Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Noen spørsmål om oppskriftene i boka til spis deg slank

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-04-10, 08:37   #1
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Noen spørsmål om oppskriftene i boka til spis deg slank

Er det noen som har boka?

Jeg bare lurer på de pannekakene de selger hos spis deg slank inneholder jo netsen bare egg som jeg kjenner til fra lavkarboverden. Er det oppskrift på pannekaker i boka og, og inneholder de det samme som orginalen, eller laget på noe annet? Du trenger IKKE å oppgi oppskrift, jeg bare lurer, siden de pannekakene ser jo ut som vanlige pannekaker.

Og ellers hva slags oppskrifter er det, er det oppskrifter som kan være til oss andre som spiser ketogen mat? Jeg trenger litt ny inspirasjon egentlig for å ikke kjøre meg fast( og ja, jeg har prøvd så og si alle oppskfriter her inne og jeg er bare en person som elsker å lage ny mat)..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 20:54   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Noen spørsmål om oppskriftene i boka til spis deg slank

Hei! Ser du ikke har fått svar - hvis du fremdeles lurer på det samme - så har jeg boka og kan hjelpe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 20:56   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Noen spørsmål om oppskriftene i boka til spis deg slank

Ja, jeg lurer på jo det om pannenkakene som jeg spør om over..

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 24-05-10, 21:37   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Noen spørsmål om oppskriftene i boka til spis deg slank

beklager - var ikke meningen å framstå som treig her *ler* - men det var litt siden du postet så jeg tenkte kanskje du hadde fått svar andre steder...

Boka har ingen oppskrift på pannekakene. Finner de kun i ferdigpakning frosset, ikke som mix man kan kjøpe heller. Har ikke smakt på de foreløpig, men de ligger inne på morgendagens meny

Ellers har boka en del, men ikke mange oppskrifter til frokost, lunsj, middag, mellom og dessert. Det jeg liker best er at de hjelper meg med mengde, siden jeg passer både karbo og kcalorier for tiden.

Jeg liker best mellom- og dessert oppskriftene, da de hjelper meg med å få i meg noe med søtsmak i løpet av dagen. (Smoothies, proteindrikker, kremer med forskjellig bærinnhold osv.)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
"Spis deg slank" Noen med erfaring? lillemorell Kostholdsfilosofier 2 16-03-10 11:35
Et lite spørsmål fra en nybegynner ang Spis deg slank LeneMarie Andre dietter 3 19-01-10 11:20
Noen som følger Spis deg slank av Foseid her? tattoogl Andre dietter 8 02-05-09 17:34
Boka til Thor Foseid, spis deg slank quebec Lavkarbo generelt 6 25-05-08 20:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no