Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 26-01-10, 22:59   #301
bao79
Nytt Medlem

bao79 sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 46
bao79 er på en erverdig vei
Unhappy

Mister man muskelmasse og går opp i fettprosent på ketolyse kuren??

Hei!
Jeg er helt ny her på forumet og dette er første gang jeg skriver noe her.
Har lest mye både her og andre steder på nettet om ketose og ketolyse, og tenkte at dette kan virkelig være noe å forsøke for den "håpløse" kroppen min. Jeg har nemlig prøvd ALT for å klare å gå ned de siste 10-12 kiloene jeg ønsker å gå ned, men vekta står stille.
Jeg trener ganske mye, og liker det veldig godt. Men pga av en operasjon for en ukes tid siden kan jeg ikke trene så veldig mye nå. Jeg går forholdsvis sakte på elipse maskinen jeg har hjemme i 30-45 min hver dag.
Liker godt å trene styrke, men det må jeg vente ett par uker med før jeg kan begynne med etter operasjonen.
Forrige torsdag 21/1 begynte jeg på ketolysekuren. Kom fort i ketose ( bruker stix) og syns det faktisk går overraskende bra med maten mtp at jeg ikke kan spise de vanlige knekkebrødene mine til frokost og lunsj som jeg nesten alltid gjør ellers.
Har gått ned ca 2 kilo siden jeg begynte og er VELDIG fornøyd med det mtp hvor kort tid jeg har holdt på.
MEN....
Jeg har en vekt hjemme som viser fettprosent/muskel masse/vann innhold i kroppen/ metabolsk alder/hvile metabolisme osv osv... Jeg begynte å sjekke denne for 3 kvelder siden, fordi jeg er veldig redd for å gå ned i vekt, men da miste muskler og ikke fett. Det er jo ikke det vi vil!!!??
Derfor tenkte jeg at jeg skulle "teste ut" denne kuren, ved å bruke vekta i tillegg for å sjekke hvordan det går med fettprosenten, muskelmassen min etc da....
På to dager har jeg GÅTT NED 1,3 % i muskel masse og ØKT fettprosenten min med 1,4 % !! HJELP!!!
Dette er da vel ikke riktig når man er i ketose?!

Noen som har erfaring / vet endel om dette som kan hjelpe meg her?

Hilsen er veldig frustrert nybegynner som er litt redd for å fortsette på denne kuren nå!!

Gammel 27-01-10, 09:57   #302
Vanilia
Juniormedlem

Vanilia sin avatar

Hvor: Bærums Verk
Alder: 55
Vanilia er på en erverdig vei

Sv: Mister man muskelmasse og går opp i fettprosent på ketolyse kuren??

bao79 - Dette var skremmende! Det står iallefall i Skaldeman's bok at når man er i ketose brenner man FETT - ikke muskler! Jeg håper inderlig det stemmer! Skal på kontroll hos legen min 4. februar, og da veier jeg meg på en slik vekt som viser fettprosent og muskelmasse. Er veldig spent på resultatet!

Vanilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Skaldemans metode Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 09:59   #303
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Mister man muskelmasse og går opp i fettprosent på ketolyse kuren??

Opprinnelig lagt inn av bao79, her.

Hei!

MEN....
Jeg har en vekt hjemme som viser fettprosent/muskel masse/vann innhold i kroppen/ metabolsk alder/hvile metabolisme osv osv... Jeg begynte å sjekke denne for 3 kvelder siden, fordi jeg er veldig redd for å gå ned i vekt, men da miste muskler og ikke fett. Det er jo ikke det vi vil!!!??
Derfor tenkte jeg at jeg skulle "teste ut" denne kuren, ved å bruke vekta i tillegg for å sjekke hvordan det går med fettprosenten, muskelmassen min etc da....
På to dager har jeg GÅTT NED 1,3 % i muskel masse og ØKT fettprosenten min med 1,4 % !! HJELP!!!
Dette er da vel ikke riktig når man er i ketose?!

Noen som har erfaring / vet endel om dette som kan hjelpe meg her?

Hilsen er veldig frustrert nybegynner som er litt redd for å fortsette på denne kuren nå!!

