Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > South Beach

Noen som starter i disse dager?

South Beach - Legens diett

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 02-02-10, 19:04   #176
Smakfull
Medlem

Smakfull sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Smakfull er på en erverdig vei

Sv: Noen som starter i disse dager?

Jepp, har en bror som bor hos meg og samboeren i helgene, men han spiser nå det han får servert. Han har i det siste klagd på at han er sulten, så vet ikke helt om jeg skal kjøpe et grovt brød og ha i fryseren han kan ta av? Middag går greit, men resten av dagene syns han er litt tunge :P

Inn i den fjerde uken med dette kostholdet og det går flott, men merker at jeg har pms. Har så forferdelig lyst på søtsaker, så i kveld skal jeg lage meg (http://www.drlindbergs.no/Bakte+eple...s.9UFRnOZr.ips) bakte epler og pærer med enkel vaniljesaus og kakao til. Håper det blir godt

har lyst til å prøve meg på en nøttekake snart, men vet ikke helt hvilken.

Gammel 04-02-10, 08:22   #177
anette76
Medlem

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 49
anette76 er på en erverdig vei

Nå er jeg straks ferdig med uke 5 av South Beach dietten og jeg synes det går velødig fint . Har vel kommet inn i en rutine som gjør at dagene går litt mer av seg selv nå om dagen.
I går ble det eggerøre og skinke til frokost, laks med blomkålmos til middag og osteknekkis til kvelds. Enkelt og greit .
Var på trening igjen i går, ny x-fit time! Den er helt utrolig effektiv.
De av dere som ikke har prøvd den bør absolutt gjøre det..
I går la jeg på mer vekter på ett par av øvelsene også..Deilig når man merker fremgang.

I morgen er det ny veiedag. Spent. Håper jeg fortsatt går ned..

Pms er ikke lett å håndtere , det er jeg enig med deg i Smakfull. Jeg hadde min uke forrige uke og jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå, men må si jeg ble gledelig overrasekt! Det gikk fint!! Jeg spiste litt mørk sjokolade i helgen og det tok knekken på søtsuget. Spiste litt bær til frokost i helgen også... Deilig å få litt frukt og bær!

Ha en flott dag!

Snart helg folkens..

anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 09:58   #178
Smakfull
Medlem

Smakfull sin avatar

Veiedag i dag, ingen nedgang. Men gikk ned en cm på midje og en på navle så er meget fornøyd

Kroppen har nok tatt opp vann til uken som kommer, så håper jeg får veid meg ordentlig neste torsdag.

Merker søtsuget er helt forferdelig på kveldene for tiden, men er bare å holde seg opptatt så går det bra.

Gammel 05-02-10, 08:27   #179
anette76
Medlem

Endelig fredag.
Deilig med helg.. Fredag og veiedag.. Ned 400 gram denne uken
Veldig fornøyd med resultatet . Totalt 7 kg!!!
Det er mange smørpakker det

God helg alle sammen.

Gammel 05-02-10, 11:49   #180
Smakfull
Medlem

Smakfull sin avatar

Gratulerer! Er jo et stråååålende resultat. Skulle ønske min kropp kunne begynne fettforbrenningen snart Men nå spiser og koser meg, så er ingen hastverk.

Var innom lowcarbfriends.com som har et stort SB-underforum. Der ble det snakk om antall karbohydrater og mange av de hadde et inntak på rundt 150-200 g hver dag?

I dag skal jeg spise fullkornsspaghetti så får nok i meg rundt 80-90 karbohydrater i dag, men jeg tror ikke jeg får i meg noe særlig mer enn 60-70 til vanlig (om så mye engang)

Jeg synes et daglig inntak på rundt 150 g er ganske mye? Men er mye bønner/kikerter og lignende av oppskrifter på forumet. Men 150 g kunne jo fint ha vært det gamle kostholdet mitt (Spiste jo bare wasa husman knekkebrød) :P minus sjokolade og slikt selvfølgelig.

