Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-03-10, 22:27   #126
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Det må ha vært en kjempebra følelse, Superteddy. Jeg tror neppe jeg kommer inn i bukse str 38, selv som ferdig slanket, men overkroppen håper jeg vil bli str 38. Det er en helt uvirkelig tanke.

Er ikke str 38 jeg heller altså... Eller kanskje i beina, men ikke over hoftene og rumpa.. Og tipper jeg kommer på 40 til slutt kanskje.. Drar en del over hoftene, så der problemet sitter! Får se hvor mye jeg greier å gå ned! Du kommer nok snart inn i 38 oventil Namba! Vi skal heie deg fram!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 23:43   #127
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Er ikke str 38 jeg heller altså... Eller kanskje i beina, men ikke over hoftene og rumpa.. Og tipper jeg kommer på 40 til slutt kanskje.. Drar en del over hoftene, så der problemet sitter! Får se hvor mye jeg greier å gå ned! Du kommer nok snart inn i 38 oventil Namba! Vi skal heie deg fram!

42 i bukser er drømmen min da, og 40 i bukser og 38 i topper er fantasien. Jeg bærer mesteparten av vekten min mellom øvre halvdel av lårene og nedre halvdel av magen, så da skal jeg gå ned mye før det monner skikkelig. Jeg kan jo knapt huske hvordan det var å være så tynn lenger. Det er ikke sikkert det er oppnåelig engang, men det hadde vært flott å kunne bli fornøyd med vekten sin igjen altså.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 23:47   #128
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Er det forresten noen som kan hjelpe meg med å få laget med vektticker. Jeg får laget den, men jeg får ikke lagt den ut. Jeg har jukset så langt og bare lagt den til som bilde, men det betyr at jeg ikke får trykket på den for å oppdatere. Jeg må hele tiden lage en ny. Jeg orker ikke det i lengden.

Jeg vet at man går inn på endre signatur, men hvilken kode må jeg bruke (fra tickerfactory) og hvor skal den legges. Er jeg nødt til å viske vekk noe av kodeteksten eller f.eks http:www. som står der fra før. Jeg har prøvd så mye forskjellig og ikke kommet noen vei. Please hjelp!

Jeg kopierer hele linjen under bbcode..
Og limer inn under signatur. Det funket på meg

Så flinke dere er å være positive i dag Bare jeg som sutrer ennå over at jeg har gått opp 1 kg siden fredag Jaja får sjekke vekta i morgen å håpe på at den er på vei ned. Har drukket mye vann i dag og vært mye på do å tissa så *håper* at jeg har fått litt av vannet ut
Jeg har også vært flink å spise rett i dag.

Skulle ønske jeg også kom inn i 38, da hadde jeg vært kjempe fornøyd, nå er jeg hæppi hvis eg kan bruke 40-42. hehe.

Jaja natta alle sammen!

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 00:14   #129
Tribal
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Troms.
Alder: 48
Innlegg: 132
Tribal er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Anbefaler å ha veiedagen på fredag....Dette funker kjempebra for meg iallefall siden eg spiser litt mere karbo i helgene nå til å begynne med..
Må ha noe for å klare å fortsette...men synd å gå opp i helgene for å måtte bruke hele uka som kommer å gå ned igjen...

__________________
Tribal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 08:14   #130
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har ingen magisk tirsdag å komme med hvertfall - opp 1,1 kilo fra laveste notering

Men jeg får trøste meg med at jeg har mensen og at det bare er vann....

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 09:58   #131
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av StegforSteg, her.

Jeg har ingen magisk tirsdag å komme med hvertfall - opp 1,1 kilo fra laveste notering

Men jeg får trøste meg med at jeg har mensen og at det bare er vann....

Huff da, men som du selv sier trøst deg med at det bare er vann!

Jeg har heldigvis gått ned 500 gr fra i går, så er hæppi i dag og har fått ny motivasjon til å stå på denne uka Drakk mye vann i går og tror det hjalp, i tillegg til at jeg spiste rett

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 11:40   #132
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har gått opp 200000000000000000000000kilo!


Nei ok, 200 gram da, men det var så dumt. Nå har jeg gått opp 700gram fra laveste vekt disse ukene.

Nå skal jeg sitte her å sutre litt, så drar jeg til treningssenteret for å løpe fra kiloene

  Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 12:48   #133
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så demotiverende å gå opp i vekt, selv om det bare er "ubetydelig" opp. Opp er uansett nok til å bli deppa når man slanker seg.

Val: Run! Run like the wind!

Tribal: Hva spiser du i helgene som du ikke spiser resten av uka?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 12:51   #134
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg får FORTSATT ikke til å trykke på signaturen min jeg... Nå begynner jeg å bli litt irritert her altså. Det spiller jo ingen trille om jeg har på public eller private data heller. Har dere andre visket vekk den url-linja som er over tickeren min?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:10   #135
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg får FORTSATT ikke til å trykke på signaturen min jeg... Nå begynner jeg å bli litt irritert her altså. Det spiller jo ingen trille om jeg har på public eller private data heller. Har dere andre visket vekk den url-linja som er over tickeren min?

