Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketolysepølser

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-06-10, 23:22   #1
Ada
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
Innlegg: 37
Ada er på en erverdig vei

Ketolysepølser

Heisann!

I dag var jeg å kjøpte Ketolyse grillpølser og winerpølser på Meny. De var KJEMPEGODE Det eneste jeg reagerte på var at det ikke stod antall karbohydrater på varedeklerasjonen???? Ble rett og slett litt skeptisk. Pølsene var å finne i frysedisken, og har Meny sitt klister, om dere forstår hva jeg mener, der det står "....pølse m/ketolyse LV". Er dette de rette pølsene? Håper noen kan svare meg

mvh,
Ada

Ada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 08:32   #2
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Hei

Hvilken meny-butikk var dette?
Var det ikke en liten lapp på pakken med ketolyselogo der det sto : Karbohydrat 0,2 gram / 100 gram?
Det er soyaprotein som binder pølsene sammen. Så de er fullt lovlige ( Med klistermerke med logo).

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 11:06   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Må bare spørre: FInnes dte ketolyse wiener også? Savner noen litt mindre grove pølser i blandt til blomkål/brokkoligmos.Det er godt med bratwûrst og slik, men noen litt mindre grove kunne vært godt når man først skal kjøpe "ferdigprodukt". Og kan hvilken som helst MENY-butikk bestille disse? Jeg spør siden det er nesten 10mil til nærmeste MENY-butikk, men siden vi er i byen( Elverum) nå og da, så kanskje de har eller kan skaffe.. For jeg kan sikkert kjøpe mange pakker på en gang jeg, putte i kjølebag og rett i fryseren hjemme.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 12:56   #4
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Hei
Ja det finnes winerpølser, grillpølser og middagspølser. Av og til ostegrill og julepølse til jul.
Ring menybutikken og be dem ta inn pølsene. Men de må få dem solgt, så kjøp godt inn og frys ned og tips andre ketolytikere . Ring ALLTID butikken for å høre om pølsene er inne.
Pølsemakeren på Meny - Stoa i Arendal, som lager og selger pølsene , snakket jeg tilfeldigvis med i dag til morgen, han skal produsere ny porsjon til uka. Han ringer rundt til MENY-butikkene i distriktet (sørlandet), mens ALLE andre meny-butikker selv må ringe å bestille pølsene.
Konklusjon: ønsker man pølser må man mase på sin menybutikk.
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:14   #5
Ada
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
Innlegg: 37
Ada er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Hei igjen.

Pølsene er kjøpt på Oslo City, og på pølsepakken er det bare Meny sitt klistermerke. Ingrediensene i grillpølsene er det følgende:

svinekjøtt 54 %, småflesk 19,8 %, soyaisolat, hvetefiber, melkekasinat, konserveringsmiddel E250, stabilisator E452, muskat, hvit pepper, antioksidanter E 326 og E 300.

Men som sagt står det "Grillpølser med ketolyse" på Meny sitt klistermerke. Hun jeg snakket med i butikken sa at de fikk pølsene frosne, i fra en annen Meny butikk.

Er dette de rette lovlige pølsene?

Tusen takk for svar

Ada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:17   #6
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Hei
Helt sikkert , ja. Kanskje var klistermerket fallet av? Prøv å se neste gang du kommer i butikken om det ikke er ketolyse-klistermerker på pølsene som ligger der.
Det er meny stoa som lager dem og selger dem, jeg leverer klistermerkene som garanti for KH-innhold etter å ha gått gjennom oppskriften, så jeg er interessert i å vite at ketolysepølser er OK

MVH
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:34   #7
Ada
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
Innlegg: 37
Ada er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Hei,

Jeg kjøpte alle pølsepakkene de hadde , men ingen har ketolyseklistermerket. Godt å vite at det uansett er de rette pølsene, for de var vanvittig gode. Mye bedre enn vanlige grillpølser

Hilsen en som skal kose seg max med god pølsemiddag i dag

Ada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:36   #8
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 57
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Ada, her.