Kan ikke med min beste vilje forstå hvordan kroppen skal klare å kvitte seg med såpass mye muskelmasse og øke fettprosenten tilsvarende i løpet av TO dager.... Kan da ikke være fysisk mulig?
Finner kanskje noen svar her? http://forum.lavkarbo.no/showthread....og+fettprosent

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 17:13   #304
kveita
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: langt i nord :)
kveita er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hurra, Hurra!!
Deilig å være på ketolyse kur, og det går så bra som jeg har lest og hort om!! Var veldig spent, men tenkte det er verdt og prøve - og det virker!!
Jeg har holdt på siden 4 januar, med en kjempesprekk på sist torsdag, men henta meg inn igjen og godt er det. Jeg måler aldri m stics, men følger ellers alle råd. Jeg sku ikke veie meg før mandag men måtte årøve i dag, da jeg følte meg "så tynn".. hehe :d
Og jeg har gått ned 4 kg, enda jeg gikk litt opp med den sprekken + at jeg har pms..! kjempefornøyd....
Kanskje jeg for en gang skyld i livet klarer å gå ned ALT jeg vil, og forhåpentligvis bli der..!!??

kveita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ala`hexeberg :) Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 17:35   #305
Cristiano07
Juniormedlem

Hvor: Porsgrunn
Alder: 50
Cristiano07 er på en erverdig vei

Veiedag i dag.. 3 uker siden start.
Første uke -3,7
Andre uke -1,2
Tredje uke-1,0
Totalt 5,9 Startet på 91,4 og er nå på 85,5.Bestemt meg for å kutte ut den daglige veiingen og er fornøyd hvis jeg går ned fra 1/2kg til 1kg i uka.
Var på Harrytur i går.Holdt på bli fortvila da jeg pluselig var skrubbsulten..Hva kunne jeg få tak i?
Ble en halv Cæsarsalat på MC`Donalds, det var kjedelig salat..
Kunne jeg kjøpt et par cheeseburgere og hivd brødet??

Cristiano07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 20:49   #306
Pandora
Seniormedlem

Pandora sin avatar

Hvor: Akershus
Pandora er på en erverdig vei

Endelig ferdig med pms! (5 dager forsinket..men idag fikk jeg endelig mens) Måtte lage meg Nannahs gode vafler med cc og noen friske bringebær som litt trøst idag, men det er jo lov

Tror nok jeg tåler litt karber og fortsatt går ned (ihvertfal oppimot 30/dg), hvis jeg trener bra og holder meg aktiv. Veiedag fredag, så får jeg se om den følelsen er riktig.

Har ellers gitt meg litt med de sticksene for ketosemåling. Står så mye her inne om at det ikke er en nødvendig sammenheng mellom utslag på den og vektnedgang...også ble det litt pes å huske på hele tiden Slutt på evig matsug/søthunger er vel beste indikasjon på at dietten funker.

Gammel 28-01-10, 08:14   #307
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Cristiano07, her.

Var på Harrytur i går.Holdt på bli fortvila da jeg pluselig var skrubbsulten..Hva kunne jeg få tak i?
Ble en halv Cæsarsalat på MC`Donalds, det var kjedelig salat..
Kunne jeg kjøpt et par cheeseburgere og hivd brødet??

Var du på Nordby?
MAX har faktisk lavkarboburgere hvor du får hamburgeren i salatblad i stede for brød!

Men jada, du kunne ha kjøpt cheeseburgere og kastet brødet, eller pølse i papir eller gått i en ferskvaredisk og kjøpt noe kylling eller kjøtt feks.
Alt for å unngå å kaste seg over et eller annet man så absolutt ikke skal ha!

Gammel 28-01-10, 08:15   #308
Bollemor
Medlem

Bollemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 37
Bollemor er på en erverdig vei

Hei alle der ute

Da har jeg nettopp "småkranglet" litt med en vennine angående ketolysekuren.
Vi har ikke akkurat samme tanker angående dette, og kjenne jeg jeg vart litt iritert angående praten. Alt jeg sier posetivt om dette.. drar hun på måte ned!
Hun går siste året som sykepleierstundet vel og merke!!!
Alt jeg sa om det, var negativt og feil på en måte i følge hun. Så jeg prøvde å sende noen linker der det står om det, og som leger har skrevet osv. Men da fikk jeg høre at det var useriøse artikler.
Det hun mener er at det er KUN sunt kosthold og trening som må til, og at jeg kutte ned på fette i stede for å gå opp.
Og hun har å en mening om at det er alt for mange som ikke er fornøyd, pga av bivirkninger som ingen nevner i de artiklene jeg sendte til henne.
Hun hadde til å med lyst til å endre barchelor oppgaven sin for å motbevise meg at jeg tar feil!!!!!
Ikke særlig motiverende å høre altså.. ingen klapp på skuldren om å gå vidre vertfall!
Men jeg skal motbevise henne.. IKKE sant?
Forresten, hva mener derre om dette?
Noen bivirkningen som gjør at dere ikke er fornøyd osv?
Har derre noen linker som jeg kan trykke tilbake mot henne???

hilsen meg.

