Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#1 |
Medlem
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rælingen
![]() |
Skeia ut litt skikkelig og gikk ned 2 kilo ...Etter å ha stått helt stille på vekta siden Mars, har jeg plutselig gått ned to kjappe kilo etter en heller usunn periode.
![]() |
![]() |
#2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Fra Oslo, men bor i Gøteborg for tiden.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skeia ut litt skikkelig og gikk ned 2 kilo...Har også opplevd det. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Less carbs, better carbs.
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2005
![]() |
![]() Sv: Skeia ut litt skikkelig og gikk ned 2 kilo ...Fint for deg, men tror ikke det vil funke for meg. I løpet av ferien har det sneket ca. 2 kilo på meg. På den ene siden ser jeg bedre ut med dem enn uten, på den andre vil jeg ikke ha mer slik sniking! |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Rob Faigin, Enig - Fallon, Skaldeman
![]() |
![]() |
#4 |
Supermoderator
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skeia ut litt skikkelig og gikk ned 2 kilo ...Dette er nok VELDIG indivduelt, og har mye med helsetilstand å gjøre. Jeg hadde blitt dausjuk på en sånn utskeielse, ettersom jeg har dårlig insunlinrespons, lavt stoffskifte og samler vann som en dromadar i tørketida! Så utskeielser for meg har uheldige konsekvenser i lang tid. Det er greit å ta i betraktning når man vurderer om man skal skeie ut. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Skeia ut litt skikkelig og gikk ned 2 kilo ...Det du har gjort er å nullstille leptin-nivåene dine. Leptin er et hormon som styrer bl.a. fettlagring og sultfølelse. Se her for mer informasjon: http://www.marksdailyapple.com/leptin/ |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: n/a
![]() |
![]() |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
"10 uker - 10 kilo (selv gikk jeg ned 14! Ola)" | Eva | Lavkarbobøker | 3 | 18-07-11 20:00 |
Ned fem kilo på fem dager - er dette litt for godt til å være sant? | Bolla Pinnsvin | Spørsmål og svar | 31 | 21-08-10 16:03 |
Trening: Litt hver dag eller en skikkelig økt annenhver dag? | Nomy | Ketolysekuren | 10 | 07-02-10 17:31 |
Skeia ut og gikk opp 4 kg | ross | Spørsmål og svar | 10 | 17-06-09 21:05 |
Må gå ned noen få kilo litt fort! | Miriam | Generell ernæringsdebatt | 31 | 06-05-07 19:08 |