Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Undervektig, opp i vekt med lavkarbo?Hei! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Usikker
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 35
![]() ![]() |
Sv: Undervektig, opp i vekt med lavkarbo?Hei nystart |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Undervektig, opp i vekt med lavkarbo?Jeg har lest at lavkarbo fungerer langt bedre for de som er undervektige enn de som er overvektige. Det har noe med at en lavkarbo diett vil øke konsentrasjonen av både vekst og kjønnshormoner. Jeg hadde bare hivd meg uti det |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#4 |
Nytt Medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
![]() Sv: Undervektig, opp i vekt med lavkarbo?Tusen takk, setter stor pris på at det er noen som svarer meg. Jeg velger å satse lavkarbo en stund fremover, for jeg blir i så utrolig godt humør, å føler meg bedre på alle måter. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Usikker
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 19:43 |
Når målet er nådd, hva da? + Undervektig på lavkarbo | kamp | Lavkarbo generelt | 1 | 12-04-10 15:49 |
Lavkarbo for undervektig som vil opp i vekt? | linnipinni | Lavkarbo generelt | 1 | 01-06-09 20:57 |
Gå opp i vekt av lavkarbo? | Andreaen | Trening | 18 | 18-09-08 23:08 |
Ang det å være undervektig på lavkarbo ... | Hannehk | Lavkarbo generelt | 7 | 01-08-08 22:36 |