Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

En bitteliten utskeielse ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-03-10, 11:26   #1
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

En bitteliten utskeielse ...

Hei. Jeg har nå gått på ketolyse i 3 uker og gått ned 6 kg. Er kjempefornøyd, men på lørdag skal jeg ut med noen venninner. Vi skal spise asiatisk og drikke litt vin. Jeg hadde tenkt å unne meg litt ris og litt vin. Vanskelig å ha kontroll på hva slags vin man får når man er ute og vil ikke ødelgge stemninga helt med å måtte lese på flaskene etc. Jeg har ikek sagt til de at jeg går på ketolyse
Tror dere at hvis jeg har en liten utskeielse på lørdag, at det da tar lang tid før jeg kommer meg på beina igjen med tanke på vektreduksjon?
Jeg vet ikke om jeg syns det er verdt det, men nå har vi planlagt dette så lenge og vil gjerne kunne gå på restaurant og spise noe jeg blir mett av uten å proppes med karbo.(Der er ofte risen det man blir mett av, for er ikke så mye av det andre, og vil ikke bare spise saus heller)
Noen som har noen råd til noe alternativt jeg kan spise eller tror dere det kan gå bra med en lite risklump og noen glass vin?

Takk for svar

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:45   #2
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: En bitteliten utskeielse....

Ville spurt om ekstra grønnsaker, risen blir du mett av ja, men i type 1 time kanskje.

Hvor lang tid det vil ta å eventuelt komme i ketose igjen og fettforbrenningen er helt individuelt så det er nok ingen fasitsvar på.
Men forbred deg på at du kan få vondt i magen og føle deg slapp når du får i deg risen.

Men ha en flott kveld sammen med venninner

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 11:55   #3
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: En bitteliten utskeielse....

Opprinnelig lagt inn av Fungirl, her.

Ville spurt om ekstra grønnsaker, risen blir du mett av ja, men i type 1 time kanskje.

Hvor lang tid det vil ta å eventuelt komme i ketose igjen og fettforbrenningen er helt individuelt så det er nok ingen fasitsvar på.
Men forbred deg på at du kan få vondt i magen og føle deg slapp når du får i deg risen.

Men ha en flott kveld sammen med venninner

Haha, du kommer til å føle deg dritdårlig, men ha en flott kveld
Men, ja, visste vel egentlig det. Har bare så lyst til å spise noe annet enn saus. Sist jeg var der, så fikk jeg tre biter and og holdt på å sulte ihjel fordi jeg ikke fikk i meg ris. Ok, skal ikke spise ris. Men vil heller ha ris enn vin, men når alle skal drikke, så skal ikke ejg sitte og være dritkjip. Får ta en tørr hvitvin og prøve å finne noe med lite karbo.

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 13:37   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: En bitteliten utskeielse....

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Haha, du kommer til å føle deg dritdårlig, men ha en flott kveld
Men, ja, visste vel egentlig det. Har bare så lyst til å spise noe annet enn saus. Sist jeg var der, så fikk jeg tre biter and og holdt på å sulte ihjel fordi jeg ikke fikk i meg ris. Ok, skal ikke spise ris. Men vil heller ha ris enn vin, men når alle skal drikke, så skal ikke ejg sitte og være dritkjip. Får ta en tørr hvitvin og prøve å finne noe med lite karbo.

Er ikke sikkert du føler deg dritdårlig, men faren er dessverre stor
Men det kan også kommer senere på kvelden så du kan nyte tiden med venninnene dine før det eventuelt braker løs. Håper du slipper unna iallefall.
På kinarestautranten her i byn får vi mye kjøtt og grønnsaker så det er kjipt om du får bare pittelitt av de varene.
Si at du ikke tåler ris så godt og må få mere grønnsaker.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 15:06   #5
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: En bitteliten utskeielse....

Enig med Fungirl. Drikk vinen med glede, ble om ekstra grønnsaker fordi du ikke tåler risen. Hvis venninnene dine lurer, så si legen har sagt det...

mvh lavkarbo "legen"!

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 15:44   #6
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: En bitteliten utskeielse....

Opprinnelig lagt inn av Vettel, her.

Enig med Fungirl. Drikk vinen med glede, ble om ekstra grønnsaker fordi du ikke tåler risen. Hvis venninnene dine lurer, så si legen har sagt det...

mvh lavkarbo "legen"!

He he.Den har jeg benyttet meg av mange ganger og det funker aldeles utmerket. Slipper videre spørsmål

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 17:52   #7
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: En bitteliten utskeielse....

