Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-10, 23:33   #1426
Sjefsdamå
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: rogaland
Alder: 40
Innlegg: 14
Sjefsdamå er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

livet er ikke lett,, slanking er et herk ,,hvorfor har det rammet meg, hvorfor er alle mine venner tynne ,, hvorfor skjønner dem ikke at jeg må holde meg til diettten ,, hvorfor klarer ikke jeg og holde meg til den,,

føler meg fanget i et bur ,, vil ikke ,, være asosial . vil sitte på kafe , drikke kaffe latte i det fine været , vil også drikke irish coffe ,,spise en baguett. Å nei jeg kan ikke det , for jeg ser ikke min begrensning den dagen, har jeg først skjeiet ut er jeg helt desperat hiver inn på alt jeg ikke skal ha,,og det tar tid og komme i gang igjen ,, er noe psykisk oppe i hodet mitt
men kan jeg det ,, nei jeg vil jo bli slank,,,så jeg kan gå på kafe når jeg har lyst og føler meg vel,,

har kastet bort mye tid på utskjeielser,, skulle jo inn i bunaden ti 17 mai.. det kan jeg glemme ,, skal jo kunne puste den dagen..

og hvorfor har ikke jeg klart og komme ned i min idealvekt ,,vel svaret vet jeg jo,,,slanking er fremdeles noe herk..
men innen ferien er jeg vel i nærheten av min ønskevekt ,og mine klær som ligger der og venter ,
noen tanker fra meg om min dumhet , som ikke har klart og gått ned i vekt ,men heller gått opp
jaja nå er det påan igjen,,
får være asoial en periode ,,, kan nemmlig ikke komme i nærheten av mat ,,kan ikke ha noe i huset
så send meg på finnmarksvidda,, med mine ED produkter, fire mil fra butikk ,( uten bil selvsagt) da får jeg i alle fall mosjon

egentlig har jeg det ikke å ille ,,,

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om å være sosial....
Jeg gidder ikke gå på besøk for det blir altid servert noe...
Jeg gidder ikke å innvitere folk på besøk, for da må jeg by på noe å er redd for å bli fristet selv...
Gå på kino, bowling o.l blir jeg heller ikke med på for da skal det altid spises først.... i dag ble jeg innvitert på grilling å takket nesten gråtene nei! Grill mat er det beste som fins å det er jo sååååå koselig...
Kjenner også at helgene er kipe da di tidligere har bestått av fest å middagger med venner, nå sitter jeg hjemme å sturer å lurer på hva jeg skal finne på, tenkte å se en film... men det er jo heller ikke kjekt uten chips posen i fanget....
Det er hart å være på slank men tenk så kjekt det blir etterpå!
Jeg tenker flere ganger til dagen at dette skal jeg holde på med i laaaaaaaaaaaaang tid å kjenner at jeg syns det er uendelig lenge til målet. MEN så tenker jeg, hva er vel et par år med forfrdelig slanking når du etterpå skal leve et laaaaangt sunt å friskt liv? Å med tanken blir alt litt bedre

Sjefsdamå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Euro dietten Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 10:52   #1427
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Sjefsdamå, her.

Kjenner meg veldig godt igjen i det du sier om å være sosial....
Jeg gidder ikke gå på besøk for det blir altid servert noe...
Jeg gidder ikke å innvitere folk på besøk, for da må jeg by på noe å er redd for å bli fristet selv...
Gå på kino, bowling o.l blir jeg heller ikke med på for da skal det altid spises først.... i dag ble jeg innvitert på grilling å takket nesten gråtene nei! Grill mat er det beste som fins å det er jo sååååå koselig...
Kjenner også at helgene er kipe da di tidligere har bestått av fest å middagger med venner, nå sitter jeg hjemme å sturer å lurer på hva jeg skal finne på, tenkte å se en film... men det er jo heller ikke kjekt uten chips posen i fanget....
Det er hart å være på slank men tenk så kjekt det blir etterpå!
Jeg tenker flere ganger til dagen at dette skal jeg holde på med i laaaaaaaaaaaaang tid å kjenner at jeg syns det er uendelig lenge til målet. MEN så tenker jeg, hva er vel et par år med forfrdelig slanking når du etterpå skal leve et laaaaangt sunt å friskt liv? Å med tanken blir alt litt bedre

