Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hjelp! Linser i alle varianter

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-10, 13:41   #1
Krusemynte
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 3
Krusemynte er på en erverdig vei

Hjelp! Linser i alle varianter

Jeg har nettopp kommet igang med med ketolyseboken, klarsignal fra lege og har kastet meg ut i denne utrolig spennende kuren. Men det jeg lurer på, kan jeg spise linser? Finner ikke ut det nøyaktige karboinnholdet i linser, og det gjør meg veldig usikker. Er det noen som kan hjelpe?
Det gjelder hovedsaklig røde og grønne linser, det er de jeg liker best

Krusemynte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bruk målebånd fremfor vekt Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:51   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: HJELP!!! Linser i alle varianter

Hei,
Linser er ikke ketose mat, dessverre. Lurer du på kh innhold i ulike matvarer/ingredienser så kan du slå opp i Matvareguiden

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 23:41   #3
Krusemynte
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 3
Krusemynte er på en erverdig vei

Sv: HJELP!!! Linser i alle varianter

TAkker for rask tilbakemelding, dessverre så jeg den først nå
HAr spist bittelitt linser i dag, men ifølge prøvene så er jeg fortsatt i ketose, så da har jeg vel ikke fått i meg for mange karbohydrater... I hope.

Krusemynte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bruk målebånd fremfor vekt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Salat-varianter Clockwork Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 25-06-10 00:16
Hva heter alle varianter av kunstig søtning? Sammy66 Generell ernæringsdebatt 0 19-03-10 08:12
En drøm, som KAN realiseres med hjelp fra alle her!❤ Kanutten Generell diskusjon 16 09-01-10 20:25
Dere som går ned i vekt på generell lavkarbo, eller egenkomponerte varianter Calvin Lavkarbo generelt 7 20-04-08 11:19
Er kaffe i forskjellige varianter like koffeinholdig? mam Spørsmål og svar 6 29-04-07 21:07


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no