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 09:51   #309
Erika
Juniormedlem

Erika sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Erika er på en erverdig vei

Jeg er litt usikker på hva hun er uenig i, om kuren virker eller om hun mener den er feil måte å gå ned på. Jeg vet jo at kuren virker for meg, ved at jeg føler meg bedre og aldri gått så mye ned i vekt på andre kurer. Det kan hun argumentere så mye hun vil i mot.

Ellers tror jeg at denne uken ikke vil gi de store resultater (men det kommer seg sikkert), snikveide meg i dag, og jeg har gått opp fra forrige uke. Har ikke gjort så mye annerledes, kan ha blitt for mye nøtter, og må redusere inntaket. Får se i morgen på offisiell veiedag. Det går helt greit å følge kostholdet, har vært ute med jobben (spiste kyllingsalat og scampi), besøk hos venninne som serverte nystekte boller (!!) og jeg knasket litt nøtter, og takket nei til pizza som var bestilt. I motsetning til forrige gang jeg gikk på kuren, så sier jeg nå at jeg går på den. Så får de heller synes det er en rar kur... Mange tror jo ikke på at man kan spise det vi kan og fremdeles gå ned. Sees i morgen til veiing...

Erika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-01-10, 10:11   #310
Ledestjerne
Juniormedlem

Hvor: Vestlandet
Ledestjerne er på en erverdig vei

Hei hei! Eg starta og i januar - 5. januar. Kjekt å ha fleire å "prate" med som er i samme situasjon.

Eg gjekk ned 4,2 kg. første veka, så trudde eg vel at eg kunne eta litt forskjellig av det som står i oppskrifter her inne, og gjekk litt opp igjen. Men i dag viste vekta -5 kg. Eg er fremdeles på ei vekt som eg har hatt i svært lang tid, og trur liksom ikkje heilt på vektnedgangen før eg går forbi dette. Har variert mellom 116 og 120 i mange år, så når eg bikker under 116, då er det liksom på "ekte". Ein får ein del sånne forestillingar, det sitte i psyken. Men ellers er eg svært fornøgd. Er sjelden irritabel og svolten, det er bra.

Får 2 kg rockering i posten i dag, sånn som er ruglete inni. Er det andre som har erfaring med det? Ellers skal eg begynne å gå tur igjen. Var flink før, men no har eg hatt mange late måneder...

Lykke til alle sammen! Gleder meg til ein slankere versjon av meg sjølv utover våren og sommaren!!

Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 08:12   #311
Erika
Juniormedlem

Erika sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Erika er på en erverdig vei

Ja, da... Veiedag i dag, og som fryktet, var vektens tall ikke helt der den skulle. Jeg har gått opp 1 kilo fra forrige fredag... Vel, skal prøve å kutte nøtter, har ellers ikke gjort noen endringer fra de forrige ukene. Det kan være at cocosa-inntaket gjør noe, men her er det bare å brette opp armene og fortsette!

Erika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 08:18   #312
Ledestjerne
Juniormedlem

Hvor: Vestlandet
Ledestjerne er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Erika, her.

Det kan være at cocosa-inntaket gjør noe, men her er det bare å brette opp armene og fortsette!

Meiner du at det er større eller mindre inntak av cocosa som har stoppa nedgang? Er cocosa kokosfett på glass? Tenkte å kjøpe det i dag

Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 09:37   #313
Pandora
Seniormedlem

Pandora sin avatar

Hvor: Akershus
Pandora er på en erverdig vei

Veiedag Grrrrrr...opp 400g fra sist uke!!

Regner med det var sprekk lørdag kombinert med mens....

Får bare stå på videre og ikke gi opp - er jo tross alt -4,6 siden 4. januar, det er ikke så ille

Gammel 29-01-10, 13:07   #314
frifuggel
Seniormedlem

frifuggel sin avatar

Hvor: Østlandet
Alder: 61
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Erika, her.

Ja, da... Veiedag i dag, og som fryktet, var vektens tall ikke helt der den skulle. Jeg har gått opp 1 kilo fra forrige fredag... Vel, skal prøve å kutte nøtter, har ellers ikke gjort noen endringer fra de forrige ukene. Det kan være at cocosa-inntaket gjør noe, men her er det bare å brette opp armene og fortsette!

