Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 35
![]() ![]() |
Kvalm etter trening :(Jeg blir ganske ofte kjempekvalm 30-40 minutter etter jeg trener, og iblandt blir det så ille at jeg må tilbringe en time eller to med bøtta i umiddelbar nærhet.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 46
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kvalm etter trening :(Jeg pleide å bli kvalm etter trening før. Ikke spesielt plagsomt, men litt mild kvalme, spesielt etter harde økter som var sent på dagen/ kvelden. For min del hang det også noe sammen med fet mat, dvs hadde jeg spist et kraftig måltid med en del fett, så ble jeg lettere kvalm. Men dette var på standard høykarbomat. Jeg har ikke merket noe som helst etter jeg begynte med lchf. Men det kan kanskje være en ide å teste forskjellig mat i forkant av trening. Jeg ville også forsøkt å vente enda lengre mellom måltid og trening, jeg venter gjerne fem-seks timer hvis det passer seg slik. Jeg legger nå stort sett alle treningsøkter til morgen/ formiddag. Det kan jo være noe å prøve hvis det lar seg gjøre?
![]() |
![]() |
#3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Hadeland
Alder: 35
![]() ![]() |
Sv: Kvalm etter trening :(Tusen takk for svar |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Mat etter trening | Albertine | Trening | 14 | 13-03-08 22:20 |
Trening etter brist | makabaka | Ketolysekuren | 4 | 14-01-08 17:02 |
Jeg blir kvalm etter maten... | Kokosbolla :o) | Ketolysekuren | 5 | 16-07-07 09:46 |
Mat etter trening | Tidligere bruker | Trening | 39 | 27-02-07 12:33 |
Hva er best å spise før og etter trening? Spesielt etter. | Iset | Trening | 35 | 22-06-06 21:42 |