Bestill soyanøtter. helt ok snacks som kan erstatte potetgullet ved filmen! og grillingen er jo perfekt som fase 2-måltid, og dit har du jo ikke SÅ langt igjen. Så det er klart, akkurat disse ukene i fase 1 må du ofre litt. Sånn er det jo bare. Du har tre uker igjen? to? man kan klare ALT i så kort tid. Fase 2 er ingen utfordring en gang, synes jeg=) så da kan du se frem til den, da vet du=)

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 14:49   #1428
snickers
Juniormedlem
 
snickers sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 23
snickers er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Tiden går så fort. Allerede ferdig med 14 dager, cirka halvveis i fase 1! Drømmer allerede om hva jeg skal spise når jeg er over i fase 2. I går grillet naboen og deilige dufter strømmet inn i stua vår....sikle, sikle! ED-sjokoladepuddingen ble litt stusselig da!

Hvordan går det med dere andre i fase 1? Begynner det å gå seg til...?!

snickers er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet (tidl. ketolyse) Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 15:57   #1429
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Er det noen som vet hvorfor vi skal steke/koke kjøtt på svak varme?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 18:03   #1430
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Tror det handler om proteinenes integritet.Jeg har ikke brydd meg så mye med det. Og det har fungert fint for meg=)

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 09-05-10, 18:21   #1431
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg har forsåvidt sansen for å bevare integritet. Men når jeg lager mat vil jeg helst at det skal bli ferdig i en fart. Jeg tenkte at det kanskje kunne hjelpe på utålmodigheten hvis jeg forstod hvorfor det skal gå så sent.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 00:16   #1432
Sjefsdamå
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: rogaland
Alder: 40
Innlegg: 14
Sjefsdamå er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av studine:), her.

Bestill soyanøtter. helt ok snacks som kan erstatte potetgullet ved filmen! og grillingen er jo perfekt som fase 2-måltid, og dit har du jo ikke SÅ langt igjen. Så det er klart, akkurat disse ukene i fase 1 må du ofre litt. Sånn er det jo bare. Du har tre uker igjen? to? man kan klare ALT i så kort tid. Fase 2 er ingen utfordring en gang, synes jeg=) så da kan du se frem til den, da vet du=)

ja gleder meg til fase to! jeg spiser ikke noe særlig kjøtt til vanlig så føles rart å glede seg sååå mye til å få spise kjøtt! jeg skal nok ned mer en di fleste av dere, så vet at jeg må tilbake i fase 1 med jevne mellomrom lite motiverende å tenke på.... liker kun 3 av produktene så skal nok bli rimelig lei av disse
har hatt en skikkelig dårlig dag i dag som har gått hardt utover min samboer.... gleder meg til jeg skal til legen å veie meg så jeg får se hva jeg har fått igjen for dette strevet...
noen som har noen gode grønnsaks tilberednings tips?
God natt

Sjefsdamå er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Euro dietten Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 16:36   #1433
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så kjekt med en til fra Rogland.

Mos av blomkål og sellerirot. Den smaker godt og metter også.
Ratatouille av squash, aubergine, rød og grønn paprika, tomat, hvitløk, løk.
Tomatsaus laget av tomatboks og mye løk, sopp og spinat.
Stekt løk, sopp og paprika.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 09:10   #1434
studine:)
Medlem
 
studine:) sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 35
Innlegg: 306
studine:) er ny på veien

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Sjefsdamå=) Du skal se at i fase 2 får du en god vektnedgang der også=) så du får se hvordan det går først da vet du=) ikke ta sorgene på forskudd=)
Har du smakt alle produktene da? jeg mislikte noen av dem en stund, men nå liker jeg dem igjen. det har noe med vane å gjøre=)

__________________
velkommen til min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32289


[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wzgIBt2/]
studine:) er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 20:08   #1435
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Er det noen aktive her nå som er i fase 1 ? Jeg bestillte første ladning med produkter på torsdag, så håper de kommer nå i begynnelsen av uken slik at jeg får startet opp på Eurodiett ! Hadde vært hyggelig hvis det var noen andre også der ute med samme plan

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 22:35   #1436
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Tutte - tror nok de fleste er over i fase 2 akkurat nå, men det dukker gjerne opp nye "deltakere" etter hvert. Uansett så er det flere av oss som følger med i denne tråden selv om vi ikke er i fase 1.