Nøtter kan det være en fordel å kutte ut, flere som ikke "tåler" å spise det. Cocosa'en er verdt å prioritere

Gammel 29-01-10, 13:24   #315
Lizza
Juniormedlem

Lizza sin avatar

Lizza er på en erverdig vei

Veiedag i dag og ett kilo ned siste uke. 5 tilsammen siden 4. januar. Kjempefornøyd

Lizza er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 14:34   #316
Vanilia
Juniormedlem

Vanilia sin avatar

3 uker på diett og ned 5,3 kg. Er kjempefornøyd! Gikk ned veldig mye den første uka, deretter har jeg gått ned ca 100 gram om dagen. Fortsetter det i dette tempoet skal jeg være nede i 75 kg til sommerferien og DET kan jeg leve med :-)

Vanilia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - Skaldemans metode Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 17:56   #317
mandarin
Nytt Medlem

Hvor: Oslo
mandarin er på en erverdig vei

Hei!

Det er tydeligvis ikke bare jeg som er "nyfrelst" og på ketolysekuren! Rett etter nyttår hadde jeg en lang prat med en kamerat som har holdt på med først lavkarbo- og så ketolysekuren i ganske mange kilo - og tenkte at DETTE kan jeg også klare!

Så de første to ukene i januar brukte jeg til å trappe ned på karbohydratene - og prøve å se om jeg kunne "klare meg" uten brød, ris, pasta og alt det der. Ettersom det gikk så bra, satt jeg skikkelig i gang mandag 18. januar. Det er ikke så veldig lenge siden, men jeg føler at det går veldig greit hittil!

Har funnet en artig App til iPhone som hjelper meg å telle både proteiner, karbohydrater, fett og kcal - slik at jeg sørger for å få i meg ganske riktige mengder av alt. Appen heter "Shape Up!" og er gratis - jeg synes i alle fall det er veldig greit å ha en sånn til å hjelpe meg, så jeg slipper å regne ut alt mulig rart!

Har lagt meg på et nivå hvor jeg spiser rundt 80-90 gram proteiner, 80-90 gram fett og under 15 gram karbohydrater til dagen. Har ikke turt å prøve ketostixen enda, men har dem stående i hylla - sammen med de tre forskjellige pilletypene anbefalt i "Slank med ketolysekuren" av Torkil Andersen. Neste uke skal jeg nok tørre å prøve stixen, tenker jeg!

Men - jeg har et spørsmål til dere litt mer "garva" ketolyseslankerne. Jeg har lest side (og tråd) opp og ned for å finne ut om det er SKADELIG for kroppen på noe vis å trene hardt / lenge på ketolysekuren.

Jeg var ute på en 2,5 timer lang skitur i dag og brukte ifølge pulsklokka mi rundt 1500 kcal. Jeg spiste 3 egg og 70 gram bacon til frokost - og 15 mandler underveis. Synes turen gikk kjempefint - og føler meg frisk og rask etter turen også.

MEN jeg vil jo ikke at det skal skade meg eller kroppen min på noe vis... Er det noen som vet?

mandarin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 23:33   #318
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mandarin, her.

Hei!

Men - jeg har et spørsmål til dere litt mer "garva" ketolyseslankerne. Jeg har lest side (og tråd) opp og ned for å finne ut om det er SKADELIG for kroppen på noe vis å trene hardt / lenge på ketolysekuren.

Jeg var ute på en 2,5 timer lang skitur i dag og brukte ifølge pulsklokka mi rundt 1500 kcal. Jeg spiste 3 egg og 70 gram bacon til frokost - og 15 mandler underveis. Synes turen gikk kjempefint - og føler meg frisk og rask etter turen også.

MEN jeg vil jo ikke at det skal skade meg eller kroppen min på noe vis... Er det noen som vet?

Her kan du lese litt om dette med ketolyse/lavkarbo og trening fra en som driver med det!

Gammel 30-01-10, 08:12   #319
Vanilia
Juniormedlem

Vanilia sin avatar

Jeg VET at man ikke skal veie seg hver dag, men gjør det likevel. Og vektnålen viser stort sett alltid 100 gram ned fra dagen før. Men i dag viste den 600 gram ned! Hurra, jeg er så glad! Hadde som delmål å gå ned 6 kg til første kontrolltime hos legen torsdag 4 februar, og da er jeg jo nesten helt i mål allerede!

