Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 17-03-10, 23:19   #901
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Huffda, her.

Hei

Er en mann på 52 år.
Hadde en vekt på 165 kilo ved oppstart for ca 7 måneder siden!! Er 1.76 cm. Har nå gått ned ca 50 kg ved hjelp av ketolysekuren. Ca 20 kg igjen før jeg er i mål. Regner med at det skjer i løpet av juli (antar at det går saktere mot slutten). Bortset fra en to ukers ferie i siste halvdel av februar har jeg ikke hatt noen utskeielser. Gikk opp 2,4 kg under ferien, men i de to påfølgende ukene gikk jeg ned seks kilo(!) så jeg antar at pausen gjorde meg godt. Planlegger å fjerne diverse "rullegardiner" i løpet av høsten og vurderer å reise til Asia for å gjennomføre disse operasjonene. Noen som har erfaringer med dette?
Er utrolig fornøyd med opplegget til Torkil!!

Jeg har ikke ord, dette er jo fantastisk!!! 50 kg på 7 mnd!!!!!!!! Du er jo virkelig et eksempel på at den kuren virker! Gratulerer med ny kropp, og sannsynligvis utrolig bedre helse regner jeg med, og lykke til med de 20 siste kiloene

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 07:04   #902
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Wow! Femti kg! Respekt! !

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-03-10, 12:06   #903
Maya77
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Maya77 er på en erverdig vei

Dag 5: -3,3kg allerede Har selvsagt enda laaaaaang vei å gå, men dette er en bra start.
I morgen blir det å start med trening sammen min sønn.
Ønsker alle en fortreffelig fin dag

Maya77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 18:38   #904
Ivett
Medlem

Alder: 43
Ivett er ny på veien

Hei!
Ville bare presentere meg.
Jeg har snoka en del rundt her en stund, men bestemte meg for å registrere meg i dag.
Jeg er ei jente på slutten av 20 åra, har så langt jeg kan huske vœrt overvektig.
Jeg startet med en form for lavkarbo 7 januar, som etterhvert utviklet seg til Ketolyse.
Aner ikke hva jeg veide da jeg startet 7 januar (angrer nå på at jeg ikke veide meg, men hadde skrekk for vekta, hadde sikkert ikke veid meg siden jeg var 12 år.)
Jeg begynte endelig å veie meg 25 januar, vekta viste 125,4 kg (er ca.169 høy).
Har vœrt en del opp og ned denne perioden. Har gjort en del forandinger de siste ukene.
Har nå den siste uken kutta ut ost og fløte, noe jeg tror har hjulpet meg en del.
I dag veide jeg meg og vekta viste akkurat 115 kg, det vil si jeg har gått ned 10,4 kg på 2 mnd. vet ikke om det er for lite, for mye, eller bare normalt?
Sånn egentlig føler jeg ikke at jeg seg noe foranding? kanksje litt ved halsen min?
men tenkte jeg skulle prøve en av buksene mine i dag, da jeg ikke har gått med busker siden i fjord sommer pga. den nye trenden med leggings.
Håper jeg ser forandingen der
Jeg har som første delmål å gå ned til 99,9 kg. hehehe må ned 15,1 kg til for å komme dit.
Har nok en lang vei å gå fremdeles, noen ganger ser det mørk ut... men skal klare det!

Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 21:10   #905
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Ivett, her.

Hei!
Ville bare presentere meg.
Jeg har snoka en del rundt her en stund, men bestemte meg for å registrere meg i dag.
Jeg er ei jente på slutten av 20 åra, har så langt jeg kan huske vœrt overvektig.
Jeg startet med en form for lavkarbo 7 januar, som etterhvert utviklet seg til Ketolyse.
Aner ikke hva jeg veide da jeg startet 7 januar (angrer nå på at jeg ikke veide meg, men hadde skrekk for vekta, hadde sikkert ikke veid meg siden jeg var 12 år.)
Jeg begynte endelig å veie meg 25 januar, vekta viste 125,4 kg (er ca.169 høy).
Har vœrt en del opp og ned denne perioden. Har gjort en del forandinger de siste ukene.
Har nå den siste uken kutta ut ost og fløte, noe jeg tror har hjulpet meg en del.
I dag veide jeg meg og vekta viste akkurat 115 kg, det vil si jeg har gått ned 10,4 kg på 2 mnd. vet ikke om det er for lite, for mye, eller bare normalt?
Sånn egentlig føler jeg ikke at jeg seg noe foranding? kanksje litt ved halsen min?
men tenkte jeg skulle prøve en av buksene mine i dag, da jeg ikke har gått med busker siden i fjord sommer pga. den nye trenden med leggings.
Håper jeg ser forandingen der
Jeg har som første delmål å gå ned til 99,9 kg. hehehe må ned 15,1 kg til for å komme dit.
Har nok en lang vei å gå fremdeles, noen ganger ser det mørk ut... men skal klare det!

