaker?

Aner ikke hvor lenge et hårtap slik varer. Jeg har ikke mista hår etter jeg begynte med ketolyse

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:10   #3
Cambeth
Nytt Medlem
 
Cambeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 8
Cambeth er på en erverdig vei

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Oi, dette har jeg ikke hørt om. Mistet mye hår i våres, men det skyldtes en hormonell forstyrrelse. Uff, håper Meatscience at du blir på bedringens vei. Jeg vet hvordan det føles å miste hår.....

__________________
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wWzVdSi/]
Cambeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 22:58   #4
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Du spiser vitaminer i tillegg til varierte grønnsaker?

Aner ikke hvor lenge et hårtap slik varer. Jeg har ikke mista hår etter jeg begynte med ketolyse

kanskje det ikke er så vanlig som jeg trodde? Nå har jeg lånt bort boka, så får ikke sjekket der, men jeg tror det står at dette er noe som kan skje. Kanskje du er en av de heldige, eller kanskje du er flinkere enn meg med å spise riktig mat?
Jeg tar vitaminene, og spiser grønnsaker hver dag. Men kanskje jeg varierer for lite? Det går liksom i blomkål, brokkoli, agurk og paprika. Salat spiser jeg ikke så mye av, men jeg mener jeg har lest her at det er så lite næring i salat at det nesten ikke er noe vits...

Cambeth, takk for støtte! Ja det er fint å bli slank og sunn, men jeg blir jo ganske betenkt når jeg står med en "hårtust" i hånda. Ikke mye morsomt, nei.

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 06:41   #5
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Opprinnelig lagt inn av Meatscience, her.

kanskje det ikke er så vanlig som jeg trodde? Nå har jeg lånt bort boka, så får ikke sjekket der, men jeg tror det står at dette er noe som kan skje. Kanskje du er en av de heldige, eller kanskje du er flinkere enn meg med å spise riktig mat?
Jeg tar vitaminene, og spiser grønnsaker hver dag. Men kanskje jeg varierer for lite? Det går liksom i blomkål, brokkoli, agurk og paprika. Salat spiser jeg ikke så mye av, men jeg mener jeg har lest her at det er så lite næring i salat at det nesten ikke er noe vits...

Cambeth, takk for støtte! Ja det er fint å bli slank og sunn, men jeg blir jo ganske betenkt når jeg står med en "hårtust" i hånda. Ikke mye morsomt, nei.

Spørs om ikke jeg er heldg ja. Jeg spiser jo masse forskjellige grønnsaker ( ikke særlig av lyse salater og ting med mest vann )
Jeg mista mye hår etter begge svangerskap, husker jeg, men frisøren trøsta meg at det var normalt, pga. hormonsvinginger i kroppen. Jeg fikk viker til slutt, men det kom tilbake og var ganske så normalt etter et halvtårstid....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 08:23   #6
Erika
Juniormedlem
 
Erika sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12
Erika er på en erverdig vei

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Jeg mistet også utrolig mye hår første gang på kuren. Leste det er vanlig ved store vekttap, i tillegg tok jeg ikke vitaminene regelmessig da. Husker ikke akkurat hvor lengde det varte, men kortere enn 5 måneder. Jeg begynte å bli engstelig for jeg mistet masse hår (har tykt hår, så jeg merket det ikke slik), og det har jeg aldri gjort før. Det gikk i alle fall over etter en stund, og på ketolysekur to mistet jeg ikke hår.

__________________



Erika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 08:41   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Jeg har også mista en del hår, men jeg vet ikke hva som er årsaken, da det kan være mange av flere; vegetartilværelse, hormonforstyrrelser, hennafarge, vekttap etc ... Men jeg VET at det kan være utrolig frustrerende, særlig når man som meg mista så mye at jeg satt igjen med hestehale på tykkelse med en tynn lillefinger, fra å ha hatt relativt tykt hår ...
Nå begynner håret mitt alt mer å bli som det var da jeg var tidlig i tyveårene.
Jeg tar i tillegg til vanlige vitaminer (jeg er ikke på Ketolysekuren, da, så jeg har et hjemmesnekret kosttilskuddutvalg) sterke b-vitaminer.
Det er ikke mulig at du kan ha noen mangler, da? B-12, f.eks? Det er jo ett av de viktigste vitaminene når det gjelder hår. Om du i tillegg har flisete negler er det en mulig indikasjon. Men greit uansett, om du ikke alt har gjort det, å ta hele smørbrødlista av blodprøver av alle mulige verdier. Lavt nivå av sink i kroppen kan også påvirke håret negativt.

