Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Ketosticks

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 12-05-10, 18:33   #1
Vela
Juniormedlem

Vela sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 61
Vela er på en erverdig vei

Ketosticks

Noen som har prøvd dem? Hva forteller de meg? Skal det være lyst eller mørk når jeg er i ketose?

Tenkte bare jeg kunne prøve en sånn stick hvis det forteller meg at jeg er i ketose, men jeg har munnen full av metallsmak og har hatt kvalme og hodepine i mange dager, så jeg tipper det er "abstinenser".
Kaffen smaker ikke godt lengre engang, jeg som er sånn kaffekjerring, men mye god te og få.
Startet med spisdegslank.no lavkarbodiett bare for en uke siden og er litt spent på om jeg får det til.

Vela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Totalt forvirret...HELP...;) Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 19:29   #2
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Ketosticks

Stiksen endrer farge om du er i ketose. Alle fargeforandringer betyr ketose, det finnes liksom ikke grader av ketose, like lite som man kan være litt i ketose! Veldig mørk farge kan bety at man drikker for lite!

Finnes dog noen feilkilder, som feks svangerskap.

Ellers er som du sier, tegnene klare. Du er definitivt i ketose med de symptomene!

Gammel 12-05-10, 20:24   #3
Vela
Juniormedlem

Vela sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 61
Vela er på en erverdig vei

Jippi. Takk Kitt. Nå leser jeg bare masse her for å sette meg inn i nytt kosthold. Har fibromyalgi og er veldig lei av å være syk. Nuh skal kosten gjøre meg frisk, skal bare litt ned i vekt først.

Vela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Totalt forvirret...HELP...;) Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 21:37   #4
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Vela, her.

Jippi. Takk Kitt. Nå leser jeg bare masse her for å sette meg inn i nytt kosthold. Har fibromyalgi og er veldig lei av å være syk. Nuh skal kosten gjøre meg frisk, skal bare litt ned i vekt først.

Å, velkommen i klubben eller hva man nå sier!
Har også fibromyalgi og har vært utenfor jobb i 4 år. Desverre opplever jeg ingen bedring av fm'en uansett hva/hvordan jeg spiser! Det eneste er at jeg sover litt bedre når jeg er i ketose!
Håper det virker for deg, da!

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketosticks GeirPedersen Spørsmål og svar 12 09-09-08 21:26
Ketosticks - hvordan gjør man det? quebec Spørsmål og svar 5 28-03-08 06:41
Hva koster ketosticks? Smile Ketolysekuren 11 27-05-07 22:11

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.