Velkommen og gratulerer med en fantastisk nedgang. 10,4 kg skal du være stolt over å ha gått ned. Det skal du nok kunne kjenne på buksene dine. Lykke til videre.

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 15:33   #906
Nefertari
Nytt Medlem

Hvor: I nærheten av Bergen
Alder: 57
Nefertari er på en erverdig vei
Smile

Hei,

jeg vil gjerne være med her.

42 år, fra Askøy utenfor Bergen.

Lavt stoffskifte og insulinresistent, bør ned min 60 kg.

Har ikke egentlig startet ennå, men har lest og studert mye her inne de siste to dagene.
Litt å lære og sette seg inn i.

Dere virker som en super gjeng.

Nefertari er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:24   #907
loveanime
Nytt Medlem

Hvor: Utenfor Oslo
Alder: 39
loveanime er på en erverdig vei

jeg startet på 115,7kg..
jeg har gått ned til 92,8 kg, og skal ned ytligere 20kg til..
mao, 40 kg totalt :s

loveanime er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysefan - gpb operert - livskjemper Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:17   #908
Popp
Seniormedlem

Popp sin avatar

Alder: 54
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Velkommen begge to, og en fantastisk jobb du har gjort allerede loveanime!

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 14:38   #909
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Ivett, her.

Oj! 10 kilo på to måneder er skikkelig bra! Du er veldig godt i gang!

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 14:45   #910
Sukkerfri
Juniormedlem

Alder: 52
Sukkerfri er på en erverdig vei
Thumbs up

Hei alle sammen.
Regner med at det er plass til flere her

Jeg er fra Akershus, 37 år og har 2 barn. Har vært lubben hele livet men begynte å legge på meg da jeg flyttet på hybel 17 år gammel. Har hatt perioder der jeg har trent mye og gått ned mye men har aldri klart å holde meg nede mer enn noen måneder. Jojo slanking, stadig vektøkning, smerter, ikke klart å ned i det hele tatt i det siste og den kjente evige runddansen har resultert i mange mørke tanker om meg selv og selvbildet var omtrent ikke-eksisterende i det siste fordi jeg var så sint på meg selv.. Men i februar hadde jeg en aha-opplevelse.. Jeg fikk bekreftet at jeg er sukkeravhengig, fikk masse kunnskap om sykdommen og hvordan hjernen reagerer på alle typer søtstoffer.. Og har helt endret kostholdet siden. Spiser nå ikke mel, sukker eller noen prod som inneholder disse matvarene i det hele tatt og jeg har aldri følt meg bedre. Mye energi, smerter i ledd, muskler og hode er borte og det beste med det hele - jeg ble kvitt sinnet, skammen, skyldfølelsen og fortvilelsen som jeg har dratt rundt på så lenge. For det er ikke min skyld at jeg ikke har klart det tidligere!! Helt fantastisk..

Jeg har gått ned 6 kg på 6 uker og det er bare gøy!! Gleder meg til å bli fast leser her.. Og jeg håper at jeg kanskje kan dele litt av min kunskap med den som måtte ønske det

C.

Sukkerfri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 15:00   #911
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Velkommen Sukkerfri og grattis med flotte resultater på vekt og med helse

Her er det selvsagt plass til alle

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 22:55   #912
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Sukkerfri, her.

Men i februar hadde jeg en aha-opplevelse.. Jeg fikk bekreftet at jeg er sukkeravhengig, fikk masse kunnskap om sykdommen og hvordan hjernen reagerer på alle typer søtstoffer..

Dette må du utdype myyyyyye bedre!
Sukkeravhengig, sykdom, hjerne.......
Fortell, fortell!!!

Velkommen forresten!

Gammel 31-03-10, 00:56   #913
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Hei!