Ellers er det ikke unormalt å miste en del hår ved stort vekttap, og det gjelder uansett måte man går ned på. Om ikke alle opplever det, så er det langt fra uvanlig.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 20-01-10, 19:24   #8
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Jeg opplever akkurat det samme som deg nå, håret bare faller av i store klynger når jeg dusjer. Og jeg får helt hetta av det! Var hos legen i forrige uke for å ta blodprøver og sjekke at alt er ok. Hun sa at dersom man gjør ting annerledes enn man pleier, f.eks en slankekur, tar det som regel 3 måneder før kroppen reagerer med å miste hår. Jeg startet i september, og har gått ned 20 kg, så det er jo "logisk" at håret nå begynner å falle av. Litt mer enn 3 mnd, men dog. Jeg slapper litt av med legens svar, og håper at jeg snart vil merke bedring. Tar forresten hårvitaminer, Arcon, kjøpt på helsekost. Det sies å hjelpe... Har bare tatt de i en ukes tid, så jeg får vente litt til for å se om det kan funke.

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 13:45   #9
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?


http://www.shopping4net.com/no/Helse...Forte-plus.htm

Du kan prøve denne... med B-vitaminer blandt annet.

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 14:23   #10
Bæret
Medlem
 
Bæret sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 308
Bæret har en fantastisk aura rundt segBæret har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Jeg har mistet hår lenge, har drevet på med kuren i 9 mnd nå...

Det er ganske tynt nå ja...men heller det enn +26 kg.

Tror jeg mister litt mindre nå for tiden, men mister -det gjør jeg ja.

__________________


Bæret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 19:39   #11
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Jeg er også en av dem som mister veldig mye hår. Jeg har siden sept-09 gått ned 17 kg og har lest her inne at det er vanlig å miste hår ved vekttap.

Hvis jeg drar fingrene lett og forsiktig gjennom håret mitt, sitter jeg igjen med masse hår i hånden. Etter dusjing er sluken helt tildekket av hår. Hestehalen min er bare en tynn flis. Jeg er bekymret for hvor dette skal ende. Hvor mye hår kan man risikere å miste egentlig??

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 20:51   #12
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Opprinnelig lagt inn av maja, her.

hvor mye hår kan man risikere å miste egentlig??

70-90%.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 20:52   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

70-90%.

Hvor har du de tallene fra? Det hørtes da skrekkelig mye ut.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 20:59   #14
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

hæ?? Det vil jo si nesten alt håret det!!!?? Det er vel ikke mulig!?

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 21:27   #15
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

70-90%.

Så mye?? Kødder du eller?

Da blir det ikke mye igjen!

Det er jo ikke uvanlig at mennesker slanker seg. Jeg vil tro at det hadde vært mer kjent at man kan miste opptil 90% av hårmanken sin, hvis det er tilfelle???

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 21:31   #16
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Mister man så masse hår, er det nok best å komme seg til lege og sjekke vitaminlagerene i kroppen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 21:36   #17
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Mister man så masse hår, er det nok best å komme seg til lege og sjekke vitaminlagerene i kroppen

Eller oppsøke en parykkmaker....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 23:05   #18
Meatscience
Medlem
 
Meatscience sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Drammen
Alder: 48
Innlegg: 120
Meatscience er på en erverdig vei

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Takker for alle svar! Jeg har nå snakket med en frisør om dette, hun sa også at B-vitaminer har hjulpet mange mot håravfall. Jeg får komme meg til legen hvis det fortsetter, men kvier meg voldsomt siden jeg blir dårlig og besvimer når jeg tar blodprøve.