Tipper du har produktene på tirsdag/onsdag, og dermed er du i gang før neste helg

Ser du har vært medlem ca like lenge som meg, hvilket opplegg fulgte du tidligere?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 00:32   #1437
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så kjekt at någen stakk innom i tråden ! Levde vel ca 6 mnd alla Ketolyse og ca 6 mnd med litt høyere karbonivå. Vekten har stått stillt siden begynnelsen av desember (ikke stillt engang faktisk, er gått noen kilo oppover). Så nå kjenner jeg at jeg er kjempeklar for å ta fatt på ED ! Hvor lenge har du følgt ED-opplegget ?

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 01:13   #1438
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Så kjekt med en Rogalending til.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 01:34   #1439
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja, ser at det er endel av oss her inne etterhvert ! Veldig kjekt !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 09:04   #1440
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Velkommen, Tutte og lykke til med første ladning av ED produkter. Hvis du leser Fase 1 tråden fra begynnelsen vil du nok komme over en del nyttige råd og tips som kan være veldig kjekt å vite om i starten av opplegget.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 10:09   #1441
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Tutte, her.

Så kjekt at någen stakk innom i tråden ! Levde vel ca 6 mnd alla Ketolyse og ca 6 mnd med litt høyere karbonivå. Vekten har stått stillt siden begynnelsen av desember (ikke stillt engang faktisk, er gått noen kilo oppover). Så nå kjenner jeg at jeg er kjempeklar for å ta fatt på ED ! Hvor lenge har du følgt ED-opplegget ?

Jeg startet med ED i februar i fjor, og har som du ser av tickeren min gått ned nesten 30 kg.
Er kjempefornøyd så langt, og ED var for meg det helt riktige opplegg for å komme i gang med vektreduksjonen.
Nå er jeg i avslutningen av ED, for jeg har de siste 2 mnd ikke hatt særlig effekt av opplegget.
Det har helt klart å gjøre med motivasjonen til å forsette med posemat, men jeg tror nok kroppen nå har blitt så vant til dette opplegget at det ikke har den helt store effekten lenger.
Uansett - jeg kommer til å følge med på tråden framover, for her er det mange kjekke mennesker.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 10:59   #1442
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Velkommen, Tutte og lykke til med første ladning av ED produkter. Hvis du leser Fase 1 tråden fra begynnelsen vil du nok komme over en del nyttige råd og tips som kan være veldig kjekt å vite om i starten av opplegget.

Tusen takk for lykkeønskninger ! Det skal bli godt å komme i gang ! Nå e det meste av Fase 1 tråden lest, veldig kjekt å ha med seg endel tips ang tilbereding av maten, osv !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 11:02   #1443
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Jeg startet med ED i februar i fjor, og har som du ser av tickeren min gått ned nesten 30 kg.
Er kjempefornøyd så langt, og ED var for meg det helt riktige opplegg for å komme i gang med vektreduksjonen.
Nå er jeg i avslutningen av ED, for jeg har de siste 2 mnd ikke hatt særlig effekt av opplegget.
Det har helt klart å gjøre med motivasjonen til å forsette med posemat, men jeg tror nok kroppen nå har blitt så vant til dette opplegget at det ikke har den helt store effekten lenger.
Uansett - jeg kommer til å følge med på tråden framover, for her er det mange kjekke mennesker.