Titter innom og håper jeg passer inn her. Har nøyaktig 30 kg og ta av, men jeg er fornøyd ved 25 i minus også. Men nå er jeg IKKE fornøyd.

Hvem er jeg?
Jeg har vært medlem her en stund, men har vært innaktiv i nesten to år.
Jeg er veldig snart 38 år, mor til ei jente på snart 10 år. Samboer på 13.året.
Bor sentralt i Buskerud sammen med familie og 2 gale boxere.

Jeg har tidligere gått ned 17 kg på lavkarbo, holdt vekten i 2-3 år, men ble da satt på medisiner som gjorde til at jeg gikk opp 11 kg på 6 uker, og tro ikke at de forsvant da legen sa at nok er nok, vi tar bort medisinene......neida, la på meg et par kilo til mens jeg trappet ned. Jeg ga vel litt opp og ga lit f**n, spiste feil og mye, lite trening pga dårlig helse og vips kom kiloene på.
Var nok oppe på ca 104-105 før jeg startet på'n igjen for 3 uker siden, veier 101 i dag.

Det får holde for nå, ønsker dere alle lykke til!!! God påske!

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 14:59   #914
Roteloftet
Juniormedlem

Hvor: Hardanger
Alder: 55
Roteloftet er på en erverdig vei

Slenger meg på her jeg også, etter å ha fulgt med her inne og levd på ketolyse siden 27. januar i år. Er en mann som fyller 40 om tre uker, og som alltid har hatt en del kilo for mye på kroppen. De siste månedene har kiloene ramler av jevnt og trutt, og jeg har pr i dag gått ned 18,2kg siden jeg startet. Finnes ikke lei, bare mektig imponert over hvor godt dette fungerer. Oppdaget dette ved en tilfeldighet via "sungrazer" som har drevet med dette siden i fjor sommer omtrent.
Jeg kommer til å fortsette med dette fremover også. Har ikke lyst tilbake til karbohydratfråtsingen som jeg har levd med i alle de år. Stå på alle sammen! :-)
http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wLc8l3x

Roteloftet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 15:01   #915
Roteloftet
Juniormedlem

Hvor: Hardanger
Alder: 55
Roteloftet er på en erverdig vei

Tickeren min ble ikke som forventet.. Jeg prøver igjen;

Roteloftet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 16:25   #916
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Roteloftet: Her er en guide til tickerfactory.

Og velkommen, velkommen!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 14:58   #917
YvonneP
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
YvonneP er på en erverdig vei

Hei.
Gift 3 barns mor på 37 år her.
Har en drømm om å gå ned 25-30 kilo, for å bli slik jeg engang var før de to siste barna.
Legger på meg så sabla mye under hvert svangerskap.
Har gått ned ca 10 kilo siden januar med mosjon og fettfri mat. Er lei av at det går så sabla treigt at jeg nå i dag begynner på lavkarb/ketolyse.
Er flink til å trene/gå turer, men syntes alt går i slow motion, og man blir umotivert.
Har lest masse på disse sidene i dag og jeg er MEGET imponert over resulatene her inne.....WOW sier jeg bare.
Trenger råd, tips og mer motivasjon så jeg gleder meg til å "vanke" litt mer her inne.

YvonneP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter etter rett "diett" Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 16:33   #918
lita og rund
Nytt Medlem

lita og rund er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Helene, her.

Jeg skulle ned 30 og har gått ned 23 av de siden 10.januar. har alltid vert stor. og har alltid blit mobbet for det. så nå ville jeg bare ned.

Kjære du : gratulerer med vektreduksjonen !!Så deilig å gå våren lettere i møte

lita og rund er avlogget   Min kostholdsfilosofi: blanding Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 11:38   #919
lita og rund
Nytt Medlem

lita og rund er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Heksehilda, her.

Kan jeg også være med?

I utgangspuktet skulle jeg av med 39 kilo - har tatt 14 siden jeg startet med eurodiett 19. mai.

Er glad for at denne tråden ble startet - nå kan vi stå sammen og både støtte og oppmuntre hverandre!

Stå på! Dette klarer vi!

så dyktig du er !Blir inspirert jeg Lurer på : hvordan lager jeg en slik vektreduksonslinje ( der man kan plotte inn resulteter fra uke til uke ) ?

lita og rund er avlogget   Min kostholdsfilosofi: blanding Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 13:20   #920
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lita og rund, her.

så dyktig du er !Blir inspirert jeg Lurer på : hvordan lager jeg en slik vektreduksonslinje ( der man kan plotte inn resulteter fra uke til uke ) ?

