Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Å ikke tåle alkohol i det hele tatt på lavkarbo!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 07-03-10, 10:37   #1
opelmay
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
opelmay er på en erverdig vei

Å ikke tåle alkohol i det hele tatt på lavkarbo!

Noen som rett og slett ikke tåler alkohol i det heletatt på lavkarbo??!! jeg har gått på dette i 1,5 mnd og alt går strålende! Har ikke hatt lyst på alkohol en eneste gang...Men i går ble jeg med min beste vennine ut... prøvde og "snike" meg litt unna drikkinga og laget meg to suuuper svake te-knærter av kokt vann,te og minimalt med ren vodka...kjente ingenting på forspillet og ingenting på byen (drakk forresten 1 liter vann under forspillet og 2 store glass vann på byen) og idag er jeg super dårlig!! WTF liksom
kjennes ut som jeg må spy når som helst!! diare mage...nesten vondt og puste jo!!! Tørr kke tenke på hvordan det hadde blitt om jeg drakk like mye som jeg pleier Er det så ille for noen andre her inne?? Må si jeg ble LITT skremt...

opelmay er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert atkins Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 10:40   #2
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: å ikke tåle alkohol i det heletatt på lavkarbo!!!

Velkommen i klubben!

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 11:08   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Å ikke tåle alkohol i det hele tatt på lavkarbo!

Jeg har helt motsatt erfaring. Vel tålte jeg alkohol litt dårligere de første gangene jeg drakk i ketose på den måten at jeg ble påvirka av mindre mengder, men det gikk seg til, og jeg vil si toleransen er omtrent den samme som den pleide å være. MEN! Jeg er langt i fra så fyllesyk som jeg pleide å være.
I løpet av de tre fire siste årene har det stort sett gått i rødvin og hvit og brun sprit, men jeg drakk én øl i Berlin for to år siden, trodde jeg skulle dø dagen etter.
Ellers, så lenge jeg passer på å innta fet mat før og etter akoholinntak, drikke nok vann, og ikke legge meg på stigende rus, så er jeg sjelden særlig fyllesyk.
Så her er nok erfaringene ganske ulike.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette er ikke bra i hele tatt, du kommer til å dø 4me Ketolysekuren 20 02-08-09 22:47
Går ikke ned i det hele tatt! Tigress Ketolysekuren 18 22-07-09 00:43
Skal man i det hele tatt telle kalorier? Trenger litt hjelp ... Imse Induksjonen 3 06-04-09 22:10
Skal vi ikke tenke GI i det hele tatt? elian Ketolysekuren 4 27-01-09 23:07
Går ikke ned i det hele tatt ... nassi Lavkarbo generelt 5 19-04-07 10:48

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.