Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Alt smaker rart - er jeg i ketose?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-02-10, 11:00   #1
Mamsen
Juniormedlem
 
Mamsen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2004
Hvor: Fredikstad
Alder: 44
Innlegg: 38
Mamsen er på en erverdig vei

Alt smaker rart - er jeg i ketose?

Jeg holder meg ganske greit til lavkarbo, med driver ingen direkte diett. Jeg legger inn hva jeg spiser på "GI-viktkoll" og ser at jeg har ligget under anbefalt karboinntak denne uka. De siste dagene har jeg hatt en veldig rar smak i munnen, litt bitter kanskje.. Kan det være ketose som har slått inn?

__________________
Mamsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lav GI Svar med sitat
Gammel 03-02-10, 11:28   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Alt smaker rart - er jeg i ketose?

Det er godt mulig, spørs hvor lavt du ligger på karbsene

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 16-02-10, 19:55   #3
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Alt smaker rart - er jeg i ketose?

Opprinnelig lagt inn av Mamsen, her.

Jeg holder meg ganske greit til lavkarbo, med driver ingen direkte diett. Jeg legger inn hva jeg spiser på "GI-viktkoll" og ser at jeg har ligget under anbefalt karboinntak denne uka. De siste dagene har jeg hatt en veldig rar smak i munnen, litt bitter kanskje.. Kan det være ketose som har slått inn?

Hei!

Jeg har og en rar,bitter,syrlig smak i munnen.. Synes det er veldig ubehagelig..! Håper det blir borte.. Ingenting smaker godt!

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Avokado - hva smaker det? Chiquita Spørsmål om matvarer og oppskrifter 13 06-01-10 17:02
Hva smaker godt? rIa Eurodiett 9 12-04-09 19:00
Så rart! Jeg kommer ikke inn i ketose igjen Gracella Ketolysekuren 10 30-06-08 20:20
En brøderstatning som smaker godt! MokkMokk Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 18-03-08 22:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no