Gammel 31-01-10, 08:58   #320
Vanilia
Juniormedlem

Vanilia sin avatar

Jeg måtte på vekta i dag også, bare for å sjekke om vekttapet fra i går var tilfeldig og forbigående, og da hadde jeg gått ned ytterligere 800 gram! Hallo? Nesten 1,5 kg på 2 dager! Og jeg har spist akkurat som før og drukket masse vann. Kanskje ikke i går, da drakk jeg mest hvitvin.. hehe.. Totalt har jeg nå gått ned 6,7 kg siden 7. januar. Det er jo helt fantastisk - aldri opplevd noe lignende! Og i dag får jeg nøklene til min nye leilighet etter over 3 måneders venting. Hurra så glad jeg er :-)

Gammel 31-01-10, 10:22   #321
Maysan81
Juniormedlem

Maysan81 sin avatar

Hvor: Stavanger
Maysan81 er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Vanilia, her.

Jeg måtte på vekta i dag også, bare for å sjekke om vekttapet fra i går var tilfeldig og forbigående, og da hadde jeg gått ned ytterligere 800 gram! Hallo? Nesten 1,5 kg på 2 dager! Og jeg har spist akkurat som før og drukket masse vann. Kanskje ikke i går, da drakk jeg mest hvitvin.. hehe.. Totalt har jeg nå gått ned 6,7 kg siden 7. januar. Det er jo helt fantastisk - aldri opplevd noe lignende! Og i dag får jeg nøklene til min nye leilighet etter over 3 måneders venting. Hurra så glad jeg er :-)

SÅ VANNVITTIG BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg har lest ett sted at man dagen etter en kveld med alkohol som regel har gått ned litt. hmmm....får en til å lure på om man skal ha alkohol hver dag?? haha

Maysan81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 10:56   #322
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maysan81, her.

SÅ VANNVITTIG BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg tror jeg har lest ett sted at man dagen etter en kveld med alkohol som regel har gått ned litt. hmmm....får en til å lure på om man skal ha alkohol hver dag?? haha

Det er nok helt motsatt Kroppen prioriterer å bryte ned alkoholen før fettet, så litt alkohol hver dag blir big problems uten særlig vinning

Gammel 31-01-10, 11:22   #323
Maysan81
Juniormedlem

Maysan81 sin avatar

Hvor: Stavanger
Maysan81 er på en erverdig vei

veit at det ikke er noe å satse på det der altså
MEN det er mange som opplever å gå ned litt etter en kveld med alkohol. Det som igjen er litt dumt, er at det man har gått ned kommer på igjen i løpet av dagen. Jeg tror kanskje grunnen til at mange går ned litt, er fordi man går så utrolig mye mer på do en vanlig.

Maysan81 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 11:26   #324
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Maysan81, her.

veit at det ikke er noe å satse på det der altså
MEN det er mange som opplever å gå ned litt etter en kveld med alkohol. Det som igjen er litt dumt, er at det man har gått ned kommer på igjen i løpet av dagen. Jeg tror kanskje grunnen til at mange går ned litt, er fordi man går så utrolig mye mer på do en vanlig.

Tror faktisk ikke jeg har hørt om noen som går ned etter en vinkveld, men det er nok et bevis på at vi fungerer ulikt og tåler ting ulikt
Jeg for min del får plussvekt i 2-4 dager etter vin-inntak

Gammel 31-01-10, 11:43   #325
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

Tror faktisk ikke jeg har hørt om noen som går ned etter en vinkveld, men det er nok et bevis på at vi fungerer ulikt og tåler ting ulikt
Jeg for min del får plussvekt i 2-4 dager etter vin-inntak

Jeg gikk faktisk ned FEM kg i sommer, etter en kveld med mye vin og lenge siden sist... Med min vanlige nedgang skjønte jeg at noe var ravende gal, og det viste seg å være ekstremt vesketap. De var tilbake med et par venner inne kvelden kom... Men ganske sært å gå ned 5kg og opp igjen nesten 7 på under 24t!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Handleliste til startere K`s choice Ketolysekuren 93 10-09-11 16:23
November-startere Linda Kristin Ketolysekuren 365 02-04-10 00:04
Noen andre oktober-startere her? KattyM Ketolysekuren 262 01-03-10 20:37
September-startere! Lillevoff Ketolysekuren 184 14-01-10 23:29
Januar 09 - ny start! Peach Mer enn 30 kg overvekt 38 23-01-09 00:22

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.