Her finner du oppskrift på ticker!

Gammel 06-04-10, 17:41   #921
Cherie86
Nytt Medlem

Cherie86 sin avatar

Hvor: Askim
Alder: 39
Cherie86 er på en erverdig vei
Smile

Hei alle sammen
Jeg har slitt i mange år med vekta mi og har prøvd alle mulige kurer og dietter uten å lykkes..
Jeg har gode 40 kg å ta av og håper på at ketolysekuren skal ta knekken på de
Begynner på den i morgen, så dette skal bli kjempespennende

Cherie86 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 18:21   #922
Solange
Seniormedlem

Solange sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Cherie86, her.

Hei alle sammen
Jeg har slitt i mange år med vekta mi og har prøvd alle mulige kurer og dietter uten å lykkes..
Jeg har gode 40 kg å ta av og håper på at ketolysekuren skal ta knekken på de
Begynner på den i morgen, så dette skal bli kjempespennende

Velkommen! Heng deg å tråden for aprilstartere,da vel! (hvis du ikke allerede har gjort det)

Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:17   #923
YvonneP
Juniormedlem

YvonneP er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Velkommen! Heng deg å tråden for aprilstartere,da vel! (hvis du ikke allerede har gjort det)

Hei.
Vil veldig gjerne henge meg på Aprilstarterne men finner ikke forumet.
Under hvilken link skal jeg lete?

YvonneP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Leter etter rett "diett" Svar med sitat
Gammel 06-04-10, 19:22   #924
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Opprinnelig lagt inn av YvonneP, her.

Hei.
Vil veldig gjerne henge meg på Aprilstarterne men finner ikke forumet.
Under hvilken link skal jeg lete?

Om du klkker på Uleste innlegg på den grønne linjen, dukker det opp mye.

Her er tråden for aprilstarterene!

Gammel 06-04-10, 20:08   #925
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Heisann,

Håper jeg kan få være litt med dere her inne, selv om jeg for øyelikket slanker meg på "feil" måte i forhold til normen her.

Jeg er 34 år gammel og fra Bergen, og jeg har to små barn på 2 og 4 år. Jeg har vel vært overvektig siden jeg var 16, fikk bulimi da jeg var 20, og ble "bra" igjen ett år etter da jeg traff min mann. Siden det har jeg vel lidd litt av overspisning og total mangel på kontroll når det gjelder mat. To svangerskap har heller ikke akkurat bidratt til at jeg har gått ned i vekt, selv om jeg har gått litt opp og ned. I fjor klarte jeg det kunststykket å gå opp 18 kg på litt over et halvt år. Formen var elendig og da jeg i februar ikke klarte å svelge mat skikkelig og gastroskopi viste spiserørsbrokk og betennelse i spiserøret med antydning til arrdannelse så innså jeg at jeg faktisk ikke har noe valg og MÅ ned i vekt. I følge BMI-kalkulatorer hadde jeg hele 46 kg for mye ved begynnelsen av året, men jeg nekter å tro at det kan være sunt for meg å gå ned så mye. Gikk litt ned allerede fra januar da, så jeg veide 106,5 kg da jeg fant ut at noe måtte skje. Legen snakket om å sende meg på et 3 ukers kuropphold ett eller annet sted, men det hørtes ikke mye fristende ut.

Oppsøkte treningssenteret og meldte meg på Xtravaganza. Først 12 uker på pulverkur i ketose og så over på lavkarbo. Fant dette forumet fordi jeg allerede nå har begynt å få resten av familien over på lavkarbo, så det ikke skal bli et sjokk for dem og meg når jeg skal begynne på det. Er halvveis på kuren nå, og har gått ned 13 kg.

Har alltid drømt om at noen bare skulle kunne trylle meg slank og så skulle jeg sikkert klart å motivere meg for å holde meg der. På en måte så er det det jeg gjør nå. "Tryller" meg slank og så begynner det virkelige arbeidet med å finne en livsstil jeg kan ha resten av livet. Jeg ber ikke om at dere skal støtte metoden jeg har valgt hittil, men håper at jeg kan få være her med dere, for det er her jeg føler at jeg hører hjemme.

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.