Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#26 |
Medlem
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() |
Sv: Skriv til ernæringsrådet!Jeg har også sendt mail. Håper mengden av mail de får fra oss med god erfaring fra lavkarbo kan vekke interesse og at de faktisk vurderer rådene eller ordlyden på rådene på nytt. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF
![]() |
![]() |
#27 |
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 48
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skriv til ernæringsrådet!
Velger og velger, fru Blom... Hvis det du spiser ikke gjør at du blir mett så spiser du mer. Jeg kunne spise et halvt grovbrød (10-12 skiver) med pålegg og forsatt være sulten.
You think it's FOOD you're eating? Sist redigert av jvb : 18-06-10 kl 13:04. Årsak: Glemte en sak |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skriv til ernæringsrådet!Vi får håpe at ikke Ernæringsrådet er for mye styrt av lobbyvirksomhet, tvilsomme partnerskap osv.. fra f.eks matvareprodusenter, medisinbransje osv.. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat
![]() |
![]() |
#29 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Bra |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
![]() |
![]() |
#30 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Sarpsborg
![]() ![]() ![]() |
Hehe.. Ja, god ide, men jeg hadde nektet å bo i en Hig Karb-kommune |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ren/naturlig mat
![]() |
![]() |
#31 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Nordland
Alder: 58
Sv: Skriv til ernæringsrådet!Ordningen kunne selvsagt vært frivillig. Alle måtte skrive dagbok/kostdagbok, og alle ble med om trekning av tre premier: En trillebår med penger, en tur til grønnland, og en fottur med overnatting på tursistforeningas hytter. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lindberg.
![]() |
![]() |
#32 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, det er jo nettopp det veldig mange blir - syke av maten ernæringsrådet anbefaler! Det tar bare tid før det vises, og så klarer de ikke å legge sammen to og to. "De høye herrene" synes at det at vi er så syke som vi er BEVISER at vi må spise slik de sier. Logisk brist... |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Dere som har gått ned mange kg, skriv deres slankehistorie her! | Iset | Lavkarbo generelt | 235 | 23-06-15 21:42 |
Skriv til ernæringsrådet! | Trolljenta | Lavkarbo generelt | 0 | 16-06-10 16:10 |
Ernæringsrådet med nye kostråd? | trillian78 | Generell ernæringsdebatt | 6 | 05-08-09 14:35 |
Skriv under på forbud mot dyresex i Danmark. | Eva | Generell diskusjon | 1 | 16-09-06 09:43 |