Gammel 07-02-10, 11:39   #181
anette76
Medlem

Herlige søndag
Sol fra en skyfri blå himmel , silkeføret i skisporet og fri!!!
Hadde vært deilig å ta en tur på ski men istedenfor skal jeg utfordre skjebnen og dra i bursdagsselskap til min"nevø"...
Er veldig spent på hvordan det skal gå ja...Blir bare mat jeg ikke kan spise så det får bli ett par kopper kaffe , litt frukt og to små biter mørk sjokolade . Det blir nok en fin søndag uansett..

Ha en strålende søndag...

Er spent på hvordan det har gått med deg i London Victory.....

Gammel 07-02-10, 13:42   #182
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Alder: 48
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Hei hei!!

Gratulerer med nedgang i vekt og cm dere! Flinkingene!!
Ja, her går det opp og ned..sorgen var jo enorm da jeg kom hjem gikk på vekten fredag og hadde ikke gått ned nei, ikke stått stille heller, men gått opp! OPP! Ikke mindre enn 1.7 kg!!! WHAT??!!?? Jeg som har slitt meg opp hver morgen mellom 6 og 7 og tråla tredemølla ca en time hver eneste dag...blææh! Men i det store og det hele er jeg fornøyd med innsatsen, jeg spiste maten man fikk de dagene man ikke hadde valget, (som lunchen et par av dagene) men når vi var ute bestilte jeg bort ris og ba om grønnsaker etc, hadde desert en dag, og det ble en øl, så det kunne jo vært verre da.. MEN jeg veide meg i dag, og hva har skjedd?? Ned til vekt før avreise og minus 1.8 til!! Wohoooo! Jeg lurer nok meg selv litt nå, jeg var jo en aldri så liten tur på rødvinsfylla i går med ost og kjeks. (Ikke en eneste lavkarbo kjeks, men desto fler av de vanlige. )og bursdag til pappa tidligere på dagen hvor jeg virkelig røyk på brownies smellen, så jeg er nok dehydrert, og det er grunnen til nedgangen. Men jeg setter det i ticker uansett jeg for og motiverer meg til og ikke ryke på det fristende dagen derpå junk kjøret. Mulig den må justeres opp neste veiing, men det tar vi da. Får heller bli noen strafferunder på ski denne uka.
Ha en flott søndag, for et fantastisk vær! Synd det blir bare sofatjeneste her i dag!

Nå varmer jeg tacogryte til brunch...

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 17:08   #183
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Oppdatering:
Det gikk ikke så fint i dag og holde seg unna junkfristelsene.. Jaja, jeg gidder ikke tenke på det i dag jeg. Satser på nytt i morgen med streng fase 1 for og rydde opp litt i systemet etter tur og kose helg..

Nå tusler jeg meg en tur for og hente bilen..

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 17:24   #184
anette76
Medlem

Høres ut som du har hatt en fin tur til London . og en fin tur på rødvinsfylla i går.
Jeg var på rødvinsfylla på fredag.. he he
Det var veldig deilig.. Men dagen i går ble desto slappere. Bursdagsfeiringen i dag gikk også greit ble litt mer enn to små biter sjokolade men det går nok bra.
Middag i dag ble kalkunbryst med ovnsbakte grønnsaker... mmmm ganske godt i grunn.
Skal snart trekke på meg litt utetøy og gå en tur i frisk luft. Det føler jeg kroppen trenger nå .

Ha en fin kveld

Gammel 07-02-10, 21:48   #185
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Så flink du var i bursdag da!
Jeg kjenner jeg setter stor pris på at denne dagen snart er ferdig og jeg kan legge meg og lese litt. Det begynte jo så bra med friskt mot, vekt ned og sunn frokost...men jaggu har det utviklet seg i gal retning ja! Herregud jeg har spist godteri for et helt år føler jeg...Og middag, joda det var like greit rester av lasagne jeg fant i fryseren og HVITLØKSBAGUETTE! Bra innsats, poengene strømmer på! Jajajaja..shit happens, og denne helgen har forsåvidt vært med i regnskapet, har gledet meg så utrolig masse så litt løse tøyler får være greit!
Har hvertfall gått meg en liten tur på 40 min da....
I morgen blir det ski igjen!
Omelett er laget klar til frokost.
Laks og salat klart til lunch.
Middag blir enten torsk eller et eller annet med kylling. Har kjøpt sånne løvtynne kyllingfileter..spennende, men jeg glemte at jeg er dritlei kylling! Haha! Da tenker jeg man er tilbake i sporet igjen jeg. Gleder meg!