Hei,

Jeg kjøpte alle pølsepakkene de hadde , men ingen har ketolyseklistermerket. Godt å vite at det uansett er de rette pølsene, for de var vanvittig gode. Mye bedre enn vanlige grillpølser

Hilsen en som skal kose seg max med god pølsemiddag i dag

- og jeg som tenkte meg på Oslo City i ettermiddag og kjøpe pølser, etter å ha lest i denne tråden! Fyyyy deg som kjøpte alle

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 13:43   #9
Mumle
Medlem
 
Mumle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 107
Mumle er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Jeg bor i Tromsø og her har vi ingen Meny-butikk. Ikke som jeg har klart å få med meg i hvertfall. Finnes det andre kjeder som kan ta inn ketolysepølser hvis man etterlyser det?

Jeg vet Eide Handel (tror ikke de tilhører en kjede) rett utenfor Tromsø selger ketolyseprodukter som bakemiks, soyaprotein, stix, bok og dvd. Har de dermed "lov" til å ta inn ketolysepølser? Tenkte jeg i såfall kunne drive litt lobbyvirksomhet overfor dem.

Eller kanskje de allerede har sånne pølser?

__________________



Min journal
Mumle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lett blanding: Atkins, Ketolyse, selvkomponert Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 14:24   #10
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Ketolysepølser

Grillpølserversjonene (bratwurst/ost/hvitløk) av pølser (3 for 69kr) på COOP har jo ned i under 2 karb. pr. 100 gr. Holder ikke det til ketolyse-nivå eller mildere form av ketose?

BiSm

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 14:32   #11
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 57
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Biggie Small, her.

Grillpølserversjonene (bratwurst/ost/hvitløk) av pølser (3 for 69kr) på COOP har jo ned i under 2 karb. pr. 100 gr. Holder ikke det til ketolyse-nivå eller mildere form av ketose?

BiSm

Det tror jeg helt sikkert. Og Rema1000 har også pølser man kan spise! - men ingen wienerpølser dessverre.

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 14:34   #12
Ada
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 44
Innlegg: 37
Ada er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Trulte67; jeg tror det var et par pakker med middagspølser igjen. Det er ikke jeg så veldig gla i, så jeg tok bare med en pakke. Men ellers så fikk jeg med meg alt det de hadde av grill og winerpølser Hun på butikken sa heldigvis at de skulle bestille inn ny forsyning Jeg går ofte innom Meny på Oslo City, så kan gi beskjed her når de har fått dem inn igjen

Ada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 14:40   #13
Trulte67
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 57
Innlegg: 303
Trulte67 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Ada, her.

Trulte67; jeg tror det var et par pakker med middagspølser igjen. Det er ikke jeg så veldig gla i, så jeg tok bare med en pakke. Men ellers så fikk jeg med meg alt det de hadde av grill og winerpølser Hun på butikken sa heldigvis at de skulle bestille inn ny forsyning Jeg går ofte innom Meny på Oslo City, så kan gi beskjed her når de har fått dem inn igjen

kanskje jeg må trøstespise middagspølser frem til wienerpølsene kommer tilbake da *ler*

__________________



118 kg (grøss) i nov.2008. Ketolyse fra mai 2010, da 106,6 kg.
Trulte67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse,men øker på karboene i sommer! Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 10:43   #14
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 66
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av Mumle, her.

Jeg bor i Tromsø og her har vi ingen Meny-butikk. Ikke som jeg har klart å få med meg i hvertfall. Finnes det andre kjeder som kan ta inn ketolysepølser hvis man etterlyser det?

Jeg vet Eide Handel (tror ikke de tilhører en kjede) rett utenfor Tromsø selger ketolyseprodukter som bakemiks, soyaprotein, stix, bok og dvd. Har de dermed "lov" til å ta inn ketolysepølser? Tenkte jeg i såfall kunne drive litt lobbyvirksomhet overfor dem.

Eller kanskje de allerede har sånne pølser?

