Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nes kommune
![]() |
![]() Fett???ER på min fjerde dag i dag og føler at huden begynner å bli fet (flere kviser), hodet er tungt og uklar i synet....Er det noen av dere andre som har følt noen gang at det blir for mye fett? hehe... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Det som ikke dreper meg gjør meg bare sterkere :-.)
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fett???Høres ut som om du spiser ketogent? De første dagene i ketose( kan vel si uker , for noen er de første ukene tunge) kan være slitsomme. Det med kviser er forbigående! Jeg opplevde det også og vet flere andre opplever det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fett???Hei, |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ketolyse
![]() |
![]() |
#4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Nes kommune
![]() |
Sv: Fett???Tusen takk for svar....Det hjelper litt å høre at det er normalt lyst å gi meg med engang hehe...da prøver vi en stund til har så lyst å klare det hehe... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Det som ikke dreper meg gjør meg bare sterkere :-.)
![]() |
![]() |
#5 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fett???Du må da gi deg minst 4 uker på et nytt kosthold. Selv etter 4 uker kan det være for kort å si at lavkarbo ikke funker. Kroppen er ingen datamaskin, den trenger tid, må få tenke selv, du kan ikke stille inn ønsket vektap og hvordan du skal føle deg. Du kan bare legge til rette for at kroppen skal få ta de riktige avgjørelsene og gi den riktig brensel. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Ray Peat: Ja til mettet fett, nei til flerumettet fett | Solan | Generell ernæringsdebatt | 37 | 26-08-11 14:48 |
Fett og proteiner ga ikke vektøkning, men det gjorde fett og sukker | LenaBeatrice | Lavkarbo generelt | 13 | 11-12-09 20:10 |
Sukker + fett = fett, proteiner + fett = lett! | grotingeling | Generell ernæringsdebatt | 1 | 11-12-09 09:25 |
Hvorfor forbrenner man mer fett når man spiser fett? | Pelen | Ketolysekuren | 9 | 30-07-09 20:08 |
Hvorfor gir fett inn, masse fett ut? | Fjonken | Spørsmål og svar | 23 | 15-02-07 17:13 |