Hmmm..
nei den url - linja ser jeg også..
Aner ikke hva som er gale jeg. tror du må be noen av disse expertene om hjelp

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:20   #136
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Jeg får FORTSATT ikke til å trykke på signaturen min jeg... Nå begynner jeg å bli litt irritert her altså. Det spiller jo ingen trille om jeg har på public eller private data heller. Har dere andre visket vekk den url-linja som er over tickeren min?

Du skriver inn infoen din, så trykker du next til du kommer dit du skal kopiere, så kopierer du det som står i bbc code feltet. Så går du inn på signatur og limer den inn der. Så trykker du lagre og da skal det være i orden. Hvis du forhåndsviser signaturen og fortsatt ser den linja, så prøver du å ta bort den i koden. Men jeg gjorde som jeg sa over, og det funket fint

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:20   #137
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Og jeg trengte ikke viske ut noenting, men kan være det kan hjelpe. Men skal holde å gjøre som jeg sa, altså

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 17:32   #138
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Du skriver inn infoen din, så trykker du next til du kommer dit du skal kopiere, så kopierer du det som står i bbc code feltet. Så går du inn på signatur og limer den inn der. Så trykker du lagre og da skal det være i orden. Hvis du forhåndsviser signaturen og fortsatt ser den linja, så prøver du å ta bort den i koden. Men jeg gjorde som jeg sa over, og det funket fint

Akkurat det jeg også gjør Prøvde å forklare det, men ikke så grundig som deg

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 18:34   #139
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Det er akkurat det jeg har gjort jo. Skjønner ingenting jeg. Orker liksom ikke lage ny ticker hver eneste uke i mange måneder heller. Jeg skal få mannen til å gjøre et forsøk og går det ikke da så gidder jeg ikke prøve mer.

De forrige signaturene jeg har laget har jeg visket vekk den koden fra (og trodd at det kunne være årsaken til at jeg ikke fikk til å trykke på den for å oppdatere, men det var det tydeligvis ikke).

Nå har jeg prøvd en gang til og fortsatt får jeg ikke til å trykke på den...:-S

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 21:14   #140
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Les denne http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

litt nedover står det hvordan man tar den bort. Der hvor Areola har svart på folks problemer

  Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:05   #141
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Jeg har gått opp 200000000000000000000000kilo!


Nei ok, 200 gram da, men det var så dumt. Nå har jeg gått opp 700gram fra laveste vekt disse ukene.

Nå skal jeg sitte her å sutre litt, så drar jeg til treningssenteret for å løpe fra kiloene

Har du prøvd å kutte ut noe da Val? Melkeprodukter el noe? Jeg har også gått opp 500 gram fra laveste.. Håper du greide å løpe fra noen kilo!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:14   #142
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du kan sende meg info og passordet ditt så kan jeg prøve å ordne det for deg, så kan du bare endre passord etterpå. Eller vil du kanskje ikke dele det?
Rart at det ikke går for deg, Namba...Hmm..

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 22:42   #143
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Har du prøvd å kutte ut noe da Val? Melkeprodukter el noe? Jeg har også gått opp 500 gram fra laveste.. Håper du greide å løpe fra noen kilo!


Jeg har kuttet fløten, en dag med det og jeg bare BOOOM: feit! Jeg har også spist mindre rømme.

Ellers har jeg kuttet drastisk på søtningsstoffene, kjøpt sukrin istedet. Har drukket mye mindre cola zero også.

Så...hmm.....

Jeg trente litt styrke i dag også, så i morra veier jeg vel ennå mer men men, det er jo vann da...

I dag har jeg dessuten driti meg ut og spist mer enn jeg trenger, bare fordi jeg var sur! Og da hjelper det jo ikke noe...

Har du funnet noen partystoppere eller ikke kommet så langt ennå?

  Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 23:10   #144
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har "bare" stått stille i ei uke eller noe, så ikke testet ut ev partystoppere.. Men ble skikkelig gassy () etter tre extra drops, og etter den dagen at vekta gikk opp... Så jeg tror jeg prøver med minimalt kunstig søtning hvertfall... Om jeg må kutte meieriprodukter så sliiiter jeg! Du greier ikke kutte brusen helt bare for å prøve da? Jeg fikk ikke i meg nok fett i går, så i dag tok jeg i så heftig at jeg ikke kunne spise noe etter middag kl 16.. Huff! *ler litt av meg selv*

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 08:52   #145
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg må kutte noe ned på meieriprodukter fikk jeg tips om....spiser litt vel mye

Men jeg er altså minus 700 gram fra i går, og har kun 400 gram til laveste notering....og offisiell veiedag er fredag

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 10:56   #146
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Jeg har "bare" stått stille i ei uke eller noe, så ikke testet ut ev partystoppere.. Men ble skikkelig gassy () etter tre extra drops, og etter den dagen at vekta gikk opp... Så jeg tror jeg prøver med minimalt kunstig søtning hvertfall... Om jeg må kutte meieriprodukter så sliiiter jeg! Du greier ikke kutte brusen helt bare for å prøve da? Jeg fikk ikke i meg nok fett i går, så i dag tok jeg i så heftig at jeg ikke kunne spise noe etter middag kl 16.. Huff! *ler litt av meg selv*

Hehe, ja sånne drops kan vel være litt vansklige.... Ok, men ei uke er vel sånn man må regne med nesten?

