Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Fiberrik

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 03-02-10, 00:12   #1
nurket
Nytt Medlem

Medlem siden: May 2008
Alder: 39
nurket er på en erverdig vei

Fiberrik

Er det noen som spiser dette knekkebrødet? Har jeg regnet feil eller er det bare 0,8 kh per knekkebrød? dvs 3,2 kh og 2,5 g fiber som man trekker i fra? jeg spiser en del av dette og er i ketose, men finnes det noen ulemper ved det? syntes bare at det er nesten for godt til å være sant

nurket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 00:32   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fiberrik

Jeg spiser det i blant som nødmat, men nå går ikke jeg på ketolyse, og jeg ville ikke spist så mye av det. Det er jo ikke særlig mettende. Så jeg for min del lasser på det med tjukke lag med smør og pålegg og majo.
Kostfiber er alt trukket fra på næringsinnholdet på alle norske matvarer, så det er fortsatt 3,2 gram kh, og det må du regne med i ditt daglige inntak.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 08:47   #3
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Hei
Jeg spiser normalt ikke frokost. Men har begyndt å spise en slik fiberrik -solsikke - til frokost. Er man på ketolysekuren er det korrekt med godt med smør, skinke, majones og litt tomat eller fet ost og litt paprika.
1-2 ss Tran og så en god kopp kaffe, da er jeg i gang med en ny dag.
Og regn med de 3.2 gram KH!
Ha en fin dag
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 09:46   #4
Kremtoppen
Medlem

Kremtoppen sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vest-Agder
Kremtoppen er på en erverdig vei

Hva med Fiberpluss, da?

Å-åååå! Jeg har regna feil jeg da ?
På pakken står det 5g karber og 2,5g kostfiber pr. skive. Jeg har trukket dette fra og kalkulert med 2,5g karber pr skive. Men da er dette feil . Jeg har brukt disse som "krisemat" når jeg har hatt begrensede muligheter. Jeg bør nok gå over til Fiberrik eller aller helst bake knekkebrødene mine selv, det finnes jo så mange fabtastiske oppskrifter her inne.

Kremtoppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP/maks 60 karber Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 09:53   #5
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva med Fiberpluss, da?

Opprinnelig lagt inn av Kremtoppen, her.

Å-åååå! Jeg har regna feil jeg da ?
På pakken står det 5g karber og 2,5g kostfiber pr. skive. Jeg har trukket dette fra og kalkulert med 2,5g karber pr skive. Men da er dette feil . Jeg har brukt disse som "krisemat" når jeg har hatt begrensede muligheter. Jeg bør nok gå over til Fiberrik eller aller helst bake knekkebrødene mine selv, det finnes jo så mange fabtastiske oppskrifter her inne.

På norske varer er allerede kostfiber trukket fra

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:12   #6
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Jes spiser to fiberrik og to kokte egg til frokost.. Gjør underverker det! Og masse majones og smør da...

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fiberrik Kanutten Spørsmål og svar 3 23-11-10 21:07
Fiberrik Elinengelen Lavkarbo generelt 16 30-09-09 12:36
Fiberrik? annann Ketolysekuren 5 14-02-08 21:19
Fiberrik? Viviann Spørsmål og svar 3 30-09-06 20:22
fiberrik,,, ayliah Induksjonen 9 16-11-05 08:22

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.