Gammel 08-02-10, 08:26   #186
anette76
Medlem

Jeg tror du gjør rett i å starte med blanke ark igjen i dag ja..
En sånn helg kan gjøre underverker på motivasjonen for å fortsette da.
Noen smeller i ny og ne må vi vel regne med da...he he Vi er jo tross alt bare mennesker.

Jeg spiste som sagt litt for mye i helgen jeg også , men ikke veldig. Følte vel at jeg fortjente litt ekstra.. he he..God rødvin altså.

I går gikk jeg en en tur på ca 1 time i kulda , med det resultat at jeg har fått urinveisinfeksjon i dag...Æsj!!!! Verste jeg vet!!
Satser på at det går raskt over for jeg kunne tenke meg en spinningtime i ettermiddag..

Ha en flott mandag i solskinnet.

Gammel 08-02-10, 09:41   #187
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Ja da var det mandag og ny start!
Har startet dagen med og gå 18 min til jobb. (Jada, går med stoppeklokke..hehe) og spist omelett med skinke og purre til frokost. Jobber meg nedover i vannflaska og skal snart gå og lage litt te tenker jeg. Godt og være igang igjen, og det er jo et bra tegn at etter en slik helg man ikke bare vil fortsette i samme bane, men at man derimot gleder seg til og sette igang igjen. Man føler seg jo så mye mye bedre. Følelsen av bukser som ikke graver seg inn i magen lenger er FAAANTAASTISK!!!!!

Men man må jo unne seg litt kos innimellom også, og enig med du, det var GODT med rødvin igjen!

Kjpt med urinveisinfeksjon da, der er noe DRITT! Håper det går over fort...drikk masse masse vann! Også har jeg hørt at man skal drikke masse appelsinjuice pga syren. Det er jo ikke akkurat sunt på denne kuren, men om det kan fjerne det fortere er jo det veldig bra da. Men hvertfal helle innpå masse masse vann.

Gammel 08-02-10, 11:14   #188
Smakfull
Medlem

Smakfull sin avatar

Hehe.. Ja, er lov å gå på en smell av og til. Er bare å komme kjapt tilbake i rutinene igjen

På southbeach.no står det at popcorn er lov i fase 2 og også banan, så jeg spiste litt av det i helgen (og mye pepsi max), og det ser ut som vekta liker det, for har gått ned 600 g siden sist og har enda ikke blitt kvitt mensen.. Så jeg koser meg med mye sukkerfri godis og popcorn og brus på lørdagene fremover tror jeg Skal prøve å lage fedonmarsipan og lignende i helgene med god samvittighet.

For en ting er at man blir kvitt søtsuget, men jeg tenker HELE tiden på godis. Har ikke lyst på, men driver og sukker over hvor lenge det blir til neste gang, så nå er lørdagene min kosedag.

Men denne uken får vi et lite besøk av svigermor og hun vil spise middag med oss. Og jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre da for verken jeg eller kjæresten har så stort behov for å slanke oss (men jeg har endel magefett), men kjæresten har en bmi på 20-21 nå og bruker egentlig denne kuren for deffing så ja.. Føler at det blir så feil å si at vi "slanker" oss.. Men tror jeg skal spørre om vi kan unngå en middag med raske karbohydrater for det prøver vi å kutte ut.

Gammel 08-02-10, 21:40   #189
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Hehe...sant, og jeg er ganske klar over at dette ble nok ikke den siste smellen! Er noe med at man skal leve også da, og litt festligheter innimellom må man ha! Og da er naturlig følgen at dagen etterpå kan bli litt vanskelig..hvertfall for meg..hehe..Man kan jo styre det litt med litt planlegging også da, hadde jeg feks hatt litt mer tacoting i går skulle det gått så mye bedre..