Jeg har nettopp vært gjennom svangerskapsforgiftning og sliter enda med høyt blodtrykk og må spise litt piller og sånn, så har sagt at jeg ikke kan spise sukker fordi jeg skal ta glukosebelastningsprøve. Det var jo sant, men er jo to uker siden og gjaldt for en dag, men det vet ikke de.
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker ikke å si til folk at jeg slanker meg. Vet ikke hvorfor, men har alltid vært sånn.
Den restauranten er litt sånn "fin" så man får typ nesten ikke mat og skal spise seg mett på ris. Men skal bare drikke vin, håper ikke det ødelegger helt, og så kutter jeg ut risen. Hjelper med litt backup her

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 18:02   #8
crystall
Seniormedlem
 
crystall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 36
Innlegg: 672
crystall er ny på veien

Sv: En bitteliten utskeielse....

Nå har du jo fått masse godt tips her da, synd med den resturangen da, at de bare pøser på med ris
Tror jeg ville spist "ordentlig middag" rett før dere skal på resturangen, så slipper du å være sulten selv om du bare spiser "det lovlige" når du er der

Ha en koselig kveld med venninnene

__________________
Delmål 1: 90 kg - Delmål 2: 85 kg- Delmål 3: 80 kg - Delmål 4: 75 kg - Det ultimate målet: 70 kg


Min Journal
crystall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 19:47   #9
libra
Juniormedlem
 
libra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nordpå
Innlegg: 19
libra er på en erverdig vei

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Mitt råd blir som flere her skriver, be om ekstra salat, evt bestill en salat ekstra. Kos deg med vin og styr laaangt unna risen
Lykke til og ha en trivelig kveld på by`n

libra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:25   #10
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Tusen takk, alle sammen Skal drikke meg så full at jeg tror jeg har spist ris!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 20:27   #11
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Tusen takk, alle sammen Skal drikke meg så full at jeg tror jeg har spist ris!

Er du ny med lavkarbo?? Drikk tre glass og du synger som en due.
En god del (alle) av oss blir en smule mer påvirket av slkohol nå enn før. Muhha. Billig fyll med andre ord.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 21:39   #12
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Spis deg god og mett før du går ut......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-03-10, 22:00   #13
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Faktisk så stemmer ikke det for meg. Har alltid tålt mye og drakk for to uker siden, og drakk fem glass vin og ble bare "små tipsy". Så den gjelder ikke for meg, gitt. Kjipt, for tenkte jeg kunne spart litt penger

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 09:28   #14
Vettel
Seniormedlem
 
Vettel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
Innlegg: 1.333
Vettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snillVettel er virkelig snill

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Haha! Nei da så. For meg var det også bare en midlertidig effekt, første gangen jeg drakk holdt det med halvt glass vin og jeg ble fnisete. Men nå er det ok.

Ha en koselig kveld uansett.

__________________
FAILURE IS NOT AN OPTION!



Vettel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs. Svar med sitat
Gammel 12-03-10, 22:10   #15
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Hehe, et halv glass vin ja, det hadde vært kjekt for lommeboka!
Tusen takk, skal kose meg og bli full på skikkelig lavkarbo vis

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 13-03-10, 10:28   #16
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Hum, mitt synspunkt på små utskeielser. Tenk deg et svømmebasseng hvor du absolutt ikke har lov til å pisse i 75% av svømmebassengent, men du kan i de resterende 25%. Eller du har absolutt ikke lov til å røyke på 75% av seteplassene ombord i et fly, men på de andre 25% kan du røyke så mye du vil....

Poenget mitt er at de 25% vil flyte inn i de 75% og ødelegge totalbildet. Skjønner?

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 18:22   #17
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: En bitteliten utskeielse ...

Jess! Jeg skjønner, Sungrazer
Holdt meg unna risen, men drakk vin. Vekta gikk opp 1 kg fra i går til i dag, pga vinen. J**** dritt. Hadde ikke helt kontroll på sukkerinnhold i den, var umulig. Men håper det er mest vann eller noe!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har en bitteliten idé Smilla Lavkarbo generelt 4 08-03-10 23:23
Utskeielse ... Nuppe Generell diskusjon 8 25-10-09 22:39
Utskeielse Tonemi Mer enn 30 kg overvekt 2 12-10-09 10:42
Ble visst utskeielse i går ... Millsi Ketolysekuren 6 14-06-09 23:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no