![]() |
#226 |
Juniormedlem
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bærums Verk
Alder: 55
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Mensen + 2 glass rødvin, eneste utskeielsen siden jeg startet og +500 gram! Grrr... Hvor får man forresten kjøpt cocosa? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Skaldemans metode
![]() |
![]() |
#227 |
Medlem
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?eg fant cocosa på www.helseogkost.no bestilte begge typane og måtte betale 310 kr + frakt på dei. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#228 |
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Akershus
Alder: 58
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Tangoto..
![]() |
![]() |
#229 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Takk for det Pandora - det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt.. skal prøve å redusere soyamelkinntaket også..: )
![]() |
![]() |
#230 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Nå ble det stille her inne blant januarstarterne...
![]() |
![]() |
#231 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?jeg er her og har ikke tenkt å gi opp med det første! |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
Men husk at den har 6.5g i ett beger. Og den er alt for mager til å være ett komplett ketolysemåltid. Så spis halve boksen med fløte på
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#233 |
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 51
![]() ![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Hei jeg er her! På erstatningsbussen til jobb.. Fikk klart utslag stiks tirsd kveld (midt på), men i går kunne jeg ikke avgjøre om nøytral el førstb fargenyanse. Prøvde 2 ggr og likt.. Gikk opp til 84 de samme dagene, men ned 0,3 i morges.. Kan man gå ut av ketose ila bare 1 dag?? Spiste bla en halv hodekål m seterrømme, majones, sylteagurksaft og bittelitt dressing-saus til 'frokost' og lunsj på jobben. Er det feil?Kom hjem til mann på lavkarbo som hadde laget svinestek og wokgrønnsaker. Spiste masse svor!;-) prøvde cocosa i kaffen i går, luktet kokos på hele kontoret..har og den u smak, neste gang. Spiser en del babybel innimellom. Drikker MASSE vann! Synes d går litt sakte?? Har ik spist så mye egg, bacon og avocado og gresk salat som jeg gjorde i starten. Pga ikke hatt i kjølesk., men jo supergodt. Ja, dette var dagens status. Jobb nå og yoga i kveld:-)
![]() |
![]() |
#234 |
Juniormedlem
Hvor: Porsgrunn
Alder: 50
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Startet for 14 dager siden med ketolysekur. Er fortsatt optimist, men synes vekta går tregt nedover.Startet på 91,4 kg, ned 3,7 første uke og 1,2 uka etter.Det er kanskje normalt med stagnering? Har sagt til meg selv,at om jeg går ned 0,5 til 1 kg pr uke så burde det være bra? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#235 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Her, http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=121 og her, http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=124 finner du en del oppskrifter på vafler etc. Selv synes jeg de til Nannah er knallgode |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#236 |
Seniormedlem
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Heihei alle sammen! Jeg begynte også i januar. 4. januar, faktisk. Det var første dagen jeg hadde i praksis også. Går så fint atte.
![]() |
![]() |
#237 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Jeg er her ennå. Har ikke gitt opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Juniormedlem
Hvor: Porsgrunn
Alder: 50
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Takk for det.Synes nedgangen første uka var eksepsjonell.Da veide jeg meg hver dag etter det... Og det er ikke lurt! Til alle, vei dere toppen en dag i uka..Så slipper man å få en knekk av dårlig resultat...Jeg holdt på å få nervesammenbrudd av å se +0,5 fra en dag til en annen, men dagen etterpå var det -1,5.Reduksjonen i vekta vil som regel variere for hver dag |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
![]() |
![]() |
#239 |
Medlem
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 36
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Hei alle sammen! Jeg slenger meg på her jeg også! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
![]() |
![]() |
#240 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?I dag er det kryss i boka! I går hadde jeg gått ned 5 kg siden 1.jan Egentlig 7 siden maksvek, men 2 av de forsvant av seg selv før jeg rakk å begynne. Nå er det bare 8 kg igjen til målet er nådd! Jeg er så overrasket over at dette går så greit! Fortsetter dette like greit fremover lurer jeg på om jeg skal justere målvekten 3 kg til. For da er jeg helt perfekt i forhold til hva jeg egentlig ønsker. Turde ikke helt tro at dette skulle gå så fint så jeg tenkte at drøye 13 kg fikk være et greit mål. Nå lurer jeg litt på å justere meg til 16 kg ned. At jeg ikke har prøvd dette før! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Startet med Ketolyse, nå generelt vedlikehold og lavkarbo
![]() |
![]() |
#241 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Så kjekt med masse nytt om alle oss januarstarterne igjen!
![]() |
![]() |
#242 |
Juniormedlem
Alder: 60
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Jeg startet 4. januar og har til nå gått ned 5,5 kg, hurra! Det er absolutt mer enn forventet! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren
![]() |
![]() |
#243 |
Medlem
Hvor: Vest-Agder
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Min 21. dag i dag, går fremdeles strålende.
![]() |
![]() |
#244 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Idag har jeg prøvd to av oppskriftene her inne;
![]() |
![]() |
#245 |
Medlem
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 37
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?Hadde veiedag i dag, ble nokk en gang skuffet |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?hei bollemor! 4 kg første uka var jo helt vanvittig mye da! skjønner godt at det er kjipt når en da går opp en, og så står stille. men kanskje det er noe du gjør feil? får du i deg nok fett? det vet jeg mange har problem med. er ikke sikker på hvor mye som er nok heller for om du spør noen så sier de at det aldri blir nok fett. men har vel også lest en plass at 100-150 g fett er ok iløpet av en dag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Jeg kan og jeg vil!
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Kroppen er ingen maskin |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: 1
![]() |
![]() |
#248 |
Juniormedlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?8 pakker smør. Den tanken liker jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Det er ikke så vanskelig, egentlig!
![]() |
![]() |
#250 |
Medlem
![]() |
Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?tuuuusen takk kitt! |
![]() |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Handleliste til startere | K`s choice | Ketolysekuren | 93 | 10-09-11 16:23 |
November-startere | Linda Kristin | Ketolysekuren | 365 | 02-04-10 00:04 |
Noen andre oktober-startere her? | KattyM | Ketolysekuren | 262 | 01-03-10 20:37 |
September-startere! | Lillevoff | Ketolysekuren | 184 | 14-01-10 23:29 |
Januar 09 - ny start! | Peach | Mer enn 30 kg overvekt | 38 | 23-01-09 00:22 |