Jeg også tenker utrolig mye på godteri, skulle godt ønske det kunne gi seg, men alikevel er det lissom ikke noe problem lenger og holde seg unna heller. I dag var frukten på jobben et større problem, var noen plommer der som så helt nydelige. Men nå får jeg ta denne uken litt strengt. Jeg laget knekkebrød i dag da..tror dere det var dumt? Siden jeg skal stramme inn litt mener jeg? Det er jo ikke noe skummelt i de da, solsikker, kruskakli, linfrø, sesamfrø og fiberhusk. Jeg bare hadde et veldig behov for litt frkostalternativ. Og om man holder det til det, burde det gå fint. Ønsker meg litt mer fiber også..

Jaja, sånn har dagen vært:
Frokost: Omelett
Lunch: Laks m philadelphia og salat
Mellom: Litt mer omelett
Middag: Laks m phil og brokkoli + smugprøve et knekkebrød. NAM men litt mye stekt.
Trim: 20 min hver vei til jobb.
Ski 1.17 minutter - 3 runder i lysløypa.

Nå trenger jeg et kokt egg så jeg ikke legger meg helt sulten..
Og jeg er fortsatt helt ubrukelig på mellommåltidene!!!

Gammel 08-02-10, 21:42   #190
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Når det gjelder middag med svigermor ville jeg absolutt sagt at man kuttet ut raske karbohydrater ja..og du kan jo passe på og ha masse brokkoli etc, da kan man jo lage ris etc til de andre og ikke ta det selv om man har mat det er "naturlig" til...så blir det ikke noe oppstyr. Lykke til hvertfall!

Gammel 09-02-10, 08:32   #191
anette76
Medlem

Tirsdag og veldig kaldt . I dag tror jeg kanskje jeg var litt ekstra trøtt. Mannen hadde reist tidlig til Oslo i møter men laget omelett som sto klar på ovnen da jeg sto opp . Lurer på om han prøver å få seg plusspoeng.. he he..
Jeg skulle iallefall levere begge barna i dag , så sønnen min var med og leverte søstra i barnehagen, på vei til jobb setter jeg han av på en bussholdeplass ved siden av skolen...iallefall hvis jeg husker det da...noe jeg da ikke gjorde i dag..Jeg hørte plutselig en stemme i baksete som sa ehhh mamma bussholdeplassen..
Ja ja.. sånn kan det gå når man lever i en egen verden .

Urinveisinfeksjonen er iallefall på hell , takket være tranebærkapsler!! Hurra! I går ble det intervaller på tredemølla , i dag blir det en spinningtime , og i morgen nok en x-fit time! Tror jeg legger inn en pause på torsdag.

Jeg lurte også på å lage de knekkebrødene Victory. Ble det bra smak på dem? Veldig greit å ha ett alternativ til egg til frokost.. Mellommåltider er ikke jeg veldig god på heller nei. Var i starten men ikke nå lenger. Men får i meg ett mellommåltid kl 14.30-15.00 , og da blir det gjerne en dobbel null med vanilje og litt knuste nøtter. Synes de yoghurtene er veldig gode..

Til middag i dag blir det tacograteng fra helgen. Veldig greit med rester når man er alene med barn. En skal på skitrening og den andre i bursdag , så da blir det middag alene for mor! Setter faktisk veldig pris på stillhet i heimen når man er vant til å ha 2 bråkebøtter rundt seg til enhver tid... neida de bråker ikke så men det er deilig å være helt alene i huset av og til...

Ha en fin tirsdag

Gammel 09-02-10, 09:57   #192
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Hehe...noen morgener er man litt svimeslåtten ja. Bra han sa fra da. Og så koselig med ferdiglaget omelett. Det gir vel cred ja!
Min frokost ble to knekkebrød med et kokt egg og philadelphia i dag. De ble ganske gode altså, men jeg tipper en time hos meg er mer passende steking, de ble litt vel godt stekt.. Jeg skjærte de i størrelse med klibrødene jeg.
Kaldt i dag ja! Man våkner hvertfall når man går til jobb...Rart hvordan man kommer inn i gode vaner, før var det bare en selvfølge og hoppe inn i bilen og kjøre til jobb, men etter jul har jeg nesten ikke gjort det noen dager. Det hender jeg får lov da, enten om det regner eller er skikkelig slapsete eller om jeg skal rett på trening etterpå. Men det er jo skikkelig forfriskende med en liten luftetur før man starter dagen.