Ja jeg og, hater tanken på å kutte meiriprodukter, det er nesten hele grunnen til at jeg er på ketolyse, nettopp fordi jeg tenkte at her kan jeg meske meg med rømme og ost, som jeg elsker, og ikke har spist siden jeg var 12 omtrent! Jo ok jeg har det, men typisk sånn: en liten t-skje og EN osteskive....redd for å bli feit (ere)....(nei det er ikke hele grunnen altså)

I dag hadde jeg gått opp 400 gram igjen, men jeg tar det ikke SÅ hard, for jeg trente styrke i går, og sånt skjer.

Joa, jeg drikker ikke brus hver dag, kanskje en-to ganger i uka nå om dagen. Jeg synes ikke det er såååååå ille...også har jeg kjøpt den lille flaska istedet for den store. Før hente det jeg kjøpte den store flaska både tre og fire ganger i uka...

  Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 10:58   #147
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Har vært syk 4 dager nå, og ikke spist lavkarbo.. Har så lite energi nå, og gått opp 2 kilo (sikkert bare vann?? ) Er enda ikke frisk, men nå vil jeg ikke ha mer karbo!! blir skikkelig treg i magen også så nå er det virkelig tilbake til ketolyse

Men, i og meg at jeg ikke har gått noe særlig ned siden 1.februar ( var vel 3,8 kg, på 5 uker! ) så kutter jeg nå ut kunstig søtning og i allefall brus! Samt meieriprodukter. Så får jeg se om det kan hjelpe litt Unnet meg 2 suketter fra canderell eller hva det heter, i teen. Lurer på om det er greit?

__________________




majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 11:00   #148
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Samme problem som jeg har....det er så lett å tenke: jeg skal kutte ut, men to sukketer gjør vel ikke noe? (ikke for å le av deg, men jeg kjente meg godt igjen i den, vet ikke om det var akkurat sånn du mente det)

Jeg aner ikke om man må kutte ut noe helt og fullstendig, eller om det holder å trappe ned. Kommer vel an på individet.

  Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 13:00   #149
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Les denne http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

litt nedover står det hvordan man tar den bort. Der hvor Areola har svart på folks problemer

Takk for tipset om tråden. Da fikk jeg bekreftet at jeg gjør akkurat som jeg skal gjøre, MEN DENNE GANGEN FUNGERTE DET!! Jeg fikk ikke den ekstrakoden engang og tickeren min er trykkbar!!! HAPPY!!

Har dere merket noen positive "bivirkninger" av lkhf kostholdet nå? De siste to dagene har jeg merket at jeg har fått litt finere hud. Jeg fikk svangerskapskviser da jeg var gravid første gangen i 2006 som enda ikke har forsvunnet, men ellers ser huden min friskere og glattere ut. Jeg krysser fingrene for at kvisene forsvinner også, for det er ikke kult å ha kviser når man er 30 år. Jeg sover bedre når jeg tar magnesium før leggetid, men det gjorde jeg før også så det har ingenting med selve kostholdet å gjøre. Ellers har jeg fortsatt ikke merket noe til energien enda.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 10-03-10, 15:23   #150
majanne8
Medlem
 
majanne8 sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Tromsø
Alder: 34
Innlegg: 60
majanne8 er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Samme problem som jeg har....det er så lett å tenke: jeg skal kutte ut, men to sukketer gjør vel ikke noe? (ikke for å le av deg, men jeg kjente meg godt igjen i den, vet ikke om det var akkurat sånn du mente det)

Jeg aner ikke om man må kutte ut noe helt og fullstendig, eller om det holder å trappe ned. Kommer vel an på individet.

Hehe, skjønner hva du mener Men er ganske viljesterk da, klarer å kutte alt annet kunstig søtt, men har drukket te uten suketter noen dager nå, og synes det er så kjedelig vann-smak av teen da. Så, når jeg kutter alt annet kunstig søtning, men bruker 2 suketter om dagen, da har det kanskje ikke så mye å si?

Når det gjelder meierprodukter så kutter jeg ikke ut smør da selvfølgelig. Og skal lage en kjøttdeig-gryte til middag, og blir nok å ha pittelitt ost på. Men skal holde meg unna fløte, seterrømme osv en stund, for merker at det har blitt mye av det i det siste

__________________




majanne8 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no