![]() |
#326 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?
Bra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥
![]() |
![]() |
#327 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, her kan man ikke være logget av lenge, da er det tjue tråder mer på kort tid. Man detter nesten helt ut hvis man er borte litt, men jeg slenger meg bare på igjen og prater om noe annet |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Medlem
![]() |
Ja her var det skjedd mye |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3
![]() |
![]() |
#329 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, kanskje det er ordentlig mensen. Bra du har gått ned |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Medlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Så bra du har gått ned hele veien |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg snikveide meg i dag og fikk meg en gledelig overraskelse, ned 0,5 kg siden mandag. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LKHF
![]() |
![]() |
#332 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, jeg måler for ofte, så blir bare usikker på om jeg holder det like stramt/løst som første gang. Men midjen er 5 cm mindre, så der har jeg gi hvert fall gått ned noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Et lite knep jeg bruker når jeg måler cm er å gjøre det foran speilet slik at jeg kan sørge for at målebåndet er vannrett. Da blir det lett å få likt navlemål. I midjen bruker jeg å sikte på det tynneste punktet. det kommer forhåpentligvis lenger ned med tiden etterhvert som jeg får midje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Medlem
![]() |
Jeg har ikke snik målt mer enn en gang og da ble jeg ikke mere klok=/ Hehe, tror jeg var altfor tidlig å snik målte=) Hehe. Klart du har mista rundt midjen. 6,5 kg må jo vises |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Seniormedlem
![]() |
Så bra, Namba! |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Seniormedlem
![]() |
Ja, det tror jeg blir bra. Annehver uke. I morgen har jeg gått på ketolyse i fire uker og da skal jeg måle ordentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Medlem
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Bortskjemt er du |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Eilinee: Du må jo bare si fra om du trenger tips, for vi har nok veldig forskjellige spisevaner selv om vi tar utgangspunkt i de samme matvarene. Bare si hva du vil ha forslag til. Det kan bli inspirerende for oss alle det. Jeg har spist meg skikkelig dobbelt-svelg-lei på omelett og sopp, og salat ble det også for mye av en periode, men nå kjenner jeg meg snart klar for det igjen.Jeg synes salat med kylling i karrimajones (sånn som på big bite, bare mye mer kylling) er kjempegodt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Ja, tusen takk. Spiste og bacon til frokost hele tiden, dritt lei. Spiser salat ved siden av kjøtt til middagen, så vil helst ha noe godt til frokost/lunsj utenom egg og salat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#341 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?jeg har sjelden salat til middagen. Jeg har heller mer grønnsaker til (stekt paprika, løk, squash, purre, minimais) ofte sammen med kokt brokkoli moset med smør eller blomkål moset med smør og kremost med hvitløk. Det siste der synes jeg er veldig godt. Det blir sikkert godt hvis man bruker hvitløkssmør i steden for kremost med hvitløk også, bare litt sterkere smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg glemte å skrive at jeg ofte har stekt laks med agurksalat m.m til lunsj, for gjør jeg det så kan jeg ha kjøtt til middag hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Skjønnner ikke dette med mindre apetitt, jeg synes jeg spiser like store middager nå som før - høydepunktet på dagen hehe. |
![]() |
![]() |
#344 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Koselig vi hadde vel tenkt om 3-4 mnd =) Så vi havner ikke på samme termin dato men kansje alikevel på forumet =) Hadde vært gøy =) Kommer også ann på hvor mye jeg går ned i vekt også =)Orker ikke være stor og tung og gravid en gang til |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#345 |
Seniormedlem
Hvor: Kristiansund
Alder: 47
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Akk og ve - tung dag i dag....og nå psyker jeg meg opp til å dra på trening. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: LCHF
![]() |
![]() |
#346 |
Medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Du er flink ! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse
![]() |
![]() |
#347 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Nei hva er det? |
![]() |
![]() |
#348 |
Seniormedlem
![]() |
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg vet jo ikke når/om jeg blir gravid. Bruker ikke noe prevensjon nå, så får se hva som skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Seniormedlem
![]() |
Litt enig. Men har gått ned en del, så er veldig fornøyd. Men er mye mer sliten enn jeg var før, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Gjest
|
Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?Jeg skal ha mye fri i april, så jeg sitter her å lurer litt på om jeg skal ha et slikt "Prosjekt styrketrening", hvor jeg trener masse styrke. Jeg øker raskt i muskelmasse når jeg først er dedikert så burde vise litt resultater. Noe å tenke på... |
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? | Titti | Eurodiett | 2 | 23-10-10 20:11 |
Æsj jeg har hatt sprekk....:( | Iset | Atkins kosthold | 5 | 05-04-04 12:42 |