Eide handel er meg bekjentt en del av Norgesgruppen og kan således ta inn ketolysepølser - hvis de vil ;-)
God Grillsommer
Torkil


Sist redigert av Torkil : 11-06-10 kl 14:14.
Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 10:52   #15
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 39
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

jeg fant noen pølser på meny som het johns pølser eller noe? de var det 0.1 g karbohydrat i. er det disse?

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 11:12   #16
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Her i Stavanger har vi en fantastisk slakter som heter Idsøe. De lager deilige pølser som er glutenfrie, laktosefrie og ikke tilsatt noe form for stivelse. De flest pølsene inneholder under 1g kh per 100g og de er virkelig laget av topp råvarer, ikke MUK.

Jeg vet at Idsøe selger sine produkter rundt omkring i hele landet siden de er regnet som en av landets beste slaktere og varmt anbefalt av Helstrøm. Så dere kan jo evt sjekke om butikken deres tar inn varer fra de. Koster litt mer enn Remapølser men er definitivt verd det i ny og ne

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 17:23   #17
SnartGudinna?
Juniormedlem
 
SnartGudinna? sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Tønsberg
Alder: 52
Innlegg: 14
SnartGudinna? er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Siri0109: Jeg kjøpte bratwurstpølser av merke Jacobs med 0 karber på Meny idag, er det de du mener kanskje?
Har ikke smakt de neda, men de virker å ha rene råvarer og jeg gleder meg til å prøve de!

SnartGudinna? er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:19   #18
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Opprinnelig lagt inn av SnartGudinna?, her.

Siri0109: Jeg kjøpte bratwurstpølser av merke Jacobs med 0 karber på Meny idag, er det de du mener kanskje?
Har ikke smakt de neda, men de virker å ha rene råvarer og jeg gleder meg til å prøve de!

Jacobs skal jo ha kvalitetsprodukter så de er sikkert bra, må kanskje prøve ut de også jeg

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:50   #19
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Ketolysepølser

Fant bratwurst fra nordfjord kjøtt på butikken i dag. Den va bare 0,5 g karbs i. Men har ikkje testa dei. Håpa dei e gode

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:13   #20
blåbær
Seniormedlem
 
blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 41
Innlegg: 2.213
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: Ketolysepølser

Enig med Lillemy71 om Idsøe-pølsene! De er helt fantastiske! I Oslo selges de hvertfall på Gutta på Haugen. Og Jacobs på Meny er også ganske gode, og litt lettere tilgjengelige.

__________________


blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat! Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 16:59   #21
Lisbeth
Seniormedlem
 
Lisbeth sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Alder: 56
Innlegg: 11.149
Lisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastiskLisbeth er bare helt fantastisk

Sv: Ketolysepølser

Jacobs sine baconpølser med 0,1g kh er veldig gode

__________________



Lisbeth er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:52   #22
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Prøvde å få tak i Ketolyse pølsene idag, men hyllen var tom. Vet i allefall hvor jeg kan finne de nå.
I mellomtiden får jeg kose meg med Jacobs sine produkter; pølser, biffkjøttdeig og tjukke hamburgere m/biffkjøtt. Blir alltid så motivert når jeg har vært ute og funnet noe mer å variere med.

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 12:07   #23
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Ketolysepølser

hvor var det du fant "plassen" til ketolysepølsene? Har enda ikke funnet dem i området ser du!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 16:15   #24
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Ketolysepølser

Jeg fant plassen hvor de skulle ligge i pølsehyllene på Meny Karmsundgaten - Haugesund.

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ketolysepølser Trolljenta Ketolysekuren 24 08-05-11 19:55
Ketolysepølser KetoKay Ketolysekuren 28 08-12-08 14:16
Ketolysepølser kals Spørsmål og svar 1 05-09-06 16:36
ketolysepølser kals Lavkarbo generelt 1 05-09-06 16:35
Ketolysepølser Torkil Ketolysekuren 0 04-07-06 16:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no