Jeg er spent på hva den faste frisøren min sier, hun kan nok se bedre hvor mye hår jeg har mistet. Hun sier alltid at håret mitt er usedvanlig tykt, men det føler jeg at det ikke er lenger.

(70-90 %??? Skulle likt å se noe dokumentasjon på dette, har aldri sett at folk som har slanket seg har blitt SÅ tynne i håret...)

__________________


Startet mandag 3. august 2009. Er faktisk ikke overvektig lengre
i beg. av februar 2010! Jobber med ønskekiloene nå.
Meatscience er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 23:30   #19
maynard
Medlem
 
maynard sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 40
Innlegg: 133
maynard har en fantastisk aura rundt segmaynard har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

En gang mistet jeg over halvparten av håret på ei ukes tid. Det var kjipt det! Bare jeg tok hånda igjennom håret så var hånda full av hår.
Det har ikke kommet tilbake, og blir periodevis plaget av håravfall, men selvfølgelig ikke så mye.
Legen mente det var stress som gjorde det, eller at det begynte rett etter en stressperiode.
Etter jeg begynte på kuren har jeg ikke vært noe særlig plaget, untatt hvis jeg har sluntret med B-vitaminene mine.

maynard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-jevnt blodsukker Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 00:26   #20
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

http://www.webmd.com/skin-problems-a...oss/effluviums

http://emedicine.medscape.com/article/1071566-overview

http://dermnetnz.org/hair-nails-swea...effluvium.html

Det var vel kanskje å ta litt hardt i å si 70-90% av hele håret, når det "bare" gjelder 70-90% av håret i anagen fase. Beklager Dette er maks hårtap så lenge man har ett helt vanlig hårtap som skyldes f.eks slanking. Da tenker jeg ikke på de som er syke, tar medisiner eller har annet syndrom.

Håret vårt er delt i tre faser. Vekstfase 80-90%, overgangsfase 5-10% og hvilefase 5-10%. De som opplever hårtap som følge av slanking opplever dette fordi håret svitsjer fra vekstfase/telogen-ratio til telogen/vekstfase-ratio, dvs at opptil 70-90 av håret i anagen fase går over til telogen og dermed får man håravfall. I aller verste fall kan de svitsje helt og man får 90% telogen og 5% anagen og katagen.

Men man kan trøste seg med at det går over. De av dere som har født har muligens opplevd dette før. Hårtap ved slanking og hårtap ved fødsel har samme opphav, så det er ikke spesielt for slankere. I alle tilfeller ved ett hårtap som ikke skyldes alvorlig sykdom vil det stabilisere seg i løpet av en 6måneders periode. Men det finnes hjelp å få for å få stoppet dette.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 01:34   #21
Maja
Medlem
 
Maja sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 52
Innlegg: 211
Maja er ny på veien

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Men det finnes hjelp å få for å få stoppet dette.

Hvilken hjelp er det snakk om?

__________________
Klem fra Maja

88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58
Maja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-01-10, 18:29   #22
Vannmann
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
Alder: 48
Innlegg: 52
Vannmann er på en erverdig vei

Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?

Frisøren min advarte meg om at jeg kunne miste en del hår, ettersom jeg gikk ned i vekt, men jeg har først merket det nå de siste ukene (begynte i sep). Er ikke veldig ille heldigvis.

Vannmann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo mer enn Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvor lenge varer bivirkningene? Solange Ketolysekuren 14 19-11-09 18:52
Hvor lenge varer solkrem? Photobscura Generell diskusjon 4 25-06-09 03:57
Hvor får man kjøpt Heistad sine varer? trudern Kake/dessert og snacks 11 18-03-09 21:56
Ut av ketose, men dårlig ånde som varer og varer og varer ... Clarissa Ketolysekuren 7 14-03-08 23:16
Hvor ofte kan man spise litt høy gi varer? Helene Dr Lindbergs 8 19-08-06 09:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no