I dag skal jeg lage middag sammen med en venninne, og da blir det og prøve kyllinggryten. Den er jeg skikkelig spent på! Gleder meg.

Gammel 09-02-10, 21:13   #193
anette76
Medlem

I kveld da barna var lagt og jeg hadde dusjet etter en deilig spinningtime laget jeg is..
Litt mer soft ice konsistens men det var bare fordi jordbærene ble ståenge i bollen til morfar hadde dratt!

Oppskriften er som følger :
En stor neve jordbær ( skulle hatt bringbær da de har færrest karber..men tomt i butikken)
1 ss vanilje kesam
1 beger dobbel null vanilje.

Kjør det sammen med stavmikser i 1 min og voila...
Deilig frosen yoghurt

Det metter godt også..

Gammel 10-02-10, 09:15   #194
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

OIoi høres ut som noen har hatt en skikkelig kosekveld på hjemmealenedagen. Hørtes super godt ut da! is er vel den tingen jeg kan si er absolutt det aller beste jeg vet på godterifronten! Dette skal jeg prøve og lage også. Her kan man jo ekspremintere med litt diverse essenser, mandel, vanilje og sånn..mmmmm....

Jeg var jo på veninnebesøk og laget kyllinggryten din i går, og VELDIG så god som den var. Takk for fantastisk oppskrift! Vi blandet vanlig karry og hot orientalsk karry. Suverent! Skulle jo egentlig hatt light creme fraiche da, men hadde ikke funnet det, så jeg tenkte neinei...Men jeg har sett det, så jeg vet at det finnes, og det er jeg skikkelig glad for kjenner jeg. Det er helt enormt godt i slike gryter, og siden kesam ikke kan brukes er det nydelig at de har laget en sunnere versjon cf.

Lurer på hva jeg skal gjøre med veiedagen min denne uka, tror hvertfall ikke det blir før på fredag, da får jeg hvertfall to lange skiturer før sannheten skal frem.. Jeg var nok fortsatt litt surrete i hodet da jeg fornøyd og blid skrev ned det fantastiske resultatet i helga når jeg sikkert ikke hadde en eneste dråpe vann i kroppen, men derimot masse ost og kjeks og brownines som ventet på og legge igjen sine fettresultater. Så det kan jo bli en hyggelig opplevelse denne uken..heheehe.. Men jeg må jo veie meg da, kan ikke vente to uker og løpe fra problemene heller. Fredag blir det. Det bestemte jeg nå.

Og nå leste jeg igjen at du hadde ikke alenehjemmedag, men alenehjemmeMIDDAG..

Sist redigert av Victory : 10-02-10 kl 09:17. Årsak: Lest litt fort :)
Gammel 10-02-10, 11:21   #195
anette76
Medlem

Så bra at kyllinggryta falt i smak .
Vi har den stadig til middag og jeg elsker den!! Veldig greit å variere litt i graden av karry . Laget den også med en litt hottere Karry en dag , og det ble også veldig godt ja .
Bruker å lage såpass mye at jeg har til lunsj neste dag og da er det mange missunnelige blikk fra kollegaer ... he he

I dag blir det x-fit igjen. Gleder meg! Skal ha med ei venninne å den timen også. Til middag blir det Falaffel med salat. Håper det blir godt.

Solen skinner og det er bare en fantastisk flott dag.
Ha en fin dag alle sammen.

Gammel 10-02-10, 12:29   #196
Vettel
Seniormedlem

Vettel sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Er dere veldig bevisst på å være i Fase I i to uker, så i Fase II, og videre??

Jeg ligger vel sånn midt i mellom de to første fasene. Men null brøderstatninger, heller ikke knekkebrød, søtt er forbeholdt helg.
Og egentlig med litt innslag av ketogent kosthold. Men orker ikke så mye fett, så spiser heller mer grønnsaker og mindre fett, jeg da...

Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 12:47   #197
anette76
Medlem

Jeg er nok som du sier Vettel en plass mellom fase 1 og 2.
Jeg spiser heller ikke brøderstatning , holder meg til oopsirullene og osteknekkis. Skal bake de knekkebrødene det ligger oppskrift på her inne men har ikke funnet sesamfrø ennå.. Må bare komme meg i en ordentlig butikk først .

Jeg spiser litt bær , men ikke mye frukt ennå. Yoghurt spiser jeg regelmessig. Jeg orker heller ikke alt fettet i det ketogene kostholdet så jeg spiser masse grønnsaker. Passer på å lage litt dressinger med olje og spiser en del avocado for å få nok riktig fett.

Velger også magre varianter av smøreoster og melkeprodukter i maten jeg lager. Det funker greit for meg synes jeg .

Gammel 10-02-10, 15:06   #198
Smakfull
Medlem

Smakfull sin avatar

Spiser også mellom fase 1 og 2, og det er noe kroppen min liker
Spiser myyyye frukt og litt youghurt, og velger magre oster og meieriprodukter Liker ooopsierollsene så godt (har begynt å ha frø i dem for å få litt tyggemotstand og har litt problemer med treg mage.....) så jeg savner ikke knekkebrød i det hele tatt

Men pleier å ha litt fullkornspasta 1 gang i uken

Gammel 10-02-10, 15:21   #199
Victory
Seniormedlem

Victory sin avatar

Jeg er også mellom fase 1 og 2..men litt nærmere fase 1. (Helt til uka og helga som var nå)
Merker jeg fortsatt er redd frukt, og har ikke spist noe kornprodukter, heller ikke brøderstatninger før jeg her om dagen laget Hannahs knekkebrød. De har jeg tatt to av til frokost i klibrød strørrelse. Tenker at det er ok.
Ellers bruker jeg også mye magre smøreoster både på fisk, i omelett osv osv og masse grønsaker. (mest brokkoli og salat også knasker jeg litt kålrot for og prøve og klare noen mellommåltider)
Skal innføre yoghurt kjenner jeg, og evt noe bringebær..

Når dere lager osteknekkisene, lager dere av de ferdigskjærte taffelostene? Har tenkt på det, men jeg har unngått det siden de ikke er light. Men man skal kanskje ikke gå helt av hektene når det gjelder fett heller, det blir jo faktisk ikke så mye av det i løpet av dagen...

Gammel 10-02-10, 17:37   #200
anette76
Medlem

Ang osteknekkiser så tror jeg ikke du skal være så redd for det fettet. Litt trenger jo kroppen da

Jeg bruker enten taffelost ferdig skivet eller så har kavli en ferdig skivet med mange forskjellige smaker også... Den med Jallapenos er super til taco .

Jeg har spist osteknekkiser hvertfall 3 ganger pr uke siden jeg ble ferdig med fase 1 , og jeg går fortsatt ned iallefall. Pass bare på å steke dem nok så de blir skikkelig sprø. Taffelosten blir sprøere enn den andre virker det som

Da er det x-fit på med og når jeg er ferdig skal jeg hjem og synke ned i badekaret..Det har jeg gjort etter hver onsdagsøkt og det er så deilig
Litt ekstra godt badesalt , hårkur og ansiktsmaske . Ser skikkelig lekker ut kan dere tro . Også plugger jeg ipoden i ørene og stenger alt annet ute...
En perfekt avslutning på en treningsøkt

Ha en fin onsdagskveld

Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Noen som starter mandag 4. mai? kazza78 Ketolysekuren 264 05-05-10 22:45
Noen som starter 16. mars? Joranna Ketolysekuren 119 15-03-10 20:21
Er det noen som har lest disse lavkarbobøkene? Gracella Lavkarbobøker 4 19-02-09 19:07
Noen som vil lage meg en plan for noen dager mens jeg venter på boka? lisa83 Ketolysekuren 9 13-09-07 22:25
NOEN som har disse bøkene? Hyper Spørsmål og svar 5 13-09-06 18:37

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.