Gratulerer så mye med et fantastisk resultat ! Du har vært utrolig flink ! Skjønner at det ikke frister å fortsette med posemat når resultatene ikke viser seg, for det er jo så utrolig mye god mat en kan spise på lavkarbo ! Kjekt at du vil fortsette å titte innom, kommer nok til å oppdatere endel innimellom ! Lykke til med de nye endringene i kostholdet ditt

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 01:39   #1444
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei folkens.
Jeg har gått på ED i drøyt 4 måneder, og har fulgt med dere litt til og fra, men ikke fått rotet meg til å skrive noen innlegg... Så nå benytter jeg anledningen til å si hei!
Har etterhvert gjort meg endel erfaringer, spesielt med tanke på å følge dietten i fase 1, og samtidig ha et sosialt liv. De første par ukene var jeg skikkelig usosial, men nå inviterer jeg gjerne venner på middag eller grilling, og koser meg i familieselskap osv.

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 07:47   #1445
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Hei Grubbeline, velkommen i gjengen
Selv er jeg snart ferdig med ED, men kommer nok til å stikke innom i alle trådene innimellom

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-10, 13:06   #1446
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 53
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Grubbeline, her.

Hei folkens.
Jeg har gått på ED i drøyt 4 måneder, og har fulgt med dere litt til og fra, men ikke fått rotet meg til å skrive noen innlegg... Så nå benytter jeg anledningen til å si hei!
Har etterhvert gjort meg endel erfaringer, spesielt med tanke på å følge dietten i fase 1, og samtidig ha et sosialt liv. De første par ukene var jeg skikkelig usosial, men nå inviterer jeg gjerne venner på middag eller grilling, og koser meg i familieselskap osv.

Velkommen Grubbeline! Bare hyggelig at flere deler sine erfaringer her inne. Det er mange nok spm som vi lurer på til tider. Du har kanskje vært gjennom fase 1, 2 og 3 allerede da du skriver at du har holdt på i 4 mnd?

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 18:51   #1447
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Ja, i dag har produktene mine kommet, og jeg har vært på posten å hentet de ! Nå er kjøleskapet tømt, og handling av salat og grønnsaker står for tur ! I morgen er det oppstart på eurodieten ! Gleder meg til å komme i gang !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 23:39   #1448
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Tutte, her.

Ja, i dag har produktene mine kommet, og jeg har vært på posten å hentet de ! Nå er kjøleskapet tømt, og handling av salat og grønnsaker står for tur ! I morgen er det oppstart på eurodieten ! Gleder meg til å komme i gang !

Lykke til med oppstarten i morgen, og husk; krydder er din aller beste venn

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:37   #1449
Tutte
Medlem
 
Tutte sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Rogaland
Alder: 41
Innlegg: 420
Tutte er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Lykke til med oppstarten i morgen, og husk; krydder er din aller beste venn

Tusen takk for det ! Litt nye krydder er også kjøpt inn, kan være greit å ha noe å variere med tenker jeg !

__________________


Tutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 15:54   #1450
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

og jeg prøver meg på lavkarbo

bestilte nye produkter og fikk beskjed om at jeg måtte ha ny legeærklæring
greit nok det ,,men min behandler skulle jo sende den for tre uker siden,men det har hun ikke gjort.
hun holder til på Lindbergklinikken,,så det skulle ikke være så vansklig og gi fra seg en ærklæring,, de holder jo til i samme huset
så jeg ringte dit og snakket med en person som skulle gi beskjed..
vel hun har ikke ordnet det enda,,så det betyr at jeg må bestille på nytt,og får ikke varer før om en ukes tid i beste fall,,
så legger euro på hylla og prøver meg på mat denne gangen

lykke til for dere andre , dere er flinke ,,jeg sliter enda med påskekiloene,,nekter og gjøre noe med tickeren ,,før jeg kommer under den vekta som står der nå

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
FASE 2, motivasjon, råd, hjelp og trøst Mrs. Big Eurodiett 806 22-10-10 11:30
Hjelp, jeg trenger motivasjon! Tittentei Ketolysekuren 10 17-11-07 09:20
Hjelp..er bedt bort i kveld og er i fase 1 Atkins Felix Induksjonen 10 09-11-04 21:24


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no